En osaa/uskalla tyydyttää itseäni..!?

Vierailija

Olen jo vuosia kamppaillut tämän asian kanssa: en osaa tai uskalla tyydyttää itseäni enkä edes tiedä mistä aloittaa!

Seurustelen edelleen ensimmäisen seksikumppanini kanssa ja seksielämämme on kyllä intohimoista ja tyydyttävää. Aluksi en saanut orgasmeja ja lopulta kaiken kokeiltuamme ajauduin teeskentelemään. Nyt oltuani rennompi saan aina silloin tällöin, mutta ne tuntuvat erittäin pieniltä enkä voi uskoa että siinäkö se nyt oli?? En siis ikinä ole kokenut kunnon orgasmia.

Ja taitaa johtua siitä itsetyydytyksen puuttesta, sillä miten poikaystäväni osaisi tyydyttää minut jos en itsekään osaa?

Olen kyllä yrittänyt opetella itsetyydytystä mutta se ei vaan onnistu. Alku sujuu ihan hyvin mutta lopulta tunnen oloni vaan tyhmäksi.

Olen etsinyt netistäkin kaikkia ohjeita mutta mikään ei tunnu onnistuvan.. Olenko täysin kykenemätön nauttimaan itsestäni? Onko kellään vastaavia kokemuksia tai jonkilaisia neuvoja? Olen jo lopen kyllästynyt tähän turhautumisen tunteeseen!

Kommentit (2)

Vierailija

Tuo taitaa olla semmonen asia mistä monet kärsii muttei vaan kehtaa puhua tai pyytää apua. Tai en tiedä kun itsellä ei tuota ongelmaa varsinaisesti ole mutta näin olen kuullut eräältä ystävältäni. Osaisinpa jotain vinkkejä antaa itsetyydytykseen, mutta samalla tavalla olen aina tehnyt enkä muista miten sitä kaiken sitten onkaan oppinut.

tosin itsellä on kyllä välillä vaikeuksia saada orgasmia yhdynnässä kun eivät jätkät tiedä mitä tehdä ja neuvominen on joskus turhaa... :D

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Tilaapas netistä joku vibra tai dildo, näin pääset "helpolla" vauhtiin. Ja yritä olla ajattelematta asiaa, liialla ajattelulla pilaan itsekin välillä ihania juttuja. Voit lukea jotain eroottisia tekstejä, pääset vähän tunnelmaan.

Heikoista orgasmeista, oletko miettinyt että tämä voisi johtua myös heikoista lantionpohjanlihaksista. Itsellä ainakin tämä ongelmana. Harjoitusohjeita löytyy netistä runsaasti, sitäkin voit kokeilla.

Voitko jutella asiasta myös kumppanillesi? Yhdessä kokeilemalla voi löytyä kiintoisia juttuja ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat