seksissä kipua alaselässä !

Vierailija

Varsinkin asennoissa, jossa mies tulee syvälle kipu tuntuu voimakkaana särkynä ja ns. paineena alaselässä.
Mikä avuksi? Onko kellään samallaista ongelmaa?

Kommentit (6)

Vierailija

Mulla on sama ongelma! Eikä miehen tarvi edes tulla kovin syvälle. En oikeen pysty nauttimaan seksistä mitenkään. Kahteen vuoteen en oo seksiä harrastanu, ihan vaan sen inhottavan paineen tunteen takia :( Haluttais kyllä, mutta keskittyisin kuitenki vaan liikaa siihen kipuun.

Vierailija

Itsekkin tiedän tunteen. Itselläni sattuu erityisesti silloin jos mies tulee takaapäin kun olen itse konttausasennossa. Ensimmäiset työnnöt ovat kaikkein pahimpia.. mutta kun yrittää keskityyä muuhun kuin kipuun niin yleensä kipu vähentyy alun jälkeen..Näin ainakin minulla.. Ja loppusuoralla voi ehkä jopa osata nauttia tuosta paineen tunteesta

Vierailija

ongelma saattaa olla se että et ole kiihottununt tarpeeksi koska silloin emätin laajenee ja tulee joustavemmaks, liian painostavasti tai syvään työntämällä tuntee tätä kipua, varmasti auttaisi jos esileikki kestäisi hiukan kauemmin ja jos sanoisit pojalle et oletko vähän varovainen näin aluks on vähän herkkä aloittakaa hitaista työnnoistä ja ei tarvii ihan sinne "pohjaan" asti painaa penistä :)

Vierailija

ongelma saattaa olla se että et ole kiihottununt tarpeeksi koska silloin emätin laajenee ja tulee joustavemmaks, liian painostavasti tai syvään työntämällä tuntee tätä kipua, varmasti auttaisi jos esileikki kestäisi hiukan kauemmin ja jos sanoisit pojalle et oletko vähän varovainen näin aluks on vähän herkkä aloittakaa hitaista työnnoistä ja ei tarvii ihan sinne "pohjaan" asti painaa penistä :)

Vierailija

Minullakin oli aluksi sama ongelma, mutta se kuitenkin helpotti ajan myötä. Esim. jos et ole tarpeeksi kiihottunut tai jos et ole tarpeeksi kostea silloin se saattaa sattua. mutta ainakin kun yrittää rentoutua ja pyytää että ei tule niin syvälle kipu saattaa helpottaa. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat