OLETKO JO KOKEILLUT NÄITÄ?

Vierailija

L’Oréal Paris Perfect Clean on täysin uudenlainen syväpuhdistava ihonhoitosarja. Sarjaan kuuluu kolme syväpuhdistavaa tuotetta, jotka on kehitetty eri ihotyypeille sopiviksi. Yhteistä tuotteille on tehokkuus: Ne puhdistavat ihon syvältä, miellyttävästi, nopeasti ja hauskalla tavalla.

Perfect Clean -tuotteiden juju piilee innovatiivisessa CleanPod™ -puhdistustyynyssä. Sen avulla hellävarainen puhdistusaine saa sopivasti lisätehoa. Tyyny muuttaa pesuaineen täyteläiseksi vaahdoksi ja auttaa sitä puhdistamaan ihon syvemmältä. Tyynyn 500 superpehmeää harjasta mukautuvat kasvojen muotoon ja puhdistavat tehokkaasti hankalimmatkin sopukat, kuten nenänpielet, huokonen huokoselta. Perfect Clean -tuotteet poistava pölyn, ilmansaasteet ja kuolleet ihosolut, jotka samentavat ihoa. Syväpuhdistus ja hellävarainen kuorinta auttavat ihoa pysymään kauniina ja hehkuvana. Kun iho on puhdistettu huolella, huokoset näyttävät pienemmiltä ja iho on puhtaampi, sileämpi ja satiininpehmeä.

Mitkä ovat omat kokemuksesi näistä uutuustuotteista? Kerro omat kokemuksesi!

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

L'Oréal Paris Perfect Clean -tuotteita löytyy tällä hetkellä ainakin Prismoista, K-Citymarketeista ja Anttiloista. Tuotesarja on vasta äskettäin lanseerattu Suomessa, mutta tammikuun aikana tuotteita tulee myyntiin myös Sokos- ja Stockmann tavarataloihin sekä moneen pienempään päivittäistavarakauppaan. Kannattaa siis suunnata suoraan kosmetiikkaosaston ihonhoitohyllylle tai L'Oréalin omalle ständille :)!

Vierailija

Minusta tämä oli erinomaisen tuntuinen ja puhdistustyynykin oli todella käyntännöllinen ja helppo käyttää kun ei molemmat kädet ole käytössä.ELi suosittelen itse monelle muulle tätä tuotetta. Itse ostin tuotteen tänään ja kuivalle iholle tarkoitetun tuotteen :)

Vierailija

innostuin heti! pakko päästä viimeistään huomenna ostamaan, vaikka ihoni on jo melko puhdas :) mikä estää tekemästä vielä puhtaamman!

Vierailija

Kävin eilen Citymarketista kaikille ihotyypeille sopivan ja ainakin se tuoksui ihanalle. Helppo oli myös käyttää!

Minulle jäi epäselväksi kuinka usein tuotetta voi käyttää? Joka päivä?

Vierailija

Kävin ite myös ostamassa tuotteen ja se oli aivan ihana ! Ja maksaa vaa jotai 6 euroo nii kannattaa todella kokeilla. Tosi helppo käyttää ja tekee ihon puhtaaksi :)

Mulla kanssa epäselvää kuinka usein voi käyttää ?

Vierailija

Ostin itselleni Citymarketista sen oranssin putelin ja kyllä minä olen sitä joka päivä käyttänyt ja luulen, että se on tarkoitettukin ihan peruspuhdistustuotteeksi eikä esim. kerran viikossa käytettäväksi.
Itse en kärsi suuremmin ihon epäpuhtauksista, mutta tämä on kuitenkin paras tuote, jota olen pitkään aikaan käyttänyt. Iho tuntuu paljon puhtaammalta, sileämmältä ja hehkuvammalta.
Suosittelen ehdottomasti.

Vierailija

Minä tykkään kanssa, tuote on ollut käytössä itselläni jo about kolme viikkoa! Ihon puhdistus myös hauskempaa sen puhdistustyynyn kanssa :) Ainoa miinus siitä kun joskus oon onnistunut saamaan ainetta suuhuni niin maku on aika kamala..

Vierailija

Tuote vaahtoaa todella hyvin eli purkki tulee luultavasti kestämään kauan. Harja on ihana, siihen jää koukkuun. Miinusta siitä, ettei purkki pysy imukupilla suihkun seinässä, vaikka sitä koetin epätoivoisesti sinne virittää! Voisiko seuraavassa versiossa olla sellainen korjaus, että se pysyisi?;)

Vierailija

Ostin sen oranssin purkin Citymarketista heti kun niitä oli sinne ilmestynyt :) Se on todella hyvä ja tuoksuu ihanalta! Todella puhdistaa, tuntuu kuin ihohuokoset olisivat käytön jälkeen paljon huomaamattomammat. Ja se puhdistustyynyt on tosi hauska :D Vinkkinä muille, että kun purkki on tyhjentynyt, niin puhdistustyynyä voi käyttää toisten tuotteiden kanssa.

Vierailija

Pinkki pullo on tarkoitettu kuivalle ja herkälle iholle, sininen seka/normaalille ja oranssi kuorinta-aineeksi kaikille ihotyypeille. Käsitin että pinkki ja sininen on putsareita päivittäiseen käyttöön ja oranssi silloin tällöin käytettäväksi kuorintana : ) Oma kuiva ja herkkäihoni ei ainakaan vielä muutaman kerran jälkeen ole ottanut itseensä ja käytön jälkeen tuntuu pehmeelle eikä kiristä.

Vierailija

Lainaus:

Pinkki pullo on tarkoitettu kuivalle ja herkälle iholle, sininen seka/normaalille ja oranssi kuorinta-aineeksi kaikille ihotyypeille. Käsitin että pinkki ja sininen on putsareita päivittäiseen käyttöön ja oranssi silloin tällöin käytettäväksi kuorintana : ) Oma kuiva ja herkkäihoni ei ainakaan vielä muutaman kerran jälkeen ole ottanut itseensä ja käytön jälkeen tuntuu pehmeelle eikä kiristä.

Onko sulla siis käytössä se pinkki? Vai oranssi? Ajattelin että kun nykyinen puhdistusaine loppuu niin voisin kokeilla. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat