Milloin mies on vakavissaan?:s Help!

Vierailija

Miten otan selville sen, että onko mies tosissaan kanssani vai viettääkö hän kanssani aikaa vain ja ainoastaan, koska ei nyt vain satu olemaan ketään parempaakaan lähettyvillä?

Olen tapaillut kohta kuukauden verran erästä miestä, sanotaan nyt vaikka Matiksi tässä. Matilla on aikamoinen pelimiehen maine ja hän itsekin sanoo, että on tullut aika monia naisia pyöriteltyä aiemmin. Mies on nyt tällä hetkellä intissä ja tavataan ainoastaan viikonloppuisin, mutta suurimman osan viikonlopuistaan hän on kanssani. Tosin tähän mennessä ollaan nyhvätty vain minun luonani, paitsi pari kertaa käytiin kaupassa.

SE mikä saa minut epäilemään häntä onko hän vakavissaan kanssani, niin hän on monta kertaa maininnut ensirakkautensa ja kuinka oli rakastunut siihen tyttöön. Hän lähettelee minulle päivässä yhden tai kaksi viestiä, mutta ne eivät ole mitään kovinkaan tunteellisia... enemmänkin saattaa lähettää viestin tyyliin: "Kävin juuri lenkillä, ihan mahtava ilma!" tms. Eikä muutenkaan tuo esille sitä, että odottaisi tapaamistamme mitenkään erityisemmin - tosin en minäkään, vaikka oikeasti odotan. Tää mies sanoi myös, että on aiemmin tapaillut aina sellaisia tulisia ja temperamenttisia naisia ja rakastunut niihin - minä en ole sellainen. Mies sanoi, että kanssani on todella kiva olla, koska en tee mitään ylimääräistä draamaa mistään. Tää mies osaa myös puhua ihan älyttömän hyvin, tietää sanat jokaiseen tilanteeseen. Minä taas änkytän pienemmästäkin, koska en vain ole samalla tavalla niin ulospäinsuuntautunut.

Ja tuntuu, että mies kehuu jatkuvasti vain vartaloani ja sitä kuinka kaunis olen - tahtoisin joskus kuulla olevani kiva ja mukava ja ihana yms.! Kysyin mieheltä, että mitä jos baarissa joku nainen tulee iskemään häntä, niin mitä hän sanoo. Mies vastasi vain, että: "No tietenkin naiset piirittävät baarissa minua, mutta tiedät ettei ole ketään kuumempaa naista kuin sinä!". Mielestäni tuo on aika epäselvä vastaus? Olen vain kuuma pakkaus, en mitään muuta?

Ja kysyin mieheltä, että mikä tämä meidän juttu on, niin mies kun osasi niin hyvin puhua taas kerran, niin en saanut mitään suoraa vastausta. Hän sanoi, että hän ei ensinnäkään pettäisi minua koska on intissä(ei olla sovittu vielä mitään ettei tapailla muita), hän sanoi ettei tahdo seurustella pitkiin aikoihin, koska seurustelu on syvältä, hän sanoi pistävänsä tämän jutun poikki jos siitä tulee hänelle minkäänlaista ylimääräistä stressiä(eikö toi ole selvä osoitus ettei välitä?).
Kun mainitsin, että moni mies on pyytänyt minua tällä välin ulos, niin hän ei ole ollut yhtään kiinnostunut siitä mitä vastaan näille miehille(todellisuudessa sanoin näille miehille olevani varattu).
Mies kuitenkin jatkuvasti kehuu kuinka hyvä ja kunnollinen tyttö olen, koska harrastettiin seksiäkin ekan kerran about kolmen viikon päästä kun tavattiin(eli noin seitsemännellä tapaamiskerralla, vaikka oltiin nukuttu jo öitäkin yhdessä).

Toisaalta mies saattaa hyvin jättää vastaamatta johonkin viestiinikin.

Tää juttu on vasta aluillaan, mutta en oikeasti tiedä mitä teen. Mä olen tosissani tän jutun kanssa, mutta en tiedä onko mies tai haluaako hän edes olla ja en saa hänestä irti selvää vastausta. En tahdo tehdä itsestäni typerää tässä, vaikka ehkä jo teen. En halua myöskään näyttää tätä epävarmuuttani miehelle. Miehellä on paljon tavaroita luonani, kuten hammasharja, mutta eikai se merkkaa mitään?

Auttakaa, miten teen selväksi sen etten olisi mikään itsestäänselvyys ja etten satuttaisi liikaa itseäni jos hän vain pelleilee kanssani? Hän saa kuitenkin naisen kuin naisen melkeistään sormia napsauttamalla:/

Kommentit (5)

Vierailija

Mä en antais miehen kohdella itseäni noin. Jos mies saa sut noin epäileväksi, niin jännä ettet osaa kuunnella vaistojas.
Miks sanot olevas varattu, jos seurustelusta ei ole sovittu? Tuollaisessa tilanteessa kannattaa vielä tapailla muita muuten vaan, ehkä se pistäisi miehenkin päätöksiin vauhtia. Eikä toisen miehen kanssa ulos lähtö tarkoita, että pitäis tehdä jotain enempää, kuin kavereidenkaan kanssa.
Älä hätäile, vaikutat siltä, että oot omassa päässäs edennyt jo hyvinkin pitkälle tossa suhteessa ja mies ei.

Vierailija

jos itse olisin tuossa tilanteessa, niin käyttäytysin ensinnäkin avoimen flirttailevasti muita miehiä kohtaan,. oon ite hyvin sosiaalinen ja flirtti on mulle ihan arkipäivää ja kävisin myös todella paljon ulkona muitten miesten kanssa;) (kusista ehkä, mutta siinä ainaki näät merkihetkö sää sille mittään).toisekseen en olis kovin vakavissani tuommosen miehen kanssa.. sain sen käsityksen (tai no,.minä saisin jos olisin tuossa tilanteessa) että en merkkaa kovinkaan paljoo tälle miehelle,..toiseksene hän on koin nuori, joten mitään sitovaa hän tuskin halluu.. pelurin kanssa en siis enää satuttas itteeni:) kuuntele naisen vaistojas:)

Vierailija

Hmm no mulla on ollut aikalailla samanlainen juttu. Mies kuulemma tapasi hokea kuinka hänellä on itsetunto tapissa ym. ennenkuin hän alkoi tapailla minua pienen sinkkujakson jälkeen. Kun aloin ihastua ja kuvitella että hommasta kehkeytyis jotain suurempaakin, kysyin tyypin pelurimaineesta, ja hän sitten siihen että "vaikutanko susta sellaselta ihmiseltä?". Eipä hän vaikuttanutkaan kun osas valita sanansa ja todellaki hurmata. Tosiaan suurin osa kehuista oli ulkonäköön liittyviä ja lähes joka tapaamisella hän sai minut puhuttua sänkyyn.
Tämä juttu loppui kuukauden "seurustelun" jälkeen kun mies sanoi että vain pahoittaisi mieleni jos jatkaisi ja ettei ole valmis seurustelemaan.
Neuvoisin sua, että jos tää miehes on ihana aina kun tapaatte, mutta muuten ei vaivaudu aina edes vastaileen viesteihin, älä odota liikoja. Itse tein sen virheen että menin eksäni kanssa sänkyyn vielä hyvän aikaa suhteemme jälkeen muutamankin kerran, toisaalta tajusin näin jälkikäteen että seksi oli suhteemme kasassa pitäjä.
Toivottavasti tästä oli jotain apua sulle :--)

Vierailija

Hmm no mulla on ollut aikalailla samanlainen juttu. Mies kuulemma tapasi hokea kuinka hänellä on itsetunto tapissa ym. ennenkuin hän alkoi tapailla minua pienen sinkkujakson jälkeen. Kun aloin ihastua ja kuvitella että hommasta kehkeytyis jotain suurempaakin, kysyin tyypin pelurimaineesta, ja hän sitten siihen että "vaikutanko susta sellaselta ihmiseltä?". Eipä hän vaikuttanutkaan kun osas valita sanansa ja todellaki hurmata. Tosiaan suurin osa kehuista oli ulkonäköön liittyviä ja lähes joka tapaamisella hän sai minut puhuttua sänkyyn.
Tämä juttu loppui kuukauden "seurustelun" jälkeen kun mies sanoi että vain pahoittaisi mieleni jos jatkaisi ja ettei ole valmis seurustelemaan.
Neuvoisin sua, että jos tää miehes on ihana aina kun tapaatte, mutta muuten ei vaivaudu aina edes vastaileen viesteihin, älä odota liikoja. Itse tein sen virheen että menin eksäni kanssa sänkyyn vielä hyvän aikaa suhteemme jälkeen muutamankin kerran, toisaalta tajusin näin jälkikäteen että seksi oli suhteemme kasassa pitäjä.
Toivottavasti tästä oli jotain apua sulle :--)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat