miesten näkemys neitsyyden menetyksestä

Vierailija

olen siis seurustellut reilut 2kk ja menetin neitsyyden tälle kyseiselle jätkälle (19v) nyt 2kk jälkeen. Hän ei tiennyt että olen neitsyt kunnes kerroin sen siinä ko. tilanteessa. HÄn ei siihen sanonut oikeen mitään. Hän on kokeneempi joten minua ahdistaa mitä hän miettii minun kokemattomuudesta; eihän sitä ekalla kerralla 'pankkia räjäytetä'... Hän ei edes lauennut, tosin en pystynyt jatkamaan touhua 15minuuttia kauempaa.

Mietin että vaikutanko hänen silmissään täysin toivottomalta tapaukselta sängyssä, ja mitä jos hän haluisikin hieman kokeneemman? Hän on kaikinpuolin ihana mutta pelkään että hän jätää minut tuon huonosti menneen kerran jälkeen..

kiitos paljon jos voitte kommentoida ja auttaa :)

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Kyllä mä veikkaisin että pojista on tavallaan "kunniatehtävä", jos näin nyt voi ketään loukkaamatta sanoa, viedä tuoreelta tyttökaveriltaan neitsyys. Oma ensimmäiseni ainakin oli aivan halukas kokeilemaan nopeasti uudestaan lievästi sanottuna tökkivän minun ensimmäisen ja samalla ekan yhteisen kertamme jälkeen. : D Eikä hänkään muuten tiennyt minun olevan neitsyt, ja ajattelin kyllä itsekin että apuaa kelpaako sille aloittelija. Mutta tuskinpa sun poikakaveris ajatteli pelkästään luvassa olevaa seksiä kun alko kanssas seurusteleen, ja varmasti ymmärtää sun olevan siinä vaiheessa missä vasta treenaillaan näitä hommia. Ja kyllä se lähtee aika nopeesti sujumaan, älä stressaa!

Vierailija

Voisin sanoa (näin miehenä) että ei se haittaa ollenkaan. Kuten aikaisempi postaaja sanoi, siinä on aina jotakin "ainutlaatuisuutta" mukana. Miehesi ei varmasti tule tuon yhden kerran jälkeen jättämään sinua, sen voin melkeinpä häntä tuntematta jopa luvata.
Voin myös kertoa, että miehet miettivät omalla kohdallaan täsmälleen samoja asioita, voin jopa väittää että meillä alkaa paineet jopa 20v. jälkeen kasvaa huomattavasti, sillä aika moni nainen rupeaa jo tämän jälkeen odottamaan mieheltä tiettyä kokemusta (tai näin siis ainakin me ajattelemme). Samasta aiheestahan on tehty tälle yleiselle puolelle myöskin aloitus.

Vierailija

Olin tavallaan aloittajan kanssa samassa tilanteessa jokunen kuukasi sitten. Eli en kertonut miehelle etukäteen, että olin neitsyt. Jälkeenpäin mietittyäni tulin siihen tulokseen, että ihan hyvä. En etukäteen suunitellu mitään, niin sitten eka kerta tuli yllätyksenä. Mutta loppujen lopuksi ihan hyvä, koska mua ahdisti jo ylipäätänsä se tilanne, että missä vaiheessa kerron ja miten. Enkä tavallaan halunnut mitään "ootsä nyt varma tästä -kysymyksiä". Eikä kaduta yhtään. Mies oli todella mukava ja kaikin puolin mahtava paketti:D Olin tosiaan jo sen 18 vuotta täyttänyt, niin ei kaduttanut jälkeen päin tai mitään muutakaan:)
Ja hei älä panikoi, kerta se on ensimmäinen. Sitä paitsi harjoitus tekee mestarin!;)

Vierailija

Minä en ymmärrä tuota että miksi kokemattomuutta ei voi kertoa kuin vasta tilanteen ollessa päällä? Kuten aiemmin on sanottu, mies on varmasti ainoastaan mielissään ollessaan naisensa ensimmäinen, mutta silti on vähän epäreilua olla kertomatta neitsyyttä etukäteen. Ymmärrän jos aloittajan mies on vähän häkeltynyt ja pettynyt kun ei osannut etukäteen varautua siihen että asiat eivät välttis luista ja homma ehkä pitää keskeyttää. Kun se tulee yllättäen niin miehen pitää alkaa jarruttelemaan omia halujaan eikä se ole kivaa lyhyellä varoitusajalla.

Kukaan tuskin ketään jättää sen takia ettei ensimmäinen kerta sängyssä mene putkeen.

Vierailija

Mua vaan ahdistaa edelleen vaikka moni on nyt kirjottanut että ei se haittaa miestä jne. Tuntuu että en oo tarpeeks hyvä kumppani sille kun en osaa tyydyttää sitä vielä ja tavallaan miks se haluu eurustella tytön kaa joka ei saa sitä tyydytettyy?

Vierailija

Tulitko sinä tyydytetyksi? Ei kai seksin idea ole vain harrastaa yhdyntää ja saada mies laukeamaan. Oleellisempaa olisi miettiä mistä sinä itse pidät - myös esim. suutelu ja käsin koskettelu on seksiä. Ja seksin tarkoitus on nautinto eikä tuleminen ;)

Vierailija

Pakko kommentoida kun itsekin menetin neitsyyteni nykyisen poikaystäväni kanssa, että hän on jotenkin NIIN tyytyväinen ja ylpeä siitä, ettei hänen naisensa ole ollut koskaan toisen miehen kanssa :D
Piti minua ihan pyhimyksenä kun kerroin asiasta.

Vierailija

Jos sellaseen jätkään törmäätte, jonka mielestä ootte liian kokemattomia, ni kannattaa nostaa kytkintä, kun suurin osa miehistä kuitenki arvostaa sitä ettet oo saksia avannu joka toiselle vastaantulijalle. Oikeesti, kyllä miehen kuuluu arvostaa sitä, että toinen on valmis aloittamaan seksin harrastamisen hänen kanssaan ja jos jostain kokemattomuudesta rupee valittaan, ni ei oo kyllä henkistä ikää sit välttämättä tarpeeks sinne makuuhuoneeseen.. Kyllä se on miehistä pahinta jos muija on "helppo" ja tullu antaneeks huomattavan useelle.. Ja kaikki on joskus olla neitsyitä ja samassa tilanteessa ja yhtä kokemattomia. Piste.

Se mitä en ymmärrä, on se et jättää asiasta kertomisen vasta siihen hetkeen. Ei sitä tarvii puolta vuotta tietenkään suunnitella, mutta menee kyllä varmasti molemmilla se hohto siitä neitsyyden menettämisestä, jos toinen salaa asian. Ja jos oma kokemattomuus nolottaa, niin sitä suuremmalla syyllä kertoisin suoraan olevani neitsyt, sillon se olis ihan ymmärrettävää jos ei olis heti seitsemän tähden seksiä. Jotenki toi olis mun mielestä nolompaa, et antaa ymmärtää harrastaneensa ennenki ja silti olis tosi vaikeena ja kiusaantuneena siinä tilanteessa

Vierailija

ite kerroin poikaystävälle juuri enne h-hetkeä että olin neitsyt. sillä emme silloin vielä seurustelleet, ja tilannetta ei mitenkään ns suuniteltu. tapahtumat vaan menivät eteenpäin ja siihen sitten päädyttiin. eikä mua kaduta yhtään että sanoin sen sille, koska mua kuitenkin jännitti suht paljon niin jotenkin tuli turvallisempi olo kun sain sen sanottua. ja olisihan sen voinut tietysti aikaisemminkin sanoa, mutta kun ei tosin vielä yhdessä oltu niin ei ollut tullu puhuttuakaan tollaisista asioista. hauskinta oli ku mies vastasi mun paljastukseen: oikeesti, en olis kyllä uskonut! ei siis tarkoittanut mitenkään pahalla, vaan ainoastaan että tuli positiivisena yllätyksenä! mun mies siis ainakin otti sen ns kunniana viedä mun impeyteni :D

Vierailija

Kyllä miehet sitä neitsyyttä arvostavat. Koska tieto siitä, että tyttö luovuttaa oman neitsyytensä hänelle, tuottaa tunnetta, että tyttö todella rakastaa ja luottaa, syvästi. Neitsyttä pidetään myös hyvänä pohjana "koulutukselle". Toinen vasta aloittaa seksuaalisuutensa toteuttamista, joten kokeiluintoa uskottavasti löytyy ja kaikki kokeilut ovat tällöin ensimmäisiä. Se kutkuttaa miesten mieliä.

Aloittajan tapauksessa miehen hiljaisuuteen taisi vaikuttaa enemmänkin se, että aloittaja kertoi asian vasta jälkikäteen. Vein omalta mieheltäni aikoinaan neitsyyden ja hän salasi sen. Kertoi vasta aktin jälkeen, että oli neitsyt. Se tieto loukkasi silloin hieman, koska se paljastus herätti liikaa kysymyksiä. Miksi hän ei sitä kertonut etukäteen? Miksi hän salasi asian? Miksi hän ei ollut avoin minulle? Painostinko häntä? Miksi hän ei antanut minun olla varovaisempi, jos kerta oli vasta neitsyt? Mitä muuta hän minulta salaa, jos noinkin ison asian kykenee salaamaan?

Mutta, aloittajan tapauksessa, asenne ratkaisee. Jos eka kerta meni vähän mönkään, niin ole aktiivinen ja hae toista kertaa saman miehen kanssa, että jos sitten menisi vähän paremmin. Kyllä ne asiat siitä sitten lähtevät rullaamaan.

Vierailija
Athenel

Kyllä miehet sitä neitsyyttä arvostavat. Koska tieto siitä, että tyttö luovuttaa oman neitsyytensä hänelle, tuottaa tunnetta, että tyttö todella rakastaa ja luottaa, syvästi. Neitsyttä pidetään myös hyvänä pohjana "koulutukselle". Toinen vasta aloittaa seksuaalisuutensa toteuttamista, joten kokeiluintoa uskottavasti löytyy ja kaikki kokeilut ovat tällöin ensimmäisiä. Se kutkuttaa miesten mieliä.

Aloittajan tapauksessa miehen hiljaisuuteen taisi vaikuttaa enemmänkin se, että aloittaja kertoi asian vasta jälkikäteen. Vein omalta mieheltäni aikoinaan neitsyyden ja hän salasi sen. Kertoi vasta aktin jälkeen, että oli neitsyt. Se tieto loukkasi silloin hieman, koska se paljastus herätti liikaa kysymyksiä. Miksi hän ei sitä kertonut etukäteen? Miksi hän salasi asian? Miksi hän ei ollut avoin minulle? Painostinko häntä? Miksi hän ei antanut minun olla varovaisempi, jos kerta oli vasta neitsyt? Mitä muuta hän minulta salaa, jos noinkin ison asian kykenee salaamaan?

Mutta, aloittajan tapauksessa, asenne ratkaisee. Jos eka kerta meni vähän mönkään, niin ole aktiivinen ja hae toista kertaa saman miehen kanssa, että jos sitten menisi vähän paremmin. Kyllä ne asiat siitä sitten lähtevät rullaamaan.

Kirjoittajan miehen salailuun sanoisin syyksi olevan se, että me miehet häpeämme neitsyyttämme. Naiset odottavat mieheltä tiettyä kokemusta ja aloitekykyä, asiassa kuin asiassa. Ts. miehen pitää olla Mies. Ja naiset pitävät pelimiehistä (parempaa sanaa en eksinyt), joten oman kokemattomuutensa paljastamista pidettäisiin nolona. Muutenkin miehen ja naisen neitsyyteen suhtaudutaan erilailla: nainen voi säästää itseään, ja olla näin viaton ja turmelematon neito, mies on lähinnä säälittävä WoW-nörtti.
Tässä tulikin kait vastausta myös aloittajan kysymykseen, eli en usko sen ainakaan haittaavan. Lähinnä ihmetystä saattaa tosiaan herättää, miten nainen on säilynyt näin pitkään neitsyenä, ja jos omalle kohdalleni samanlainen tilaisuus osuisi, ihmettelisin itsekin miten näin viehättävä ja kaunis tyttö on voinut säilyä näin pitkään ilman että on halunnut muita miehiä? Ja jos ennen seksiä tälläinen tapahtuisi, varmaan ensimmäinen kysymykseni olisi epäromanttisesti: "Oletko varma, että haluat jatkaa tästä pitemmälle/loppuun asti?"

Vierailija

Lainaus:

Kirjoittajan miehen salailuun sanoisin syyksi olevan se, että me miehet häpeämme neitsyyttämme. Naiset odottavat mieheltä tiettyä kokemusta ja aloitekykyä, asiassa kuin asiassa. Ts. miehen pitää olla Mies. Ja naiset pitävät pelimiehistä (parempaa sanaa en eksinyt), joten oman kokemattomuutensa paljastamista pidettäisiin nolona. Muutenkin miehen ja naisen neitsyyteen suhtaudutaan erilailla: nainen voi säästää itseään, ja olla näin viaton ja turmelematon neito, mies on lähinnä säälittävä WoW-nörtti.

Mä naisena en kyl ole yhtään tota mieltä. En todellakaan pidä pelimiehistä/ panomiehistä. Ja mä olin tosi ylpee et sain olla mun poikaystävän (19v) ensimmäinen. En todellakaan pitänyt hänen neitsyyttään mitenkään säälittävänä. Okei aluksi kaikki on aika sähläystä, mutta ennemmin haluan että yhdessä harjoitellaan kuin että hän olisi harjoitellut muiden kanssa. Eri asia on sitten mitä naiset ajattelevat jostain yhden illan jutuista. Itse en sellaisia harrasta, mutta uskon että silloin naiset haluavat kokeneemman miehen eikä mitään sähläystä. Silloin naiset saattavat pitää miestä säälittävänä, jos ei ole kokenut. Mutta suhteessa oman kullan neitsyyttä säälittävänä? Pah! Minusta sellaisen naisen ajatusmaailma ei ole tarpeeksi kypsä/ ei rakasta omaa miestäänsä tarpeeksi. Älkää miehet häpeilkö kokemattomuuttanne suhteessa ! ( Paitsi jos ootte 40 v. ;) haha ei kai :D )

Vierailija
Anon

Mä naisena en kyl ole yhtään tota mieltä. En todellakaan pidä pelimiehistä/ panomiehistä. Ja mä olin tosi ylpee et sain olla mun poikaystävän (19v) ensimmäinen. En todellakaan pitänyt hänen neitsyyttään mitenkään säälittävänä. Okei aluksi kaikki on aika sähläystä, mutta ennemmin haluan että yhdessä harjoitellaan kuin että hän olisi harjoitellut muiden kanssa. Eri asia on sitten mitä naiset ajattelevat jostain yhden illan jutuista. Itse en sellaisia harrasta, mutta uskon että silloin naiset haluavat kokeneemman miehen eikä mitään sähläystä. Silloin naiset saattavat pitää miestä säälittävänä, jos ei ole kokenut. Mutta suhteessa oman kullan neitsyyttä säälittävänä? Pah! Minusta sellaisen naisen ajatusmaailma ei ole tarpeeksi kypsä/ ei rakasta omaa miestäänsä tarpeeksi. Älkää miehet häpeilkö kokemattomuuttanne suhteessa ! ( Paitsi jos ootte 40 v. ;) haha ei kai :D )

Tämä on se yleinen, mitä sanotaan, vaikka totuus on mielestäni toinen. Myönnän, että tämä pelimies oli ehkä hivenen harvaan johtava termi (eli pelkkä panomies), mutta lähinnä ajattelin miestyyppiä, joka ihastuu herkemmin, vaikkapa joka kuukausi uuteen naiseen. Voin sanoa, että tälläinen miestyyppi saa kokea rakkautta ja vastarakkautta useammin kuin joku hieman hitaammin lämpiävä ja ujompi mies. Lisäksi tälle ujohkolle miehelle ei tule samaa "rutiinia" aloitteen teosta, jolloin kun se kiinnostava tyttö löytyy, se aloitteen teko onkin hieman hankalampaa ja tämä jää myös helpommin yksinkin.
Ja kuten sanoit, yhden-illan hoidoilta odotetaan sitä kokemusta, ja loppupeleistä siltä poikaystävältäkin kun ikä rupeaa kääntymään yli 20.

Vierailija

Ei se ole mitään rakkautta, jos ihastuu joka kuukausi uuteen naiseen. Ennemmin mä koen RAKKAUTTA kuin jotain lyhyitä ihastumisia/sähläyksiä. Se on totta että seksiä tollanen mies saa rutkasti enemmän. Toiset hakee just sitä seksiä mut toiset haluu myös jotain enemmän.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat