Onko hälyttävää?

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

olen seurustellut kohta 2kk 19v jätkän kanssa ja minua hieman häiritsee että hän ei ole kertonut minusta vanhemmilleen. Hän ei halua että vietämme aikaa heidän kotonakaan tästä syystä.
Hän ei kuulema kerro koska he eivät ikinä puhu pojan asioista, hän ei ole tottunut kertomaan yksityiskohtaisia asioita tekemisistään.

Silti pelkään että hän vaan selittelee, ettei ei ota juttuamme vakavasti ja ajatteleen tämän jäävän lyhyeksi kun ei voi kertoa, ja itse olen kertonut äidilleni.

Hän on esitellyt minut parhaille ystävilleen ja on ihana. Mietin vain että onko hän kovinkaan mukana jutussamme kun ei voi kertoa minusta??

Kommentit (2)

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Joissakin perheissä on tapana, että juuri mistään asioista ei puhuta. Varsinkin jos välit ovat tosi viileät, niin ei sitä edes halua jutellakaan.
Sinuna en huolestuisi jos hän kerran on esitellyt sinut kavereilleen.

Vierailija

2kk suhteessa on aika lyhyt aika joten ehkäpä poikaystäväsi haluaa varmistaa suhteen toimivan. Olisiko hänellä sitten jotain aikaisempia pahoja kokemuksia samaisesta asiasta, jotka jotenkin pelottavat häntä ja tämän takia ei uskalla kertoa vanhemmilleen :0 ?
Ylemmässä se jo sanottiinkin eli jos hän on kavereillensa kertonut niin ei hän halua pitää suhdetta salassa muilta paitsi perheeltään (vielä toistaiseksi). Odota muutama kuukausi ja tämän jälkeen uskoisi jo alkavan jotain tapahtumaan =)

EDIT: Voihan aina kahdenkesken kysyä kuinka vakavasti hän sillä hetkellä suhteen ottaa ja jos hän sanoo ottavansa suhteen vielä hieman varoen niin ei se tarkoita sitä etteikö suhteesta voisi jotain tulla tulevaisuudessa =)Muista vielä että 2kk on aika pieni hetki elämässänne : D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat