Kipinän puuttuminen suhteesta

Vierailija

Elikkä ollaan seurusteltu n.4 vuotta ja kihloissakin jo ollaan poikaystäväni kanssa. Oon vaipunu pienoiseen epätoivoon lähinnä itseni kanssa. Musta on viimesen 2 vuoden aikana tullu todella haluton seksin suhteen. Oon käyttänyt pillereitä ja tän ongelman myötä tällä hetkellä käytössä rengas. Tuntuu etten ikinä innostu peuhaamaan muutenkaan poikaystäväni kanssa. Seksiä nykyään on hyvä jos pari kertaa kuussa!! En ole ikinä saanut orgasmia yhdynnässä ja mietin että ajaako sekin osaksi tähän haluttomuuteen..

Viime aikoina oon siis alkanu miettimään että onko tällä suhteella todellisesti tulevaisuutta, koska kyllä nyt mun mielestä terveessä parisuhteessa pitäisi molempien olla innostuneita seksistä. Oon yrittänyt vatvoa tätä myös puhumalla poikaystäväni kanssa, mutta ei se oo mitään auttanut..

Välillä tuntuu että muutenki se "kipinä" on hiipunu tai kadonnu meijän suhteesta ja aina en tiedä miten tää eroaa siitä että oltais vaan hyviä kavereita..

huoh, saattoi olla vähän sekavaa, mutta haluisin kuulla teijän mielipiteitä.

En kuitenkaan haluis tosta noin vaa erota,koska poikaystävä on mulle tosi tosi tärkee ja luottamus on kuitenkin syvä molemmin puolin.

Kommentit (4)

Vierailija

olen itse aivan samassa tilanteessa, olen muutaman kuukauden miettinyt ja junnannut asioita enkä pääse mihinkään tulokseen! Toivottavasti sinä pystyt tekemään päätöksen.

Kokeile pitää viikon kahden "loma" miehestäsi, näin minä ajattelin tehdä itse. Otat hyvän ystävän mukaasi ja lähdette pois lomailemaan, irti arjesta ja miehestä! Jos loman loppuessa masentaa ajatus mennä kotiin miehen luokse eikä ikävä tule, no eiköhän se kerro jo ainakin osan tunteistasi.

Vierailija

Itselläni on sama tilanne. Alku rakkaus huuma on mennyt ohi ja kumppanista onkin tullut enemmän paras ystävä, kuin elämän rakkaus. Seksi ei varmaasti ketään kiinnosta parhaan ystävän kanssa, koska se tuntuu vastenmieliseltä. Teidän täytyy puhua asiasta poikatystäväsi kanssa, että tienne ovat vain alkaneet erota vaikka toista rakastaakin. Mies on varmasti jo itsekin huomannut tämän, joten hän varmasti ymmärtää ja on samaa mieltä.
Itsekään en saa orgasmia yhdynnässä, mutta asia ratkeni juuri pari päivää sitten kun mies tajusi hieroa samalla klitoristani. Kannattaa kokeilla jos tämä on vielä uusi vinkki ;)

Gimli
Seuraa 
Liittynyt29.8.2010

Minulla ehkäisypillerit aiheuttivat haluttomuutta, rengas myös. Kannattaa ensin lopettaa renkaan käyttö ennen kuin heivaat poikaystäväsi. Meinasin itse tehdä saman virheen!

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

mikset vois harkita eroa, ja pysymistä hyvinä ystävinä jätkäs kaa?
mitä pitempää on yhessä sitä vaikeempi erota, vaikk olis kuinka huone SEURUSTELUsuhde. ehkä ette enää kuulu yhteen, vaan kavereiksi jos kipinä kerran kadonnut. vaikeeta varmasti hyväksyä asiaa, mutta sullakin on oikeus olla parisuhteessa jossa on kipinää. se on se perusjuttu suhteessa, luottamuksen ym lisäksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat