kahden keskeinen aika?

Vierailija

no elikkä.. olemme olleet poikaystävän kanssa vähän yli 9kk yhdessä ja tässä jo jonkin aikaa meidän "kahden keskeiset pv:t" ovat sitä että jonkin aikaa kahdestaan ja sitten poikaystäväni alkaa soittelemaan kavereitaan tai ne kaverit soittelee.. se ensinäkin ärsyttää! ja se että mikään mitä minä ehdotan ei käy mutta jos joku hänen kavereistaan kysyy/ehdottaa samaa niin tottakai se silloin!! ja sama homma kun hän ehdottaa niin tottakai sen on käytävä minulle. ja jos pistän vastaan niin hän inttää niin kauan että suostun!! tuntuu kuin hän ei haluaisi viettää aikaa kanssani kahdestaan vaikka niin lupaa.. koska joka kerta tulee hänen kaverinsa väliin!
mitä pitäisi tehdä? odottaa että hän pyytää että viettäisimme kahdestaan aikaa vai?

Kommentit (3)

Vierailija

Toisen ystäville täytyy muistaa myös antaa tilaa. Miten sinun kaverisi, miten poikaystäväsi suhtautuu heihin? Teidän kannattaisi puhua asioista ja sinun kertoa miltä sinusta tuntuu. Sopikaa että jotkin päivät tosiaan ovat ja pysyvätkin teidän kahdenkeskeisinä, puhelimet pois päältä ja keskitytte toisiinne.

Vierailija

no joku päivä sovitte että ootte kahestaa katotte vaik jonku leffan ja suljette sen ajaks puhelimet?..
Ei mekään poikaystävän kansaa aina koko päivää kahestaa olla mutta ollaan tiettyjä hetkiä yhdessä ja jos et halua lähteä ulos hänen kavereiden kanssa sano sille että menee ilman sinua ulos että sinä jäät odottamaan tai sitten lähdet kotiin ja sovitte jonkun toisen päivän milloin olette yhdessä.
ja mitä vähemmän on yhteisiä hetkiä sitä ihanempia ne hetket on, usko pois oman poikaystävän paras kaveri on asunut heillä yli 4kk ja meillä on harvoin kahdenkeskeistä aikaa :D

Vierailija

joo no ehkä siihen vaan pitää tottua :)
joo siis ei mekään koko pv:tä ikinä, se nyt tulee aina meille tai hakee mut joskus päivällä. ja no voi olla että poikien seura tällä hetkellä kiinnostaa enemmän kuin mun :D toivottavasti se tästä että saisin edes tunnin olla ilman jonkun soittoa tai jotain :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat