häpykarvojen poisto

Vierailija

Haluisin ajella häpyhuulten karvat, mutta miten? sheivauksesta tulee punaisia näppyjä jo bikinirajoja sheivatessa ja luultavasti häpyhuulilla iho on vielä herkempää. Kylmävahaliuskoja oon jalkoihin kokeillut, mutta ei ne oikein toiminut. Ja mietin että kehtaako ammattilaiselle mennä poistattamaan.
Onko teillä vinkkejä häpykarvojen poistoon?
Kiitos jo etukäteen

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mä pelkään höyliä! ...Mutta arvaa mitä mä käytän? Mieheni parranajokonetta! No se on kyllä siis vaihtanu höylää ettei samalla koneella ajella naamaa ja krhm xD

Asiaan: Parranajo kone on todella hyvä ja hellävarainen, viel koskaan ei oo mitää haavaa tullu ja paljon parempaa jälkeä kuin omalla lady saverilla

Vierailija

ite ihan höylällä kaikki pois, ja en voi muuta kun suositella rfsu:n intim shave -tuotesarjaa ! ei oo ollu yhtään näppylää eikä kutinaa sängen aikana sen jälkeen kun niitä aloin käyttämään.

Vierailija

Ite käytän kans noita intim shave tuotteita mut lähinnä vaan sitä suihkun aikana käytettävää, ja tulee silti näppyjä.. En oo jotenki raaskinu ostaa sitä aftershave voidetta, mut kai siihenki pitää satsata :D Onks niitä muitaki vielä samaa sarjaa? Ku noi näpyt alkaa tosissaan ärsyttämään.

ainii ja oon huomannu et ladysheiverit on tosi huonoja verrattuna parranajo höyliin. Ne giletten siniset partahöylät on tosi paljon hellävarasempia ja tarkempia!

Vierailija

Gilletten siniset höylät on hyviä, olen samaa mieltä! Ja mullekaan ei näppyjä tuu häpyhuuliin, vaikka bikinirajalle tuleekin:) Siksi sheivaan häpyhuulet ja nypin pinseteillä muuten.

Epilaattori sattuu mulla ihan kamalasti, sitä en vaan voi käyttää. Mutta ammattilaisen tekemää brassia kyllä ehdottomasti suosittelen, jos vaan on varaa! Brassin tekevä kosmetologi on ammattilainen ja tottunu tollaseen hommaan, eikä pidä sitä mitenkään ällönä. Tottakai tilanne mulle itelleni on aina hiukkasen kiusallinen, mutta sitä helpottaa esim. se, että koko sokeroinnin ajan jalassa on sellaset paperiset stringit, joita voi helposti siirrellä. Vähän yksityisyyden suojaa:)

Vierailija

mulla tulee kanssa näppyjä kummulle jos hirveen lyhyttä sänkee ajan. 3-4 päivää kasvanu sänki lähtee nätisti sileeks ilman näppyjä. :) Häpyhuuliin mulla ei tuu minkäänlaisia näppyjä...

En käytä ollenkaan vaahtoa vaan ihan saippualla vetelen.

Vierailija

Kannattaa kuoria iho sieltä ennen ajelua (ei limakalvoja!) ja käyttää vaahtoa/vaahtoavaa suihkusaippuaa (ei mitään super kuivattavaa..). Ajelun jälkeen kunnon huuhtelu viileähköllä vedellä, kuivaus ja kosteuttavaa ihovoidetta (ei rasvaista = tukkii ihohuokoset) ja täydellinen sheivaus on valmis ! Ainiin ja miesten höylät (5 teräset) on 100 kertaa parempia kuin naisten! Ainaki mitä oon ite käyttäny (:

Onko kukaan muute kokeillu sitä uutta (ei se varmaa enää mikään uus kyllä oo) suihkusaippuaa mikä vaahtoaa niinkuin sheivausvaahto? Olikohan Nivean.

Vierailija

Oon joskus kokeillut tuota shower&shave tuotetta ja ihan hyvin toimi. Siitä on kyllä jo aikaa, eikä muistaakseni vaahtoa mitenkään erityisesti mutta ei lähde iholta niin nopeasti veden mukana kuin normaali suihkusaippua joten sheivaus onnistuu suihkun alla paremmin eikä tarvitse montaa eri tuotetta iholle levittää.

Vierailija

höylällä samaten ajan :) ei tule näppyjä, pesee lämpimällä vedellä ja käyttää tietty uutta höylää. itse kyllä käytän välillä vaahtoa. Näppyjä tulee mulle vain jos on liian vähän sheivauksien välillä aikaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat