Iskurepliikit ;)

Vierailija

Kaikki nyt kertomaan:
millä hauskalla, kuivalla, sydäntä lämmittävällä tai karulla lauseella teitä/ tuttavaanne on tultu iskemään.
Näitä on hauska lukea!

Entä tiedätkö onko jonkun iskurepliikki tehonnut vastapuoleen?
Oletko itse käyttänyt iskulausetta? Jos olet, niin mitä? (:

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

No jos mä nyt alotan..
Elikkäs, kun olin 15v niin istuttiin kaveriporukan kanssa iltaa puistossa. Lopulta jäin kahestaan erään poitsun kanssa. Oltiin siinä nurmikolla ja kysyin jotain kundilta. Hän ei kuullut, joten toistin kysymäni. Sit tää sano:
"Anteeks, en heti kuullu ku luulin hetken, että oon taivaassa. Oot yhtä kaunis ku taivaan kaunein enkeli."
Oke, nyt tää ei kuulosta kovin ihmeelliseltä kirjotettuna, mutta silloin nuorempana olin iha aaaaw.

Vierailija

ihan perus sellanen random bussissa: tiesitkö muuten et sul on ihan sikamageen väriset silmät :D aika laimeeta, olis kiva kuulla muitaki mut varattuna se on vähä harvinaisempaa ja poikaystävän kanssa ku liikkuu aika paljo :)

Vierailija

limett,
Joo toi on aika perus. Ku äkkii pitää keksii jotain, enne ku toine karkaa pois. =D Se kyl piristää päivää, jos joku ventovieras kehuu yllättäen.

Mulle tuli kerran baarissa semmone kunnon amis sanoo:
"Käytäksä kuuhousuja?"
Olin sillee mitä ihmettä.. ni se vastas:
"Ku sul on nii hemmetin hyvä perse"

Vierailija

Tälläisen tarinan kuulin, että erään tytön luokse oli tultu sanomaan näin

"Et oo mikään ruusu, mutta kukkii se perunakin" ;D

Mielestäni jotenkin söpö lause :3 ehkä kuitenkin hieman vitsillä heitetty

Vierailija
Crystall

No jos mä nyt alotan..
Elikkäs, kun olin 15v niin istuttiin kaveriporukan kanssa iltaa puistossa. Lopulta jäin kahestaan erään poitsun kanssa. Oltiin siinä nurmikolla ja kysyin jotain kundilta. Hän ei kuullut, joten toistin kysymäni. Sit tää sano:
"Anteeks, en heti kuullu ku luulin hetken, että oon taivaassa. Oot yhtä kaunis ku taivaan kaunein enkeli."
Oke, nyt tää ei kuulosta kovin ihmeelliseltä kirjotettuna, mutta silloin nuorempana olin iha aaaaw.

Ihana repla, toi ei kuulosta kovin todelliselta kirjotettuna..

Vierailija
Gig

tää nyt ei ehkä iskurepliikki ole, mutta kuitenkin mies sano "mä en voi luvata sulle punaista tupaa ja perunamaata, mutta rakkauteni voin luvata."

Kivahan toi on :)

Vierailija
Nainen

Muahahahahaha, mä kyl antaisin turpaa jos joku mulle noin sanoo xDDD

''No ei ny kirjaimellisesti'' :=)

Joo, emmäkää ilahtuis jos joku sanois mulle niin. : DD

Vierailija

pari päivää sitte netissä yks tyttö kommentoi mun kuvaa et: "harmi juttu mun kannalta ku tuollanen kaunis tykkää varmaan vaan jätkistä"
olin ihan otettu, mutta tuli vähän syyllinen olo ku oon hetero : D

Vierailija
hillomunkki

pari päivää sitte netissä yks tyttö kommentoi mun kuvaa et: "harmi juttu mun kannalta ku tuollanen kaunis tykkää varmaan vaan jätkistä"
olin ihan otettu, mutta tuli vähän syyllinen olo ku oon hetero : D

100% heterona kyl voi jäädä aika paljostaki paitsi ;)

atsalea
Seuraa 
Liittynyt20.2.2011

Mulle sanottiin kerran "sähän oot kivan näkönen ja olonen tytsy, ihme et oot viel vapailla markkinoilla. Sul on kuitenkin miehiä jonoks asti ,niin et mä jään nuolemaan näppejäni, kun myöhästyin siitä jonosta." :)
Tuntu kyl kivalta tuon kuulemisn jälkeen, tosin eipä tapahtunut tuon jälkeen mitään...

Vierailija

Mulle sanottiin kerran että "jos kauneus olisi maitoa,niin sä olisit kokonainen lehmä". Olin sen verran omalaatunen ja hauska repla, että jos en ois ollu varattu niin olisin saattanut puhelinnumeron antaa :) Vaikka onhan toi kyllä tietyllä tapaa myös vähän kyseenalainen, kun kutsuu naista lehmäksi :D Mutta huvittavinta tässä on se, että saman jätkän kaveri koitti mua myöhemmin samana iltana niin kuluneella ja aina yhtä idioottimaisella fraasilla "hyvää kesää, annatko pesää?"

Vierailija

Poikaystävä saatteli kotiin (eilen illalla siinä puolkymmenen aikoihin ((eli neljä ja puoltuntia sitten?))Pysähdyin siinä sitten puolessavälissä ja katsoin taivaalle, totesin siinä että ompa kaunista ja kauniita tähtiä siihen kultani sitten sanoi ''Löydäksä saman tähden mitä mä katon? ;) '' Oon ollu loppuillan yhtä hymyä, hihi... Ja kiva lukea muidenki kokemuksista.. (vaikka viimevuonna alotettukki tää keskustelu...) :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat