Patti alapäässä

Vierailija

Hei!

Auttakaas nyt ja kertokaa voinko hoitaa alapään ärtynyttä rauhasta jotenki kotikonstein. Eilen illalla ulompaan häpyhuuleen nousi noin pikkurillinpään kokoinen patti. En illalla siihen vielä niin kiinnittänyt huomiota, vasta aamuyöllä kun siinä alkoi tuntua kipua.

Terveydenhoitajalle ehtiin soittaa näin joululoman alun kunniaksi hieman paniikissa. Sieltä rauhoiteltiin että oireiden perusteella se on vain tulehtunut rauhanen. (Sheivasin eilen, patti nousi pari tuntia sen jälkeen joten sehän on mahdollista)

Voiko tätä hoitaa jotenkin kotikonstein? Auttaako lämpimällä vedellä hautominen? Pitääkö sitä puristaa? Vai onko pakko mennä lääkäriin. Olen lääkärikammoinen ja ujo. Minua nolostutti suuresti kun terveydenhoitajan teki papan. Onko teillä kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija

Hei,

oletan, että tämä patti on ulkopuolella? Itselleni tuli samanlainen ja vielä saman operaation jälkeen, mutta uloimman häpyhuulen sisäpuolelle. Kipeä se ei hirveästi ollut, mutta häiritsi jonkin verran ja yritin sitä puristaa poies mutta ei ollut päätä. Poltin neulan kärjen puhtaaksi ja itkua vääntäen ja käsitäristen tein pattiin pienen reiän ja sieltä sitä mönjää tuli. Puristelin kunnes sieltä tuli loppujen lopuksi sitten verta. Tulehdusta estääkseni puhdistin reiän joka WC reissun yhteydessä.

En tiedä oliko tämä nyt paras tai järkevin teko mutta jotain oli siinä vaiheessa pakko keksiä. Seuraavan kerran kun sheivasin tuli uusi patti ja päädyin vaihtamaan ajogeeliä ja ostin ihan intiimialuiden ajeluun tarkoitettua geeliä.

Vierailija

Minulle tuli noin vuosi sitten alapäähän patti, joka sisälti paljon nestettä. Päivien aikana aina vain kasvo ja menin lääkäriin jossa se "puhkaistiin". Uusiutui monta kertaa. Alkoi olemaan jo niin kipeä että jouduttiin leikkausoperaatioon, jonka jälkeen ei ole haitannut. Suosittelen lääkäriin menoa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat