Mitä hän haluaa minusta?

Vierailija

Minulla on erittäin hankala tilanne. Olen ollut jo kesästä asti ihastunut todella syvästi kämppikseni hyvään ystävään, tiedän että hänkin tykkää/tykkäsi minusta, mutta sitten tuli ongelmat.. mies on erittäin ujo kuten minäkin, lähestyminen oli erittäin hankalaa. Puhuimme paljon, mutta aloitteet olivat erittäin hankalia kummallekkin, sitten ajattelin äkkipikaisuuksissani että unohdan tämän kyseisen miehen jos vain tarpeeksi sitä haluan... no toisin kävi. Aloin seurustelemaan toisen miehen kanssa (tyhmä veto ottaa laastari, tiedetään) .. mutta kuitenkin asiaan... erosin tästä toisesta miehestä nyt hetki sitten ja suhteenkin aikana pidimme yhteyttä tämän pitkäaikaisen ihastukseni kanssa, mutta viattomasti. Nyt taas on välimme alkaneet lähentymään, mutta pelkään että taas käy kuten aiemmin, kumpikaan ei saa aloitteita tehtyä. Mies on aivan ihana persoona, olemme erittäin samanlaisia tietyissä asioissa ja voimme jutella vaikka 24h putkeen ilman mitään ongelmia.. mutta tämä lähestyminen, mitä teen.. kun en ole aikaisemmin tehnyt ikinä aloitteita, on erittäin hankala niitä tehdä varsinkaan toiseen ujoon ihmiseen :( olen todella hukassa mutta tilanne ei voi jatkua näin pitkäään, tiedän että vie oman aikansa. Mies tietää tunteistani ja on vastannut niihin kyllä taas, epäilee toki koska tein sen aikaisemman siirron mutta tietää ettei toinen mies olisi ikinä merkinnyt minulle yhtä paljon kuin hän. Eli siis tunteista kyllä puhumme, mutta lähestyminen fyysisesti erittäin hankalaa..
Myös suhteista sen verran ettei ole aiemmin seurustellut, mutta ei ole mikään neitsytpoika kyseessä.

Kommentit (2)

Vierailija

Veikkaan, että tiedät itsekin että tuo tilanteenne on aika selvää pässinlihaa :) Minusta vaikuttais ettei muuta vaadita kun tietoista treffailua ja sitä että seurustelu tulis puheeksi. Kannattaa nostaa kissa pöydälle, sillä jos molemmat teistä tietää että olette vähäsen ujoja kumpainenkin, sinä ja tää mies tiedätte varmasti myös sen että olisitte jo pariskunta jos joku vaan menis ja uskaltais sanoa sen ääneen! Voit vaikka vielä selventää ihan rehellisesti että aiempi suhde oli sen luontoinen mitä oli, niin se poitsu ei sitten voi siitä asiasta olla huolissaan. Go girl!

Vierailija

Olen samoilla linjoilla adalmiinan kanssa. Älä anna ujouden tulla liikaa tielle. Puhukaa asiat suoraksi. Kyllä se aina auttaa. Itsellänikin se oli alkuun säätöä erään ujon miehen kanssa, mutta kyllä se siitä kun muut huomasivat ja huomauttelivat - eikä harmita yhtään :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat