Kysymysleikki

Vierailija

Mä kysyn jonku kysymyksen. Seuraava vastaa kyssään ja kysyy itse seuraavalta uuden kysymyksen. (:

Tää vois vastata vähän niinku pullonpyörityksen totuuksia.

Alotan iisillä kysymyksellä;
Mitä ostit viimeksi?

Sivut

Kommentit (37)

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Ostin lahakortin jalkahoitoon joululahjaksi viimeks.

Ööh, jos saisit yhden ainoan asian lisää elämääsi koko loppuelämäsi aikana, mikä se olisi? (eli astetta vaikeempaan heti) :D

Vierailija

Eka tuli mieleen, että pysyisin tälläi hoikkana koko loppuelmän. Ja saisin silti mässäillä. Mut se alko kuulostaa kauheen pinnalliselta toiveelta. Joten vaihdan sen, että saisin erään miehen poikaystäväkseni. True love. : D

Mistä sinulle on tullut pahin morkkis?

Vierailija

Mistä sinulle on tullut pahin morkkis?

Minulla ei oikeen koskaan ole ollut mitään hirveetä morkkista, mutta eiköhän se pahin oo vielä edessäpäin kunhan täytän ensin 18v ja pääsen baariin :-D
Mut tähän asti pahin morkkis tuli varmaan viimeksi uutenavuotena kun join vähä sitä sun tätä, enkä tiedä itsekkään välillä mitä join! Hah

Oletko pettänyt ikinä tyttö- tai poikaystävääsi? / Aiotko pettää?

Vierailija

Oletko pettänyt ikinä tyttö- tai poikaystävääsi? / Aiotko pettää?

En ole ikinä pettänyt eikä tulis mieleenikään pettää. Se on niin kaukanen ajatus että pettäisin.. en vois todellakaan kuvitella satuttavani sellasta ihmistä jota rakastan yli kaiken.

Mikä piirre ärsyttää Sinussa itsessäsi eniten?

Vierailija

Apua tuli 2 viestiä... kone on nii juntturassa :P anteeksi vain mutta laitetaan tähän nyt että Hyvää joulua kaikille jotka käy tällä palstalla! :)

Vierailija

Mikä piirre ärsyttää Sinussa itsessäsi eniten?
oon tosi huono kieltäytymään asioista, pitäisi varmaa harjotella enempi EI sanan käyttöä.

Minkälainen joululahja omalta poika- tai tyttöystävältä olisi mielestäsi paras?

Vierailija

Minkälainen joululahja omalta poika- tai tyttöystävältä olisi mielestäsi paras?

* Varmaa semmonen joka on huolella ajateltu. Eli ei mitään turhaa krääsää vaa semmonen lahja mitä oon toivonu/ mitä poikaysävä tietää minun tarvitsevani. Jos pitää ihan lahja esimerkki sanoa, niin Nomination koru.

Oletko pillahtanut itkuun julkisella paikalla?

Vierailija

Ootko juonu bodyshotteja? (eli nuollut viinaa jonkun kehon päältä)
-en, mutta nyt tuli hirvee halu kokeilla ;)

ootko harrastanut kimppakivaa?

Vierailija

ootko harrastanut kimppakivaa?

en oo. mut mul on ollu sellanen tilanne, että kaks kundii oli bokserit jalas sängyl ja alko ehottelee mulle kimppaa. tunsin niistä toisen hyvin ja se toinen oli tuntemattompi. olin niitte välis ja jotain pientä tehtiin, mut ei onneks päästy loppuun asti. : DD koska en haluu sekstata kaverin kaa.

oletko varastanut koskaan? (kaupasta, kaverilta, perheeltä)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat