Pahanhajuinen vuoto

Vierailija

Elikkäs ongelma on että mulla on tullut monta viikkoa jo nestemäistä valkoista vuotoa, joka haisee aika pistävälle.
Tulee aina kerralla tosi paljon ja pikkarit ovat aivan märät, ei yhtään mukava tunne. Klamydia negatiivinen. Pissatessa välillä kirvelyä, mutta ei aina. Olis ihana saada pois tämä!!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Mulla oli sama ongelma vuodon kanssa (ei kuitenkaan kirvelyä tosin), mut puolukkamehun ja gefilus-piimän runsas juonti on jostain syystä auttanu, ja ongelma on kadonnu. Ilmeisesti joku pH-kysymys. Kannattaa kokeilla!

Vierailija

Elikkä vuoto haisee, mutta ei aina kalalle, välilä kyllä mutta välillä taas semmoiselle "ummehtuneelle". Vuotoa tulee niin paljon että tuntuu että pissat tullut housuun ja haisee housujen läpi. en ole kokeillut mutta kiitos vinkistä, voisin testata! :)

Vierailija

Ja kutinaa kyllä on ollut mutta sekään ei ole aina, toivon vain saavan tämän pois itsestäni, hävettää joskus kulkea jossain kun tuntuu että haisen ihan hirveälle.

Vierailija

Käy lääkärissä näyttämässä. Kuulostaa tulehdukselta, emättimen ei kuulu haista pahalle. Trikomonaksessa vuodon haju muistuttaa hometta, bakteerivaginoosissa haju on tympeää ja muistuttaa kalanhajua.

Vierailija

Käy lääkärissä näyttämässä. Kuulostaa tulehdukselta, emättimen ei kuulu haista pahalle. Trikomonaksessa vuodon haju muistuttaa hometta, bakteerivaginoosissa haju on tympeää ja muistuttaa kalanhajua.

Vierailija

Moi Tytsky92,
mulla just samat oireet kun sulla.Söin jo yhden kuurin Lactalia ja lääkäri määräs kans jonkun kuurin,mutta ei auttanut.Kerrotko selvisikö sun vaiva ja millä??Oisin kiitollinen:)

Vierailija

Heippa! Itselläni oli murheena runsas ja pahalle haiseva valkovuoto. Pohdin yksinäni noin vuoden ajan mikä on ongelma ja miten sen voi hoitaa. Tutkin kaikkia näitä kirjoituksia ja muitakin. Nyt kun vihdoin olen saanut asiaan selvennyksen ja parannuksen, haluan jakaa sen teille muillekkin, jotka saman asian kanssa painivat! Kävin vuosi sitten gynekologilla kaikissa mahdollisissa sukupuolitesteissä ja mitään ei löytynyt! En saanut kysymyksiini lähes minkäänlaisia vastauksia, vaan hieman epäröivän vastauksen. Lääkäri epäili, että minulla olisi hiiva; no hain lääkkeet, mutta ei auttanut. Hiivalääkkeiden jälkeen hain lactal balance puikkoja, jotka ei myöskään tehonnut. Vuoden verran elin asian kanssa, mutta kun huomasin kumppanini tajuavan pahan hajun ja minun nolostumisen, päätin vihdoin selvittää asian kokonaan! Varasin uuden ajan gynekologille sukupuolitauti testeihin. Otin asian heti puheeksi. Minun pyynnöstäni minulta otettiin valkovuotonäyte. Tulokset saatuani kaikki testit olivat puhtaat, paitsi valkovuotonäytteestä selvisi minulla olevan raju bakteeritulehdus. Sain antibiootit ja asia oli kunnossa! Vaihdoin myös stringit hipstereihin, suihkukäynnit joka päiväisestä käynnistä kahden päivän välein käynteihin, suihkusaippuat miedompiin, hyvän tuoksuiset huuhteluaineet hajustettomiin. Ja nyt kaikki on kunnossa. 

Haluan vielä muistuttaa teitä, että;

1. Älä jää pohtimaan asiaa yksin, sillä tulehdus ajan kanssa vain pahenee!
2. Pidä todella hyvää huolta intiimihygieniasta! ( mutta älä käytä saippuaa! )
3. Muista sanoa gynekologilla, että haluat, että sinulta otetaan valkovuotonäyte!

Toivon todella, että tästä on hyötyä jollekkin!:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Entä jos en halua gynekologilla käyntiä

Sillon joudut turvautumaan itsenäiseen nettidiagnoosiin, joka menee paljon todennäköisemmin pieleen ja kokeilet turhaan eri niksejä ja lääkkeitä. Mutta omapa on haiseva pillusi, jos et sittenkään uskalla sinne mennä.

Ongelma

Mullakin on ollut tota mut kun oon 14v ni voiko mennä gynelle ilman huoltajaa ja mihin pitäisi mennä koska esim. Mehiläinen maksaa.. Koulun terkkarille en halua puhua koska on perhetuttu. :/

Vierailija

Itsekin olen 14v mulla on sellaista ihmeellistä vuotoa joka on valkoista joka haisee miedosti. En uskalla mennä oikee terkkarille tai minnee. Ja mua nyt on pelottanut ku menkat on jäänyt pois. Apua?!?!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat