unohtaako?

Vierailija

Tutustuin netissä mieheen ja kirjoittelimme ja soittelimme ja tekstailimme ja tuntui että olimme samalla aaltopituudella ja hänkin sanoi että vaikutat erittäin mukavan kuulloiselta. Tuossa joulun jälkeen tapasimme ja lopuksi halasimme ja hän antoi pusun sovimme että ollaan yhteyksissä.

Nyt olemme mesettäneet sen jälkeen ja olen tehnyt selväksi että haluaisin tavata uudestaan ja hän sanoi että juu tavataan vain, mutta jotenkin tuntuu että en saa vastakaikua enää se olen aina minä joka otan yhteyttä. En tiedä missä mennään mitä hän oikein ajattelee. Pitäsikö kysyä suoraan vai mitä tehdä? Kaikki aluksi oli niin mukavaa, mutta mitä nyt tapahtui. Hän kyllä mesessä sanoi että oli juuri ennen treffejä saanut tietää jotain minkä takia on pää sekaisin, mutta vaikuttaako tämä vielä. Olisi mukava vain tietää missä mennään vai odotanko että hän ottaa yhteyttä minuun päin? Vai unohdanko koko miehen?

Kommentit (3)

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

minusta tuo hänen juttunsa kuulostaa hieman selittelyltä, ehkä oli pienoinen pettymys näkeminen hänelle ja koittaa keksiä selityksiä... Odottele jos hän ehdottaa näkemistä, jos ei pariin vkn kuulu = unohda.

Tämä vain minun mielipide, sillä kyllä jos jätkää kiinnostaa HÄN OTTAA YHTEYTTÄ. Tämä on tullut todistettua omalta osaltani hyvässä ja huonossa

Vierailija

Oon samaa mieltä Megaran kanssa. Ei kannata jäädä tuhlaamaan aikaansa tuollaiseen, jos toista ei kiinnosta niin sitten sitä ei kiinnosta :( Parempi irrottautua saman tien hommasta ja löytää joku, ketä oikeasti kiinnostaa! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat