Tatuointi

Vierailija

Kaipailisin neuvoja tälläiseen asiaan.
Otin joulukuun ensimmäinen päivä tauoinnin oikeaan olkapäähäni ja jo liikkeestä lähtiessäni kuva oli kumman haalea ja lopulta siitä lähti värit lähes kokonaan ja uusiminen meni takuuseen.Uusiminen tapahtui vasta viime viikon keskiviikkona ja silloin minulle kerrottiin että syy miksi värit ensinmäisellä kerralla lähtivät oli huono virtalähde eikä väriä saatu riittävän syvälle.
Tällä kertaa lopputulos olikin huomattavasti tummemmpi ja erittäin kaunis.Värit haalenivat nätisti koko loppuviikon ajan eikä mitään ongelmia ollut.Vasta tänään huomasin kuinka rasvaamisen yhteydessä irtoaa niitä surullisen tuttuja mustia "lastuja" eikä väriä jää niihin kohtiin lainkaan jäljelle.Olen rasvannut 2-3 kertaa päivässä Helosanilla ja pessyt suihkuttelemalla etten vanhingoittaisi tatuointia.En ole myöskään raapinut vaikka kovasti kutittaakin.
Tatuoijalta yritin varoen kysellä että taasko tää on mennyt pilalle mutta eipä vastannut.Monet ystäväni ovat olleet tatuoitavini kyseisessä liikkeessä ja olleet tyytyväisiä palveluun ja tatuointeihin,mutta heillä on kaikilla ollut ei tatuoija kuin minulla.Haluaisin tietää,onko kenelläkään vastaavia kokemuksia ja onko kellään ideoita mitä minun tulisi tehdä?En tiedä onko vika tatuoijassa vai missä.Olen maksanut tatuoinnista jo kovan hinnan enkä tiedä menisikö toinenkin korjaus kerta vielä takuuseen.Toisaalta en tahtoisi vaihtaa liikettä,mutta kyseisen paikan varausmaksukin on jo 50 euroa.Kuvan merkitys on minulle hirmu tärkeä ja haluan sen pysyvän ihollani mutta voidaanko minua vaatia maksamaan samasta tatuoinnista aina vain lisää,jos vika löytyy sieltä.

Kommentit (4)

Vierailija

Itse vaatisin kyllä edelleen korvausta! Kyllä tatuoinnin kuuluu kestää värillisenä alussa, eikä irrota mitään lastuja. Nyt menet sinne käymään ja vaadit ilmaisen korjauksen uudelleen ja niin kauan kunnes hyvä tulee. Niiden mokahan se on, ei sinun kuulu maksaa huonosta työstä.

Vierailija

Yleensähän "takuun" noissa pitäisi olla elinikäinen. Eli jos väriä lähtee, niin eikun vain tatuoitsijalle kertomaan asiasta.
Itselläni on koko olkavarren kokoinen värillinen kuva, joka on väritetty nyt toistamiseen.

Pitää myös muistaa näissäkin asioissa, että jokaisen keho käyttäytyy eritavalla.

Vierailija

Olen itse ainakin ymmärtänyt että oli tatuointi miten vanha tahansa ja jos värit häviää sen saa aina takuuseen uudestaan =)eli pitäisi värittää se uudelleen ilmaiseksi ! minullakin irtosi alkuvaiheessa mustetta mutta se oli vain sitä ylimäärästä! missä liikkeessä kävit ??

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat