Vaadinko liikaa?

Vierailija

olen seurustellut 1,5kk ihanan pojan kanssa. ainut harmi vaan on että haluisin enem olla yhteydessä häneen niinä päivinä jolloin emme nää. Hän ei omasta aloitteesta ikinä textaile, tulee kyllä puhumaan facessa. Haluisin lisää pikkuviestejä piristämään arkea, mutta ne olisi kaikki sitten minun lähetettävä ensin... Harmittaa ettei hän halua kuulla minusta txtailemalla näkemisten välipvänä.

Voiko tilannetta muuttaa mitenkään ja miksi hän ei halua textailla omasta aloitteesta? Voiko kyse olla siitä että hänellä ei voimakkaita tunteita? (näemme 2-3krt viikossa jolloin on ihanaa)

Kommentit (9)

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Mä en nää tossa mitää epänormaalia. Jotkut tarvii sitä omaa tilaa. Ootteko puhunu asiasta? Että sua vaivaa kun hän ei laita viestiä välipäivinä. Kannattaa ottaa puheeks :)

Vierailija

Puhuminen auttaa! miehillä on erillainen tapa osoittaa hellyyttä:) jos voimakkaita tunteita ei ole niin ei hän ei haluisi nähdä sinua noin useasti. minulla oli samanlainen tilanne:) näemme poikaystävämme kanssa 2 kertaa viikossa tai vähemmän:(

Vierailija

Tämä sama ongelma on ollut monella ystävälläni, ja heidän suhteensa ovat päättyneet ennemmin tai myöhemmin. Miehet eivät halua, että heitä vahdataan koko ajan. Naiset taas haluaisivat olla koko ajan viestittelemässä ja soittelemassa, ja tulevat epäluuloisiksi ja mustasukkaisiksi jos miehet eivät ole tarpeeksi yhteydessä silloin kun ovat poissa silmistä. Ratkaisua tähän ongelmaan ei ole vielä kukaan keksinyt..
Olethan kertonut poikaystävällesi, että tämä asia häiritsee sinua?
Eihän nämä seurustelun pelisäännöt ole kovinkaan monelle tuttuja varsinkaan jos kyseessä on ensimmäinen seurustelusuhde, jolloin vasta harjoitellaan.

Vierailija

tarkoitatko että ystäväsi suhteet ovat päättyneet siitä syystä että a) pojat eivät ole textailleet paljoakaan VAI b) koska tyttö on siitä valittanut/harmitellut?

Vierailija

Ei ollut tarkoitus väittää, että suhteet olisivat päättyneet pelkästään tällaisen jutun takia. MUTTA tämä samainen ongelma kylläkin kalvoi heidän suhteitaan.

Siinäkin on tosiaan ero, että eikö poika vain omasta aloitteestaan tekstaa mitään lirkutteluviestejä, VAI eikö hän vastaa puheluihinkaan useisiin päiviin.

Vierailija

Itse olen ollut vastaavassa tilanteessa. Testasin jätkäkaveria ja en ottanut yhteyttä kolmeen päivään. Eikä ottanut hänkää joten päätin suhteen koska en uskonut että meillä on tulevaisuutta jos olen hänelle pelkkää ilmaa. Kyllähän se sattui mutta oikea päätös oli.

Vierailija

Hei!

Mulla oli sama tilanne kun minä olin koulussa ja poikaystäväni töissä toisella puolella suomea. Keskustelimme tästä pojan kanssa ja lopputulos on se että hän vihaa tekstailua ylipäätään ja puhelimessa hän ei jaksa puhua kauhean kauaa. Ratkaisuksi lähettelimme sähköposteja (emme olleet facebookissa) ja minäkin rekisteröidyin skypeen. Skype oli mahtava, minulla ja poikaystävälläni on nettikamerat ja mikit, saatoimme olla skypen kautta yhteydessä koko illan, näimme toisemme ja juttelimme niinkuin olisimme samassa paikassa, ei koko ajan ja molemmat tekivät samalla omia juttujaan, mutta kumpikin oli koko ajan läsnä.

En usko että poikaystäväsi ei olisi voimakkaita tunteita sinua kohtaan, usein pojat eivät vain pidä kovasta tekstailusta tai puhelimessa puhumisesta. Elokuvien tekstari yllärit on harvinaisia meidän normaali pojilla, mutta tunteet eivät ole sen valjummat. Tekstarit liittyvät yleensä siihen alku ihastumiseen tai nuorten poikien leikkin.

jos teillä on muuten ihanaa ei mielestäni ole ongelma jos hän ei tajua lähettää sinulle viestiä omatoimisesti. Pojat eivät vain yleensä mieti niin paljon, heille riittää että tietävät että näkevät sinut kuitenkin loppujen lopuksi, vain se merkitsee.

Vierailija

Enpä näkis kummallisuutta asiassa, jotku kaipaa vaan enemmän omaa tilaa tai ei muuten vain ole niin "kännykkäriippuvaisia". Kuitenkin vastailee viesteihin ja puhuu naamakirjassa...
Itse en ainakaan jaksa kummemin noita tekstarihössötyksiä, toki mukava piristys joku perus söpisviesti, mutta itse ainakin pärjään ilmankin. Tosin itse saatankin olla hieman sitoutumiskammoinen ja omaa tilaa tarvitseva :D

Mutta ainahan asiasta voi keskustella, mitäpä siinä menettää.

Vierailija

Luultavasti hän oppii tekstailemaan ajan kuluessa. Itse seurustelin yli 4kk ennenkuin sain pojan aloitteesta lähetetyn tekstiviestin. Jos hän kuitenkin facessa tulee juttelemaan, niin ei ole mitään hätää. Mekin juttelimme netin välityksellä nuo ensimmäiset kuukaudet(tosin näimme lukiossa joka päivä). Syynä oli yksinkertaisesti se, että molemmat ollaan sen verran rahantarkoista perheistä, että ei kehdannut ns. turhaan laittaa viestiä, kun juttelemaan pystyi ilmaiseksi netissäkin ja molemmilla vanhemmat maksoivat puhelinlaskun.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat