Mustasukkaisuus exästä ja loukkaantuminen turhista asioista! Auttakaa! :D

Vierailija

Oon seurustellu poikaystäväni kaa nytte kohta vuoden verran. Ongelma on se että mua vaivaa sen ex! Ku me alotettiin seurustelemaan se oli eronnu exästään noin puoli vuotta aikasemmin. Nyt niiden suhteesta on jo siis 1,5v. Mutta mun ongelma on se että ne seurusteli 3 vuotta, mikä on näin nuorelle pitkä aika! Sen tyttöystävä oli 15-18 ja mun poikaystävä 18-21 ku ne seurusteli... En stalkkaa mitenkään sen exää, mutta mua vaivaa monet asiat. Mua vaivaa se että sillä on ollu esim isommat tissit ku mulla, ja se on ollu blondi. Itse oon hoikka ja suht pienet b-kuppi rinnat ja nytte jotenkin oon ruvennu ajattelee et mun poikaystävän tyyppiä nimenomaan on isotissiset blondit! Ja tietenkin kelaan että se on vielä jotenkin exässään kiinni vaikka niin ei kuulemma todellakaan ole. Ahistaa myös se että se on sen ensirakkaus ja ne on kokenu ihan samoja asioita ku me ollaan... Ahdistun ihan turhista, miksi!! Miten tästä pääsee pois?

Sitte nyt suhteen myöhemmällä ajalla oon ruvennu loukkaantumaan ihan turhista. Esim jos ollaan kaupassa ja poikaystävä sanoo että "hei, kivat saappaat/korkkarit tossa! vois sopia sulle!" ni MÄ LOUKKAANNUN siitä. Tuntuu niinku oikeasti pahalta. Koska ite en arjessa esim korkkareita tykkää käyttää jne. Tuntuu että poikaystävä yrittää muuttaa mua joksikin mitä en ole. Ehkä sen ex on ollu just sellanen pissis joka on pukeutunu vaan avonaisiin paitoihin ja korkkareihin? Ja nytte poikaystävä ei osaa arvostaa mun pukeutumistä joka on oikeesti kivannäköstä ja muodikasta, ei millään tavoin horoa ns. Auttakaa miten pääsen pois näistä mun vammasuuksista!! :)

Kommentit (1)

Vierailija

Poikaystäväsi seurustelee sinun kanssasi, ei sinun tissiesi kanssa. Joten älä stressaa moisia. Ei hän olisi alunperinkään kiinnostunut sinusta mikäli asialla olisi mitään suurempaa merkitystä.

Etkö ole itse sanonut poikakaverillesi jostain vaatekappaleesta jota hän ei ikinä laittaisi päällensä, että se kuitenkin näyttäisi hyvältä hänen päällään? Tuskin hänellä on tarkoitus muuttaa sinua, kunhan vain toteaa, että kyseisest kengät voisivat käydä sinulle. Voihan se myös olla kehu poikaystävältäsi sinulle? Mikäli hän on perinteinen suomalainen mies kehuminen voi olla vaikeaa ja tässä tapauksessa hän kehuu sinua omalla köykäisellä tavallaan.

Lopeta turha stressaaminen ja vammaaminen sekä koita olla ajattelematta poikaystäväsi entistä suhdetta. Se on ollutta ja mennyttä, keskity nykyiseen suhteeseen. Tai hanki edes oikeita ongelmia. :D

-KHK-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat