Pahin seksimokasi?

Vierailija

Niitä ikimuistoisija seksimokia tänne voi tulla kertomaan :D

Kommentit (14)

Vierailija

Exä laukes mun suuhu, ni juoksin oksentaa hänen keittiön lavuaariin. =DD Se oli vähä nolona, ku ei oltu seurusteltukkaa ku vajaa 2 kk. Nii ja olin mäki hieman noloo tyttöö, mutta peitin sen nauraa räkättämällä.

Vierailija

Pari itselle ekaa kertaa (paljon) kokeneemman miehen kanssa on vähäsen höpöjä, ihan yleisesti se kun toinen ehdottaa jotain ja sulla ei akrobatia riitä tms. : p Mut tosiaanki, onneks rennointa läppää pystyy heittään just makkarin puolella eikä oo jääny sinänsä yhtää nolo/paska fiilis!

Vierailija

Jätkä halus tulla rintojen välii, ja kaikki meniki ihan hienosti kunnes kundi yht äkkiä älähtää. Pienen sekasorron jälkeen tajuun mitä tapahtu, mun kaulakorun lukko oli kääntyny eteen ja jotenki napsauttanu aika nätin vekin kundin veitikkaan. Siin tilantees en tosiaan tienny oisko pitäny itkee vai nauraa!
Näin jälkeenpäin ku aattelee ni mitään peruuttamatonta vahinkoo ei sattunu ja koko juttu naurattaa! (MUTTA ENÄÄ KOSKAAN EN PIDÄ KOULAKORUA SEKSTAILLESSA) :DDDD

Vierailija

Mies pani takaapäin, ja yhtäkkiä hälle tuli suonenveto jalkaan. Ulvahti niin yllättäen että säikähdin ja käännyin niin että onnistuin huitasemaan koko jätkän sängyltä alas. Siinä hän kieri lattialla alasti jalkaansa pidellen ja oli niin hupsun näköinen että minä aloin nauramaan. Jätkää ei naurattanut yhtään :D

Vierailija

Nukahdin kerran kesken seksin... ...aikamoisessa humalassa :D Mies onneks vaan nauro asialle seuraavana aamuna, ite olin vähän nolona mutta nykyään nauretaan sillekin muistolle yhdessä.

Vierailija

Kerran eksäni kanssa oltiin harrastettu seksiä ja rupesin noukkimaan farkkujani lattialta...Noh, ensin istuin vahingossa paljain pyllyin hänen naamansa päälle,sitten rupesin nousemaan ja huitasin kyynerpäällä naamaan aika lujasti ja lopuksi vielä vahingossa potkaisin "kiville" :D
Kaiken tuon ensin tehtyäni sain housut takaisin jalkaan :D

Vierailija

hahah :D poikaystäväni on kaksonen ja kerran sitten sanoin kesken puuhien hänen veljensä nimen. oltiin juuri puhuttu tästä kyseisestä miehestä joten oli jotenki jäänyt alitajuntaan tuo.. oli siinä selittämistä, mutta nykyään nauretaan asialle.

Vierailija

itse en ole (vielä) mokannut mutta oli synttärini ja jätkän kanssa oltiin mun huoneessa hommissa kun siskon poikaystävä pärähti huoneeseeni onnea toivottaen. Kulta säikähti niin kovasti että sai :D osittain hän tuli sisälle, osittain päälleni ja vähän taisi seinillekkin lentää. Myöhemmin kyllä naurettiin sille :D

Vierailija

Itselleni ei ole onneksi, mutta yksi kerta kun olimme aloittelemassa, mieheni oli tulossa sisään, mutta yllättäen pieraisi samalla. Repesin ihan hirveästi, enkä pystynyt enää keskisttymään hommiin.Lopetimme hommat, ennenkuin ne kerkesivat alkamaankaan :D

Vierailija

kuljetin kerran kotiini sällin, ja tietysti päädyimme makuuhuoneeseen peuhaamaan. aloitimme seksin ja mies alkoi ääntelemään!..siis ihan oikeasti ÄÄNTELEMÄÄN, ja ei mitenkään kovin miehisellä tavalla . luojan kiitos oli pimeää, sain purra poskeni kipeäksi etten räjähtäisi nauruun siihen paikkaan. kestin onneksi urheasti nauramatta loppuun asti, ja kumma kyllä en nähnyt sälliä enää sen illan jälkeen ;D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat