Mistä jutella poikaystävän kavereiden kanssa?

Vierailija

Ollaan nyt muutama kuukausi seurusteltu ja siinä ajassa oon ehtinyt nähdä kultani kavereita useita kertoja.

Poikaystäväni on sanonut, että olisi kiva, jos tulisin toimeen hänen kavereittensa kanssa ja sano, että oo vaan aktiivisesti jutuissa mukana ja juttele, samaa oli kuulemma toivonut nämä kaveritkin..

Poikaystäväni kaverit vaikuttaa mukavilta ja rennoilta tyypeiltä, mutta en tiiä mistä puhuisin heidän kanssaan.
Eli yksinkertaisesti, mistä voisin jutella heidän kanssaan?
Oon kyllä sosiaalinen, mutta ehkä se ujous jotenkin pukkaa läpi kun pitäis keksiä jotain juteltavaa. (:

Kommentit (8)

Vierailija

Mä en edes oo koskaan jutellu kultani kavereiden kans tai muutenkaan tavannu heitä kauheen usein ni en oo varma kannattaako mun edes vastata tähän. Mut mun siskoni neuvo olisi varmaan semmonen et tarkkaile, mistä sen kaverit tykkää ja takerru niihin juttuihin, mut älä liikaa. Esimerkiksi jos yks niistä tykkää koirista ni juttele sen kanssa koirista tai tuo oma koirasi sille näytille jos sulla semmonen on.

Mun siskon mielestä yks hyvä keino alottaa keskustelu on vaiks kehua toisen korua, vaatetta tai vaikka hiuksia tai silmiä. Mieluiten vaatetta tai korua. Siitä syntyy yleensä keskustelua.

Jos on taas isossa kaveriporukassa ja pitää tehdä kaikkiin vaikutus ni kuuntele ensin millaista huumoria siellä porukassa on tai onko sellaista ollenkaan. Kuuntele mistä ne yleensäkin puhuu ja keksi siitä ihan mitä vaan sanottavaa. Esimerkiksi jos pojat puhuu jääkiekosta niin on ainakin kolme vaihtoehtoa mitä voit sanoa. 1.Jos itsekin katsot jääkiekkoa niin kommentoi jotenkin sitä tilannetta/tapahtumaa, josta he puhuvat. 2. jos et pidä jääkiekosta niin sano esimerkiksi että "olette sairaita ku katotte jääkiekkoa, mikä siinä on niin kiinnostavaa?" toi tietenkin vähän niinku vitsinä ja vain sillo ku oot varma ettei pojat loukkaannu tommosesta. 3. jos et tiedä jääkiekosta mitään, nappaa keskustelusta joku sana, jota et ymmärrä ja kysy mitä se tarkoittaa.

En tiedä onko tästä mitään apua, mutta yritä selvitä. Tiedän miltä tuntuu kun pitäisi tehdä vaikutus ihmiseen joka on tärkeä omalle poikaystävälle. Itse en oikeen tiedä mitä juttelisin oman kultani pikkusiskolle. Mutta, älä välitä siitä että hänen kaverinsa ovat hänelle tärkeitä. Ole oma itsesi ja jos et sillä pysty tekemään heihin vaikutusta niin ainakin sun poikaystävä rakastaa sua ja sen pitäisi riittää. Kyl sit ajan kanssa tottuu siihenki ettei kaikkien kans voi välttämättä tulla toimeen.

ps. ootko kauheesti jo kuunnellu mistä ne yleensä puhuu tai mistä ne on kiinnostunu? esim. urheilu, tietokoneet?

Vierailija

Minun mielestä ei kannata mitään paineita ottaa, ihan rauhassa vaan. Tärkeintähän on se, että pystyt olemaan oma ittes. Luulen et juttuu alkaa kyllä tulemaan, kunhan vähän pääset ensin tutustumaan näihin tyyppeihin. Hyvä olis lähtee vaikka vähän juhlimaan isommalla porukalla, sit olis ehkä vähän vapautuneempi fiilis ja uskaltaisi jo höpötellä rennosti.
Omalla poikaystävällä on aika omituisia kavereita. :D Mut ihan hyvin olen tullut niiden kanssa juttuun ja meidän kaveripiirit on myös vähän yhdistynytkin tässä seurustelun myötä. Tiesin myös näitä poikaystäväni kavereita entuudestaan.
Tsemppiä sulle! Varmasti saat niiden kanssa jutusta vielä kiinni. :)

Vierailija

Ollaan oltu pariinkin otteeseen juomassa porukalla poikaystäväni kavereitten kans, mut eipä sitä juttua tunnu tulevan itteltäni paljoo sen enempää sillonkaa.

Ja tosiaan nää kaverit on just niitä jätkiä, jotka puhuu jääkiekosta. Sen verran seuraan jääkiekkoo itekkin, että en oo ihan pihalla. Mut kun jätkät rupee pelaajien nimillä puhuun niin voi luoja.. :-D
Sit välillä jätkät puhuu ihan omista jutuistaan, että mitä on tapahtunu ja näihin on ihan turha lähtee ees mukaan, koska ne on tavallaan jätkien omia sisäpiirijuttuja, jotka ei ees välttämättä tytöille kuulu.

Toi kehumisjuttu vois olla ihan jees, mutta toisaalta en haluu, että ne ymmärtää mua väärin, kun rupeen kehuun jonkun hiuksia tai silmiä. :-D

Mutta kertokaa toki hyviä puheenaiheita lisää. (:

Vierailija

mun mielestä olis ainaki sairasta jos joku mun kaveri kehuis mun poikaystävän silmiä! tai ylipäätään mitään sen ulkonäössä mun poikaystävälle. ymmärtää nopeesti väärin..
mut mulla on vähän sama ongelma, mistä puhua kultsin kavereille.. oon ihan erilainen ku mun poikaystävä ja sen kaverit. jos jossain ollaan yhdessä niin heitän niiden keskusteluihin vaan tyhmiä välikommentteja ja dissaan niiden juttuja, saan siitä omituisia katseita, vähän naurua ja poikaystävä häpeää..:D tulee jotenkin tyhmä olo et kysyis joltain mitä kuuluu, kun poikaystäväni on kuitenkin pitäny mul tilanneraportin ennen tapaamista ja tiedän jo. Sit yleensä vaan höpötän jotain mun omia, tyhmiä, juttuja, mun tukasta, vaatteista, meikeistä. ei hyvä sekään, sama reaktio kun dissaamisessa. Tiedän autoista vähän, se on ihan hyvä puheenaihe. joidenkin kultsin kavereiden kanssa tuun ihan hyvin juttuun, joidenkin kanssa ei vaan keksi puhuttavaa. helpoin tapa kuitenkin aloittaa keskustelu on silloin kun poikaystäväni ei ole paikalla, se äkkiä puuttuu keskusteluun ja vaihtaa aihetta jätkien omiin juttuihin. ja yksi hyvä puheenaihe on tietysti oma poikaystävä! toimii ehkä parhaiten juuri silloin kun se ei ole siinä vieressä..

Vierailija

turha miettiä tai suunitella etukäteen tilanteen tullen meet vaan mukaan juttuun :)

ite ainaki osan tunsin jo ennen seurustelua mut loppuihinki tutustunu nyt, niin ne on mulle ihan törkeen hyvii kavereita ja pystytää puhuu melkein mistä vaan.. ja sit ku tuntee nii kyl se juttu luistaa ilman miettimistä tai panikoimistakin !!

ei kannata turhaa stressata tommosest! hyvin se menee!

Vierailija

turha miettiä tai suunitella etukäteen tilanteen tullen meet vaan mukaan juttuun :)

ite ainaki osan tunsin jo ennen seurustelua mut loppuihinki tutustunu nyt, niin ne on mulle ihan törkeen hyvii kavereita ja pystytää puhuu melkein mistä vaan.. ja sit ku tuntee nii kyl se juttu luistaa ilman miettimistä tai panikoimistakin !!

ei kannata turhaa stressata tommosest! hyvin se menee!

Vierailija

Kunhan olet oma itses etkä vedä mitään ihme roolia, niin kyllä se siitä :) Se voi olla yllättävän vaikeaa, koska jännittääkin niin kovasti ja haluais tehdä vaikutuksen kaikkiin (ite ainakin vedin roolia vaikka kuinka kauan, taivaan kiitos oon päässy siitä vaiheesta!!!)

Mutta joo. Rennosti vaan. Ei kannata puhua pahaa eikä valittaa, niin annat itsestäs positiivisen kuvan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat