kulta katosi ulkomaille :D ?

Vierailija

Mitä mieltä olette: uusi poikaystäväni lähti perheensä kanssa viikon rantalomalle Thaimaaseen ja sanoi soittavansa kun on palannut Suomeen. No ajattelin kuitenkin txtata mitä hänelle kuuluu sinne, sillä tuskin siinä mitään pahaa on.

Hän ei ole päivänkään jälkeen vielä vastannut. Oliko matka hyvä syy dumpata minut vai miksei hän voi vastata vaikka onkin matkalla?

Kiitos jos voitte lievittää ahdistustani!!

Kommentit (5)

Vierailija

On aika vaikee lähtee spekuloimaan miksei poikaystäväs vastaa, mutta jos kerta olette sopineet että hän soittaa palattuaan, hän ei ole tehnyt mitään väärää. Vasta sitten alkaisin epäillä dumppaamista jos sitä soittoa ei ala kuulumaan.. Malttia!

Vierailija

Poikaystäväsi on kaukana ulkomailla ja voi hyvinkin olla että hän ei ole edes saanut viestiäsi tai on vastannut mutta viesti ei ole vielä saapunut sinulle suomeen. Noissa on valitettavan usein todella pitkiä viiveitä ollut kun on ulkomailla olevan kanssa yrittänyt tekstata.

Vierailija

voi olla ettei se edes saa sun tekstareita. Mä olin joskus siperias ja ku silloinen poikaystäväni yritti tekstata ni sain ne tekstarit pari päivää myöhemmin, kaikki samaan aikaan. Tai sit se vastaus ei oo tullu sulle perille.

Tottahan se, et joku thaikku ehkä onki yrittämässä myydä sille itseään, mut kyl se on varmaan luottamuksen arvoinen ja pystyy pitämään itsensä irti kuppapesäkkeistä. Voit luottaa poikaystävääsi, ainakin siihen asti ku se on tullu takaisin. Jos se ei soita palattuaan niin sit voit jo huolestua.

Vierailija

Haha, voi luoja! :D Siinä vaiheessa jos pelkää menettävänsä poikakaverinsa huoralle voi alkaa epäillä omaa mielenterveyttään..! :D

Niin joo, ja mun poikaystävä on tällä hetkellä Kambodzassa ja valittaa ku en aina jaksa vastailla heti sen viesteihin, mut rakastan sitä silti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat