voiko tulla raskaaksi ?

Vierailija

haluisin kysyä asiaa joka mietityttää mua,
syön e pilleireitä ja oli päivä jolloin tauko viikko alkoi, menkat alkavat yleensä kolmantena pillerittömänä päivänä, kun olin ollut kaksi päivää ilman pilleriä, harrastin poikaystäväni kanssa seksiä. menkat alkoivat seuraavana päivänä. voiko olla mahdollista tulla raskaaksi ?

Kommentit (6)

Vierailija

Kysymys sinulle: miksi harrastitte yhdyntää ilman kunnon suojausta? Tuollainen touhu on aika välinpitämätöntä, anteeksi jos sanon suoraan mielipiteeni. Vaikka tiedostat nuo tauko viikkosi päivät ja osaat jo laskelmoida niitä, niin ei siihen menetelmään kannata sinun luottaa. Periaatteessa nuori nainen voi tulla raskaaksi melkein milloin vain eli sinuna miettisin miten jatkossa hoidat ehkäisyn. Tosin nyt kun kuukautisesi alkoivat seuraavana päivänä niin en usko, että olet raskaana. Syy siihen on se, kun munasolu irtoaa ja alkaa nuo ns. kuukautiset niin todennäköisyys siihen, että olisit raskaana ei ole kovin suuri. Mikäli kuukautisia ei olisi alkanut, olisi syytä huoleen. Täyden varmuuden asiasta saat kun teet raskaustestin (apteekista niitä saa) mikäli vielä epäilet olevasi raskaana. Jatkoa ajatellen..järki käteen kun harrastatte seuraavan kerran seksiä.

Vierailija

Pillerit suojaa raskaudelta myös taukoviikon aikana. Oon elämässäni ollu tekemisissä varmaan kymmenen gynen kanssa ja jokaikinen on pitänyt tätä ihan itsestäänselvyytenä. Lisäksi se lukee pilleripaketissa. Taukoviikon aikana on ihan yhtä vahva ehkäisysuoja kun kuurinkin aikana, olettaen, että jokainen edeltävän jakson pilleri on muistettu ottaa.

Sillon ku ite vielä söin pillereitä niin ei mulle olis tullu mieleenkään, ettei seksiä olis ollu turvallista harrastaa myös taukoviikon aikana.

Vierailija

Tottakai teoriassa voit tulla raskaaksi milloin vaan, pillerithän ei mitään 100 prosenttista suojaa anna, mutta kyllä ne taukoviikon aikana suojaa ihan yhtä hyvin kuin muulloinkin! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat