Parisuhde kysely

Vierailija

Kyselisin nyt täällä että mikä teidät tekee parisuhteessa onnelliseksi? Mitä odotatte parisuhteelta? Tai kumppanilta?

Kommentit (4)

Vierailija

Tässä muutamia mun ajatuksia:

Rakkaus ja luottamus. On onnellinen siitä, että saa rakastaa juuri sitä oikeaa, ja tulla myös rakastetuksi hänen taholtaan. Tietää, että toiseen voi luottaa aina, hänen kanssaan voi puhua kaikesta ja voi luottaa myös siihen, että vaikeinakin aikoina toinen pysyy rinnalla ja asiat saadaan selvitettyä. Vankka luottamus tulevaisuuteen molempien osapuolten taholta on paitsi tärkeää, myös palkitsevaa.

Ilo ja unelmat. Yhteiset unelmat ja ilon aiheet tuovat todella paljon onnellisuutta parisuhteeseen. On ihanaa saada suunnitella tulevaisuutta yhdessä ja nauttia myös tästä päivästä tehden kaikkea hauskaa kumppanin kanssa. Se, että saa innostua ja hepulinauraa yhdessä oman kumppanin kanssa, on parasta.

Arki. On ihanaa huomata, että arjen "harmaudessakin" suhde voi hyvin ja rakkaus kukoistaa. Kumppanin pienet "viat" kyllä tiedostetaan, mutta ne eivät haittaa. Itse asiassa arki onkin sitä parasta aikaa. Ollaan ajattelevaisia ja huomaavaisia toista kohtaan, silti molemmat saavat olla oma itsensä. Seksielämä on hyvää ja suhteellisen vilkasta ja molemmat saavat siitä kaiken tarvitsemansa ja vähän enemmänkin.

Pieni luksus. Ravintolaillalliset, pienet lahjat ja huomaavaiset teot ovat kirsikka kakun päällä.

Vierailija

se, että tiedämme toisistamme niiiiiin paljon asioita mitä muut eivät tiedä. Se, että meillä on lähes täysin samanlainen huumorintaju ja järjenjuoksu. ei meillä ole riitoja, tunnemme toisemme :)) niin ja kukaan muuhan ei näihin meidän pikkujuttuihin pääse sisälle eikä ole tarviskaan.

ja toki yhteinen vaatekaappi :DD

Vierailija

On ihanaa kun on ihminen jonka viereen käpertyä kun joku asia painaa mieltä. Myös se, että hänelle voi puhua ihan kaikesta miettimättä että jaksaakohan hän nyt kuunnella, kiinnostaako häntä, viitsinkö aina puhua vain omista asioistani...

Vierailija

se läheisyys ja välittäminen toisesta. sekä luottamus ja kaiken mahdollisen asian juolahtaminen mieleen ja ei häpeä mitään.... tietenkin se huumorintaju ja nauraa samoille jutuille, ei tarvii yksin nauraa... yhessä leffan kattomiset... tuntuu oudolta mut seksiä meijän suhteessa ei ole paljoa mutta kyllä orgasmin saa muutenkin, onhan meillä kädet:DD hullulta kun se kuulostaakin, olen siis hetero älkää pelätkö;D juu mut ainoo mikä meil on ongelmana on rahatilanne, minä opiskelen tällä hetkellä ja mieheni on työtön... tässä vaiheessa ei haittaa vaikka miehelläni ei olisi töitä mutta myöhemmin, olisi kiva ... mies vaan aina sanoo "eletään päivä kerrallaan" ja vihaan tota lausahdusta... itse mietin 100 vuotta eteenpäin,heh no ei ehkä ihan mutta tiedätte kuitenkin... minulla on saavutuksia ja haluan niitä lisää... miehelläni puuttuu joku mutta mikä:D auttakaa:DDDDhaluan sen töihin:( terveet jalat ja terve miäs.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat