Miehen poikuus?

Vierailija

Ilmeisesti tämä on naisten keskuudessa varsin suosittu sivusto, joten päädyin kysymään tänne mielipidettänne, arvon neidit. Lähinnä siksi, koska uskoakseni täällä tulen luultavasti saamaan kaikkein asiallisimmat vastaukset verrattuna esim. Iltalehden/Suomi24 keskustelu osioihin.

Eli mitä mieltä olette, jos saisitte selville että 25-vuotiaalla miehellä, jota olette juuri alkaneet tapailla, on vielä poikuus tallella? Mitä ajatuksia tämä teissä herättää?
T: miespuolinen keskustelun aloittaja.

Kommentit (5)

Vierailija

Ei tuo asia minua ainakaan henkilökohtaisesti sen suuremmin haittaisi. Ei kaikki naisetkaan odota mieheltä seksiasioissa mitään erikoisia ja ihmeellisiä juttuja, joita olisi sujuakseen pitänyt harjoitella jo pitkän aikaa, että intiimielämä voisi olla tyydyttävää. Nykyajan suuntaus vaan on useimmin sellainen, että nämä asiat aloitetaan melko aikaisin ja useiden eri henkilöiden kanssa. Tämä toinen tyyli ei kuitenkaan ole mitenkään väärä tai sen huonompi, ehkä jossain mielessä jopa parempi. Jokainen tietysti tekee tässä asiassa niin kuin itse parhaaksi katsoo, muiden mielipiteistä ei sen kummemmin tarvitse välittää. Tämä asia ei määritä sinua mitenkään ihmisenä. Ajattelisin vaan, että sinä olet halunnut odottaa tässä asiassa tietoisesti, ja kenties kohdallesi ei ole sattunut aiemmin sopivaa/ oikeaa henkilöä. Olet ehkä muutenkin asioissa harkitseva ja fiksukin kenties myös ujon puoleinen. Seksi varmaan parhaiten sujuukin ja on nautinnollisinta juuri sen oikean henkilön kanssa. Toki elämän aikana ei välttämättä ole vaan sitä yhtä ainoaa oikeaa henkilöä. Ihan turhaa tästä asiasta ottaa hirveitä paineita, sillä tuo oikea henkilö kyllä ymmärtää sinua juuri sellaisena kun olet ja osaa arvostaa sinua.

Vierailija

Kiitoksia vastauksista, varsinkin toisesta johon oli ilmeisesti panostettu. Myönnän olevani ujo, ja hieman pidättyväisempi. Lisäksi haluaisin että tässä asiassa olisi hieman tunettakin pelissä. En odota tietenkään mitään lasikenkäänsä hukannutta prinsessaa, vaan edes jotakin tunetta, sanotaan paremman sanan puutteessa läheisyyttä, mitä ei yhdellä tapaamisella muodostu. Ilman sitä se ei mielestäni olisi masturbaatiota kummempaa kylmästi sanottuna.
Ikävä kyllä sitä rupeaa pikkuhiljaa turhautumaan, sillä tämä rupeaa tottapuhuen tuntumaan jo taakalta. Ja luultavasti jos tästä joskus pääsen, en varmaankaan kerro tälle naiselle että hän oli ensimmäiseni.
T:aloittaja

Vierailija

Ei se mua ainakaan haittaisi. Se on vaan periaatteessa ihailtavaa, että jotkut ovat vielä neitsyitä jos siis ajatellaan nykynuorisoa jotka alkaa ''hässimään'' LIIAN varhaisessa iässä. Mutta omasta näkökulmasta se on parempi tehdä vanhempana ku liian nuorena, josta voi tulla katuman päälle.

Vierailija

Mä kehottaisin sua kertomaan naiselle, että oot kokematon. Poistaa, luultavasti, suorituspaineita. Varsinkin, jos ootat, että oikeesti seurustelet jonkun kanssa. Mä olin käynyt treffeillä nykyisen avomieheni kanssa kolme kertaa, ja päädyimme petihommiin. Kun oltiin jo aika pitkällä, mies (silloin n.21v) kuiskasi ettei oo harrastanut seksiä ennen. Yllätyin kovasti, koska luulin hänen olevan mua kokeneempi.. :) Hän oli kuitenkin aikaisemmin seurustellut vähän aikaa, ja pusuttelukavereita oli kyllä takana. Muutenkin tosi sosiaalinen ja pidetty kaveri. Mä sit kysyin et haluisko hän odottaa vielä, mut ei halunnut. Itse olisin halunnut ton kuultuani sulatella hiukan asiaa, mut tehtiin se kuitenkin sitten ja sulattelin vasta jälkeenpäin. :D Oltiin seuraavana päivänä aika hämmentyneitä molemmat. Miehelle jäi aika epävarma olo itsestään sen jälkeen ja pitää kyl sanoo, et huomasi kyllä et oli ekaa kertaa asialla. Kerroin miehelle et haluun edelleen tavata, enkä heittänyt hanskoja tiskiin vaan siks, että eka kerta ei sujunut tajunnan räjäyttävästi.. :D Mies kertoi, että tilaisuuksia seksiin on ollut, mut hän on halunnut tehdä sen seurustelusuhteessa. Olin häkeltynyt siitä et joku mies ajattelee noin, ja tosi imarreltu. Tämä poisti myös syyt olla mustasukkainen "eksille". ;) Tämä kokemattomuus aiheutti sitten myös huolta siinä suhteessa, että oon ootellut, koska hänelle tulee tarve kokeilla muitakin naisia. Nyt olemme kuitenkin seurustelleet jo viisi vuotta. Olen tuosta pelosta miehelle puhunut ja ainakin toistaiseksi hän on vastannut, ettei hänelle se lukumäärä oo niin tärkeetä kuin laatu,ja et tuskinpa se kenenkään kanssa olis parempaa.. :) Mutta mun mielestä toi odottaminen on hienoa, ja nostaa miehen "arvoa".. :)

Mut kerro ajoissa, et nainen osaa miettiä asiaa rauhassa.. :) Ei tarvise sitten olla ihan häkellyksissään.. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat