Mun jätkään koskettiin ...

Vierailija

Poikaystäväni oli baarissa tos lauantai iltana, itse en olin kotona koska en halunnu itse baariin. Kaverit oli kuitenki samas baaris ku mun poikaystävä ja sain sit tos sunnuntai aamuna tietää et ne oli nähny mun jätkää pussailemassa yhen toisen muijan kanssa !
ku kysyin poikaystävältäni tästä niin vastauksest tuli vaa et ei mukamas oo, ja ei muista koska oli niin kännis jne.
Ja sit sain kuulla et ei oli vaa se muija joka oli yrittäny. En tiiä mihin uskoa... Ainakin oon ollu eilisestä saakka niin vihanen mun poikaystävälle, ja edelleenkin niin vihanen ku vaan voi olla...
Tiiän kuka tää muija on ja tekis niin mieli vetää turpaan ku näen sen... mut en haluis väkivaltaseks tulla...
mitä pitäis tälläselle asialle tehdä ? en haluis erota poikaystävästäni, koska pidän hänestä niin paljon, ja haluaisin uskoa ku se sanoo et ei ole pussannu sitä muijaa. Mut silit! mua ärsyttää niin paljon tää asia... ja jos viel yritän jutella senkans asiasta niin alamme vaa riitelemään ja en jaksais...
Ainakin luottamus mun poikaystävään meni...

Kommentit (3)

Vierailija

Tunnetko tytön hyvinkin? Jos tunnet, kysy häneltä, mikä tilanne oli. Jos se sanoo, että oli vain yrittänyt -> anna asian olla. Jos tilanne on joku muu -> anna vihan laskeutua, rauhoitu ja juttele sitten poikakaverisi kanssa asiasta.

Vierailija

Kyllä sun poikakaverilla on ihan omat aivot ja oma tahto. Ei ketään voi pussailla väkisin, varsinkin kun pojat tuppaa olemaan vahvempia ja he saavat kyllä tytön työnnettyä pois. Ärsyttävää, että ollaan heti menossa tytön kimppuun. Vaikutat aika nuorelta...voin kertoa, että on olemassa paljon kivempiakin poikia, jotka ei pystyis edes tuollaisen jälkeen muuta kun itkeä ja kertoa asian oikea laita(ts.omatunto). Jos se ensin kiistää, sitten pistää kännin piikkiin ja vielä heittäytyy muka niin avuttomaksi, että ei saanut itse ilmaistua tytölle, että menis pois, niin minun mielestä tuossa on selityksen makua.

Vierailija

Samaa mieltä aprin kanssa. Mielestäni tytölle raivotessasi kohdistat negatiiviset tunteesi ihan väärään kohteeseen. Ymmärrettävää, että omasta rakkaastaan ei halua ajatella pahaa ja vihalleen etsii ulkopuolisen kohteen mutta ainoa joka on tehnyt väärin on poikaystäväsi.
Mutta rehellisen kuvauksen saaminen tapahtuneesta lienee vaikeaa. Kysele jokaiselta kaveriltasi joka on tapahtuneen nähnyt, erikseen että miten tilanne eteni ja laita se vastaan poikaystäväsi versiota tapahtuneesta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat