Mies tilasi suihinottolelun

Vierailija

Avomieheni tilasi minulta salaa lelun jonka pitäisi muistuttaa suihinottoa, tavallaan tekopillu siis. Miten minun pitäisi reagoida? Asia on aiheuttanut minulle hirveää pahaa oloa, tuntuu että minut korvattaisiin lelulla. Varsinkin kun meillä on ollut ongelmia seksin kanssa. Miehelläni välillä veltostuu kesken yhdynnän, eikä laukeaminen onnistu. Pelkään että vika on minussa.

Kommentit (4)

Vierailija

Mitäpä jos leikkisitte lelulla yhdessä? Jos olisin samassa asemassa niin kertoisin miehelle, että tiedän lelusta, mutta en syyllistäisi häntä, koska se voisi saada aikaan vain lisää ongelmia teidän yhteiseen seksielämään. Ehdota, että käytätte lelua yhdessä, niin sulla ei ole ulkopuolinen olo ja mieskin on ehkä tyytyväinen kun huomaa, ettet suuttunut :) Ongelmanne on miehelle varmasti todella arka asia joten kannattaa yrittää hoitaa se täysin ilman syyllistämistä - älä siis syyllistä itseäsikään.

Itse en näe että itsetyydytys leluilla olisi sen erikoisempaa kuin ilmankaan, joten ei ehkä kannata ottaa tätä kamalan raskaasti. Joskus sitä vain alkaa tehdä mieli silloinkin, kun toinen ei ole kotona.

Vierailija

Voihan olla, että mies osti lelun "treenatakseen", jotta hänellä ei jatkossa veltostuisi kesken yhdynnän? Mun mielest kun monet naiset on kautta aikojen käyttäny dildoja, ei meidän tartte parista miesten lelusta olla moksiskaan. Asia olisi tietenkin eri, jos oikea seksi korvattaisiin jollain itsetyydytstaktiikalla, mutta näin tuskin tulee käymään. En usko, että mikään lelu voittaa aitoa ;) .

Vierailija

Jos se tilasi fleshlight nimisen tekopillun niin olet pulassa. lue tuolta lisää vastustajastasi: http://www.seksikaupat.com/fleshlight-tekopillut/

jos pääset käyttämään lelua yhdessä miehesi kanssa niin koita vaikka pyytää häntä näyttämään sen kanssa mitä haluaisi itselleen tehtävän. sitten voit yrittää todistaa hänelle miksi lelua ei tarvita (=imet kuin huomista ei olisi).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat