Pahoja luottamusongelmia ja muita pulmia

Vierailija

Olen seurustellut ihanan miehen kanssa jo reilu kaksi vuotta. Luottamus on kuitenkin ollut aina melko huono, lähinnä minä en luota mieheen.

En luota hänen kykyyn hoitaa koulunkäynti, kotityöt, koira jne. Hänellä on ollut myös hieman epäilyttäviä asioita naisten ja seksin kanssa. Esimerkiksi hän kommentoi entisen ihastuksensa alastonkuvia netissä. Etsi seksiseuraa netistä (miehistä ja naisista) mutta väitti että etti jotain hyvää novelli materiaalia runkkaamista varten. Nuoruuden ajan ihastukselta kyseli kuulumisia (vaikka ei muuten kysele kuulumisia keneltäkään) ja otti esiin jonkun vanhan yhteisen jutun, ja koko viestittely kuulosti varsin flirttailevalta. Juuri pari päivää sitten hän oli myös tietämättäni tilannut tekopillun, mielestäni se kertoi äärimmäistä tyytymättömyyttä seksiimme.

Pahin on myös valehtelu. Juuri siksi en voikkaan kunnolla luottaa häneen, koska tiedän että hän on äärimmäisen taipuvainen valehteluun. En voi ikinä tietää että valehteleeko hän tälläkin kertaa. Tiedän ettei hän luultavasti voisi minua pettää, koska itse olin lyhyessä suhteessa erään miehen kanssa, tosin ilman seksiä, ja mieheni siis tietää kuinka paljon se minuun sattuisi.

Tuo hänen yleinen laiskuus esimerkiksi kotitöissä aiheuttaa myös jatkuvia riitoja koska sanon hänelle välillä aika tiukastikkin asiasta. Läheiseni kommentoivatkin välillä että tekeekö mieheni ikinä mitään mitä pyydän, ja se satuttaa minua itseänikin.

Kommentteja, neuvoja, kokemuksia, mitä tahansa :)

Kommentit (3)

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Kyllä ainakin vakavan keskustelun paikka on. Luottamus on kuitenkin, niin kuin neennuu sanoi, yksi suhteen perustoista. Joten kaappaat miehesi yks päivä ja keskustelette asiasta!

Vierailija

Kerta luottamus on ollut alusta alkaen heikolla pohjalla ei kannata lähteä yrittämään korjata asiaa kerta se ei ole parantunut kahdessa vuodessa. Vastaat jo itse omaan kysymykseesi kertoessasi ettet koskaan tiedä milloin hän puhuu totta. Ei terveessä ihmissuhteessa tarvitse eikä saa edes miettiä jatkuvasti puhuuko toinen totta.

Laiskuus kotitöissä taas kuuluu miesten luonteeseen, sille ei voi mitään. Varsinkin miehesi tapauksessa hän on luultavasti erittäin uupunut käsitöiden jälkeen mitä varten hän tilasikin apuvälineen. Ei sitä sen jälkeen enää kotitöihin jaksa ruveta...

Mutta itsehän sinä valitset pysytkö suhteessa vai et. Mikäli olet tyytyväinen iänikuiseen "kuka puhuu totta" -leikkiin ja kotitöiden parissa yksin puurtamiseen pidä mies.

-KHK-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat