Mallitoimistoista

Vierailija

Onko teillä tietoa näistä Suomen mallitoimistoista? Onko esim. Clamos luotettava? Olen nimittäin aina halunnut malliksi ja nyt pääsisin clamosin listoille niin kannattaako mun mennä? Apua :) Jos teillä on muutenkin vinkkejä malliksi pääsyyn ja tietoa joistain hyvistä mallitoimistoista nii kertokaa toki :) Kiitos.

Kommentit (2)

Vierailija

Moi! Mulla ei itselläni ole henkilökohtaista kokemusta tuosta Clamosista, mutta oon itsekin kiinnostunut näistä jutuista, ja pari nyrkkisääntöä on tullu opittua. Ensinnäkin, jos mallitoimisto pyytää sinua maksamaan heille, että he ottavat sinut listoillensa/teettävät kansion ym, älä tee sitä. Jos toimisto on luotettava, ja he uskovat sinun oikeasti sopivan heidän listoilleen, he teettävät sinulle kuvat sun muut ilmaiseksi. Toisekseen varmasti paljon riippuu siitä, miten he ovat sinua pyytäneet listoilleen? Olen kuullut esimerkkitapauksia siitä, miten mallitoimistojen työntekijät ovat laitelleet nuorille tytöille kommentteja esim. IRC-Galleriassa, ja pyytäneet näitä liittymään toimistonsa listoille ym. Henkilökohtaisesti luottaisin enemmän, jos joku toimistossa työskentelevä on nähnyt sinut livenä/olet käynyt paikanpäällä ja he ovat kutsuneet sinut liittymään. :-)

Kannattaa miettiä noita asioita, ja tosi hyvä idea kysellä muidenkin kokemuksia. Saa neuvoja niiltä, jotka tietävät asioista enemmän. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat