Pettäminen?

Vierailija

Hei, olen seurustellut 15kk ja sain juuri joulunalla kuulla, että tyttöystäväni on pettänyt minua viimeisen puolen vuoden aikana 5 jätkän kanssa, mukaanlukien kämppikseni. Tästä sain kuulla tyttöystäväni viimeisen hoidon panolta, jonka jälkeen tyttöseni vielä viikon kielsi kaiken, kunnes myönsi asiat. Ei kyllä myöntänyt pettäneensä minua kämppikseni kanssa, mutta kämppikseni myönsi.

Onko tämä enään pettämistä, vai onko se vain toisen kustannuksella pilailemista.

Minä en tiennyt mitään ja jos joskus aavistelin jotain, niin en kehdannut jatkaa miettimistä, kun en naisestani sitä uskonut. Kuitenkin niin kävi, joten mitä pitäisi tehdä. Pidän silti hänen kanssaan olemisesta, se on vain lievästi kiusallista hetkittäin.

Kommentit (7)

Vierailija

Inhottava tilanne, otan osaa. Kun itse tunnet tyttöystäväsi paremmin kuin me täällä, niin osaat varmaan paremmin arvioida kannattaako jatkaa suhdetta. Kun on kerran pettänyt, kynnys pettää uudestaan on matalammalla. Keskustelkaa asiasta, kysy mitä hän odottaa teidän suhteeltanne ja miksi hän petti. Tee sen jälkeen päätös miten jatkat.

Tsemppiä sulle!

Vierailija

jos olisin sinä jättäisin tytön. pettäminen on niin tuskallista varmasti sinulle ja sitä on tapahtunut noinkin monta kertaa. onkohan tytöllä tunteita sinua kohtaan, kun noin koittaa satuttaa ja tuottaa tuskaa sulle?

Vierailija

Ei ollu tyttö ihan samaa mieltä että seurustelette. Oot vaan hänelle varma kumppani kun ei muita saa. hei oikeesti 15kk sisällä 5 eri miestä + sä.... jos mulle kävis niin niin varmasti jättäisin ihmisen heti.

Vierailija

Anna mokoman olla.. En nyt kehuskele tällä mutta itse tein viime suhteessa niin että viimeiset 9kk kävin jatkuvasti vieraissa. En ole koskaan hyväksynyt pettämistä suuntaan tai toiseen, mutta silloin oli pattitilanne ja halusin päästä irti suhteesta. Toisaalta olimme olleet yhdessä niin kauan etten osannut sitten lopettaa suhdetta vaan loppujen lopuksi ''järjestin'' itseni kiinnijäädyksi. Olisiko siis mahdollista että tyttös oli kyllästynyt eikä jättänyt sua heti kun olit niin tuttua hänelle? Näinhän moni tekee ennenkuin lähtee toisen kanssa. Ei kukaan koskaan ole jättänyt ensin ja sit päättäny et haluaa toisia miehiä/naisia, se on ilkeää mut niin se vaan menee.

Vierailija

Mä en voisi ikinä seurustella sellaisen kans joka pettäis mua. Olen kyllä ite pettäny eksääni ja kadun sitä nyt. En sillo välittäny siitä enkä ottanu suhdettamme tosissani. 3kk sitä kesti. En ole vieläkään kertonu sitä että petin, jätin vaan. Todella ilkeetä.

Mut sulla menee hyvin, koska tiedät mitä on oikeesti tapahtunu eikä sun tarvii arvailla mitään. Jätä se muija ja eti uus :)

nii ja semmost sanon viel tähä loppuu vaikkei ketää välttämättä kiinnosta, et oon nyt seurustellu yli vuoden eikä kumpikaan ole pettänyt kertaakaan. Eli pettäminen saattaa myös johtua siitä, ettei välitä, tai ettei vaan tunnu oikealta, muttei uskalla jättää toista. Tee siis palvelus ittelles ja sille muijalle. Toi ei kuulosta siltä että kuulutte yhteen.

Vierailija

15 kk ja pettänyt 5 erin jätkän kanssa. Jos tyttö olisi yhtään katunut tekojaan joskus se ei olisi tehnyt sitä niin monta kertaa. jätä tyttö omaan arvoonsa. Tossa ei oo mtn miettimistä enää (mun mielestä).

Tsemppiä jatkoon ja pärjäile =)

Vierailija
Nainen

15 kk ja pettänyt 5 erin jätkän kanssa. Jos tyttö olisi yhtään katunut tekojaan joskus se ei olisi tehnyt sitä niin monta kertaa. jätä tyttö omaan arvoonsa. Tossa ei oo mtn miettimistä enää (mun mielestä).

Tsemppiä jatkoon ja pärjäile =)

Täsmälleen samaa mieltä. Itse olen kerran pettänyt eksääni, enkä uudestaan tekisi vastaavaa, koska tuntui jälkikäteen niin pahalta, vaikka oltiin parhaillaan läpikäymässä jo eroprosessia. Jos taas viiden kanssa pettää, niin silloin ei kyllä joko kadu tai on jotain muita ongelmia (seksiriippuvuus tms.).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat