Miehen seisokki

Seuraa 
Liittynyt22.12.2010

Tällainen muka tavallinen miehellä ei seiso -keskustelu, jollaista vastaavaa en kuitenkaan ole löytänyt.

Eli, olen seurustellut mieheni kanssa jo vähän alle puoli vuotta vakituisesti. Alusta asti ongelmana oli, että miehellä ei tahtonut seistä - jonka hän itse kuittasi jännitykseksi, enkä ihmetellyt, normaaliahan tuo alkukankeus on. Ongelma on kuitenkin vähän jäänyt päälle, välillä voidaan pistää menemään monestikin viikossa ja aina onnistuu, sitten välillä suunnilleen joka toinen yritys lopahtaa. Omat kikkani eivät tähän auta, ihmetyttää mistä tämä johtuu, kun kuitenkin tylsää seksistä ei ole ehtinyt tulla ja ei kuitenkaan olla enää alkuvaiheissa. Myös noista onnistumiskerroista miehenhän olisi pitänyt saada luottamusta? Erektiohäiriöitä ei pitäisi olla. Olemme molemmat viriilejä parikymppisiä ja suhde muuten täysin kunnossa. Olen myös miehen ensimmäinen kunnon suhde.

Niin, ja pitäisikö tästä miehelleni puhua? Hän on ilmaissut aikaisemmin, että sitten ei ainakaan varmaan seiso, jos joku akka alkaisi siitä jotain kuittailemaan, jonka takia en ole uskaltanut kysellä enää, miksikäs ei hommat tuppaa pelittämään. Minuahan tämä ei niin paljoa harmita, kuin miestäni selkeästi.

Kommentit (7)

Vierailija

kyllä tällaisesta asiasta pitäisi pystyä puhumaan, jos on vakavassa parisuhteessa. ei tietenkään alkaa väkipakolla inttämään mistä vika johtuu, sillä voi olla että asia stressaa ja vaivaa miestä enemmän kuin hän antaa ymmärtää. itsellänikin oli entiseni kansa samantapaisia ongelmia, ja itse tuin häntä ja keskustelin hänen kanssaan asiasta, ja ohjasin jopa lääkäriin että asiaan ehkä voisi löytyä lääketieteellinen vastaus. eli avoin keskustelu ja tukeminen ovat pääasioita. miestä ei koskaan pidä alkaa syyllistämään tästä ongelmasta.

Vierailija

Tämä on todella yleinen ongelma suhteissa. Kun nyt itse olen mies niin voin sanoa, että "harvoin" se onnistuu ;D Suurimpana ongelmana yleensä on juuri se että yritetään pistää kaikki likoon ja tällöin ei varmasti onnistu.
Emme ole tyttöystäväni kanssa tästä jutelleet, mutta välillä kyllä saattaa huomata hänen hieman pettyneen ilmeen, joka alkaa huolettaa minuakin.
Oletteko kokeilleet lyhyitä tai pitkiä esileikkejä? Joillain miehillä saattaa alkaa jo seisoa pelkän pyllyn nipistelyn jälkeen, kun taas toisilla voi viedä jopa 20-30 minuuttia jotta saadaan se "statsi".
Kysellä voi sitten myös varovaisesti. Ei kannata heittää päin naama "Hemmetin mies! et onnistu edes tässä pienessä työssä" ;D silloin miehen itseluottamus varmasti on pilalla ja seksielämä loppu :D Hyvä olisi vaikka kysellä mistä hän pitää eniten ja mitä hän haluaisi kokeilla jotta tuloksiin päästäisiin.

Mutta tuosta ei hirveetä haloota kannata nostaa miehelle joka oikeasti voi kärsiä siitä.

Vierailija

Tässä saattaa olla kyse suorituspaineista, joten en usko että asiasta jauheminen auttaa yhtään, päinvastoin! En osaa kyllä mitään erityisiä parannuskeinoja kertoa, mutta luulen kyllä että ajan kanssa menee ohi kun ei kumpikaan siitä stressaa liikaa eikä tee liian isoa numeroa.
Kannattaa olla kuin ei mitään silloin kun yhdyntä ei onnistu. Ja voisit esimerkiksi antaa miehesi tyydyttää sinut vaikka suullaan ja näyttää miten paljon nautit siitäkin. Kyllä se siitä! :)

Vierailija

Kyllä itse ainakin jo tossa vaiheessa ottaisin asian puheeks. Ootte kuitenkin jo useemman kuukauden ollu yhdessä, että luulis sen alkukankeuden jo helpottaneen.. On tottakai vaikeeta avata suunsa tälläsestä asiasta, mutta puhumisesta on varmasti apua, vaikkei poikaystävälläsi olisi varsinaisesti mitään selkeää ongelmaa. Voit ainakin osoittaa hänelle tukeasi ja ymmärrystäsi, sen pitäisi rauhoittaa poikaystävääsi.

Vierailija

suorituspaineita, tarjolla liian kuumaa tavaraa (niinku yhessä cosmossa sanottiin)
voi myös johtua huonosta verenkierrosta tai mikä se juttu nyt olikaa.. polttaako se/ käyttääkö nuuskaa? mun poikaystävä harrastaa vähän molempia ja luulen et sen takia ei aina oikeen nouse tai pysy pystyssä. yhessä vaiheessa se käytti jotain nuuskan korviketta niin sillo nousi ja pysyi pystyssä.

mut tsemppiä sulle! :) kyllä se siitä.. kunhan vaan varovasti juttelet ja tosiaankin osoitat tukeasi ja ymmärrystäsi niinku deline jo tossa sanoikin :)

Vierailija

Ja ainahan voi myös yrittää lähestyä aihetta vaikka sitä kautta, että olisiko miehellä vinkkejä sinulle, että mitä kannattaisi tehdä noissa tilanteissa. Eli ei "miksi sinulla ei seiso" vaan "mitä minä voisin tehdä paremmin". Kuulostaa ehkä vähän väärällä tavalla vastuunottamiselta itselle, mutta eipähän ainakaan säikytä miestä "syyttelyllä" ja ehkä mies siitä avautuisi enemmän. Mutta tosi yleistähän tuo miehillä on. Vähän samaan tapaan kuin se, että joidenkin miesten on tosi vaikea saada orgasmia yhdynnässä varsinkin aluksi.

Voihan tuollaiseen vaikuttaa myös esim. stressi. Meillä ei poikaystävän kanssa ihan vastaavaa ongelmaa ole, mutta muutaman kerran on "lopahtanut" seisokki esileikin tai seksin aikana, niin kysäisin vaan kerran, että miten mies haluaisi minun toimivan siinä tilanteessa. Eli että lopetetaanko seksi siltä osin siihen, haluaako itse tehdä jotain vai sopiiko jos minä käsin tai suulla avitan uuteen nousuun. Sen jälkeen ei ole tarvinnut tehdä asiasta numeroa, vaan meikäläinen vaan hätiin. :P Tarinan opetus: puhuminen helpottaa yleensä tilannetta kuin tilannetta, jos kyse on ongelmista seksissä.

bugs33

Эй!
Надежная защита благополучия семьи на протяжении многих лет, так что взаимное притяжение и теплые отношения , и даже возраст не является барьером http://bestedeuro.com очень удобно использовать, в Интернете и качественные выгоды всегда можно найти HTTP: // medsbuyer. сеть

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat