kännipano

Vierailija

olen tuntenut yhden jätkän noin vuoden verran ja tunteeni ovat kasvaneet ajan myötä, aluksi juttu alkoi niin että vietin aikaa jätkän luona ja meillä oli hauskaa noin 2 kk verran(selvinpäin), mutta sitten suhteesta tuli pelkkää seksiä humalassa, nyt pelkkää seksiä on jatkunut jo 9 kk en haluaisi nähdä häntä mutta en pysty sanomaan hänelle ei, hän on joskus hyvin ihana ja joskus hyvin kamala minua kohtaan, hän soittaa vain silloin kun haluaa pillua, poika soittaa vain kun hän tarvitsee sitä minulta ja kun minä soitan joskus hänen ei tarvitse vastata, mutta välillä hän vain sanoo niin ihania asioita minulle ja kohtelee minua hyvin.hän on myös minua 5 vuotta vanhempi. tiedän että hänen näkemisensä vain satuttaa minua mutta en vain pääse hänestä eroon mitä teen?

Kommentit (1)

Vierailija

Hmm, tohon ei oikein voi sanoa mitään muuta, kuin että jätkä tuntuu käyttävän sinua hyväksesi, ja taidat itsekin tajuta sen. Sanoit itsekin, että tapaileminen satuttaa sinua, joten tiedät mitä sinun pitää tehdä. Ei ehkä ole helppoa tehdä sitä, mutta se on vain itsesi parhaaksi. Kerro miehelle ihan rehellisesti miten asia on ja ilmoita ettet halua enää tavata häntä.
Miksi sinun tulisi kestää häntä, jos hän kerran kohtelee sinua joskus huonosti? Ansaitset varmasti paljon parempaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat