mistä tietää suhteen viilentyneen?

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

olen tapaillut pari-kolme kk erästä poikaa. tuntuu että hän ei enää niin paljon tekstaile ylimääräistä tai muutakaan kivaa ekstraa tee niinkuin ihan alussa.
Joskus tuntuu myös että ollessani hänen kanssaan hän ei ole ihan niin ihastuneen oloinen minuun kuin ihan alussa...

Toisaalta hän haluaa kyllä nähdä ja on useimmiten mukava jne. mutta jotenkin on muuttunut. Onko syytä huolestua, vai olenko vainoharhainen?

Kommentit (3)

Vierailija

olen suunnilleen samassa tilanteessa tällä hetkellä.mustaki tuntuu ettei hän välitä ja tunne samanlailla vetoa enää kuin ennen, hän käyttäytyy myös iha oudosti. tuntuu että välttelisi ja ei haluaisi välillä olla kanssani.nyt meillä on menossa tauko ja tuntuu ettei tää johda hyvään suuntaan. ei voi tietää vielä..

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

ei voi tietää...mietin vain että voiko oma aktiivisuus pilata kaiken? aktiviisudellani tarkoitan sitä etten aina textaa vaan soitan. tuntuu kurjalta että ei olla joka yhteyksissä, olisikohan se sielunkumppanin merkki? mietin tosissani että onko tyyppi oikea, kun emme edes vielä soittele toisillemme

(ei tarvitse tulla vittuilemaan, vaan jos vastaat niin mielel. asiallisesti)

Vierailija

Minulla suunnilleen myös sama tilanne, ei enään päivistä kertomisia ynnä muuta. Ja on tosiaan mennyt vain pari kk. Pelkään kanssa että olen innostunut liikaa, nyt yritän hillitä itseäni ja antaa omaa tilaa.
Kannattaa kysellä ja kuullostella tunteita, tehdä jotain erikoista, ei niin arkista
Uskon kun mies sanoo välittävänsä, teot sen kertovat, voi olla vain että alkuinnostus oli tässä tapauksessa lyhyt

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat