Joululahja tyttöystävälle

Vierailija

17-v tyttöystävälle joululahjaa etsimässä siis :)

Aika epävarma olo tuon lahjan suhteen, tuntuu että mokaan sen helposti.. Tällä hetkellä suunnitelmissa joku suht simppeli rannekoru. Kaikilla on tietysti yksilöllinen maku, mutta jotain tuntumaa haen. Mitäs mieltä tällasesta, tykkäisittekö? http://www.kultajousi.info/images/D26912.jpg

Entä miten korun pituus, pitäiskö mun tietää ranteen paksuus tai vastaavaa..?

Ja muitakin lahjaideoita saa ehdotella, kaikki otetaan ilomielin vastaan!

Kommentit (9)

Vierailija

No ekaks kannattaa miettiä käyttääkö sun tyttöystävä rannekoruja? Ite en esim. käytä vaikka muuten koruist tykkäänkin. Sit kannattaa vähän pohtii onko koru sen tyylinen mitä tyttöystäväsi yleensä käyttää? Koruja on kiva yhdistellä jos ne sopivat vaatteisiin ja toisiin koruihin. Pituudesta en itseasias osaa sanoo, kun en rannekoruja tosiaan käytä. Mut jos tarve vaatii niin lainaa hetkeksi jotain tyttöystävän rannekorua ;) .

Tyylist sen verran, että en välttämättä ite kauheesti välittäis mut osaan helposti kuvitella erilaisen ihmisen päälle ton, se on niin tapauskohtaista! Ja onneks, sun tyttöystävä on ilahtunut ihan mistä tahansa lahjasta ja naiset yleensä rakastaa koruja, et ei huolta :) .

Vierailija

Kaikkein tärkeintä on miettii, et millanen tää kyseinen tyttöystävä on, siis että arvostaako se koruja, vai haluisko mieluummin jotain muunlaista? (ite arvostasin tosi paljon esimerkiks levykaupan lahjakorttia) Tää riippuu siis ihan tapauksesta. On tottakai myös ihan ok kysyä, että olisko jonkinlaisia toiveita. Mutta tosiaan, parasta on, kun ostat jotain just tyttöystävälles sopivaa ja ajatuksella valittuu.

Vierailija

tytöt tykkää aina jostain romantisesta ja yllätyksistä,se olis varmaan tosi iloinen jos viettäisit joulun sen kaa ja sitte yhteiset kivat tekemiset on aina tytön mieleen,kokkaatte vaikk kahestaan ja sitte katotte leffoja :) mutta se on varmasti iloinen kun se saa sulta lahjan,ett annat sille vaikk sen korun

Vierailija

Olen samaa mieltä että naiset tykkäävät kun saa romanttisen yllätyksen jouluna kuten että vietät romanttisen joulun hänen kanssaan koska jouluna ollaan ihmisten kanssa joita rakastaa:) kyllä naiset osaavat arvostaa siitä kun miehet muistavat niitä. Joten korukin on ihan hyvä ratkaisu. Älä ota turhia paineita asiasta:)

Vierailija

Voin sanoa et sain exältäni ekan ikinä poikaystävän antaman joululahjan, joka oli kaulakoru... enkä ollu kovin innoissani. Koru oli aivan liian massiivinen, eikä yhtään minun näköiseni. Hinta ei merkkaa mitään, jos koru on mieleisen näköinen. Tutki tyttöystäväsi koruvalikoimaa ja katso pitääkö hän siroista, värikkäistä vai raskaista koruista, minkä tyyppisistä kuvioista, käyttääkö hän rannekoruja vai ei..? Itse en koskaan voinut pitää rannekoruja, koska minulla on sirommat ranteet kuin jollain lapsilla. Kannattaa siis jotenkin selvittää minkä pituisen rannekorun hankkisit. Vaikka sitten vain perus meneekö-etusormi-peukalo-tyttöystävän-ranteen-ympäri-taktiikalla? Kannattaa miettiä käyttääkö naisesi enemmän hopeaa vai kultaa, saako olla nikkeliä? Pitääkö hän riipuksista tai muista koruihin kiinnitettävistä pienistä esineistä?

Jos et halua välttämättä ostaa korua niin itse arvostin suhteessani omaperäisiä lahjoja. Valokuvista teetettyä mukia tai paitaa jollain persoonallisella tekstillä. Rakkauskirjeen rustaaminen voisi olla myös kova sana.. niin harva mies enää kirjoittaa niitä. Voisit myös tehdä ns. "rakkauskuponkeja" johon laittaisit esim. "Annan sinulle hartia hieronnan tällä kupongilla." "Menemme ulos syömään tällä kupongilla." "Suostun suloiseen pari-valokuvaan tällä kupongilla." Tuon tyyppisiä juttuja! :) Toivottavasti keksit jotain ihanaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat