Tekstariseksi exän kanssa (sis. avautumista)

Vierailija

Että sellasta tuli harrastettua ja siitä jäi jokseeenkin ristiriitainen olo.
Lyhyesti taustaa:

Mieheni jätti minut reilu vuosi sitten todella tylysti. Tosin meillä oli ollut aiemmin ongelmia, emmekä sillä hetkellä asuneet yhdessä. Mies löysi työpaikaltaan uuden naisen ja yht´äkkiä hän lopetti yhteydenpidon minuun kokonaan, ei vastannut puheluihin eikä tekstareihin paitsi sen verran, minkä vaati sopia lapsen tapaamisajoista.

Sillä tavalla on n. 13 kk kulunut,kunnes muutama viikko sitten hän heittäytyi tekstareissaan yllättävän monisanaiseksi. Ihmettelin jo silloin, että mikäs nyt on.
Nyt sitten viime perjantaina, kun oli ajelemassa lasta hakemaan luokseen viikonlopuksi, hän alkoi tekstareissaan tehdä minulle seksuaalisia vihjailuja, kunnes sanoi suoraan, että olin niin hyvä sängyssä ja kuinka hänellä paikat jäykistyy, kun asiaa ajattelee... Kysymykseen, että mikä juttu tää nyt oikein on, vastasi ettei juuri mikään, et mun ei pitäis miettiä niin paljon vaan nauttia elämästä...

Asia toki hieman vaivasi mua, ja laitoin seuraavana päivänä hänelle viestin omistani edellisillan seikkailuistani ja kysyin pitääkö hän muka moisesta viestittelystä. Nähtävästi piti, koska vallan innostui ja siitä lähti viestittely, johon itsekin tempauduin ja lopulta lähettelimme kuvia toisillemme, jotka eivät todellakaan esittäneet naamojamme... Pääasiassa viestien sisältö oli keskinäisen seksin kuvittelua ja kaipaamista, mutta kertoi myös kysyttäessä, ettei rakasta nykyistään vaikka aika paljon hänestä tykkääkin ja että välittää minusta yhä vaikkei ihan samalla tavalla kuin ennen.

Enivei, pointti on se, että vaikka toisaalta tapahtunut oli minusta jollain kierolla tavalla kivaa (ero oli minulle tosi kipeä ja nyxänsä on ilkeillyt minulle), niin toisaalta tunnen itseni hyväksikäytetyksi siksikin, ettei exästä taas sen jälkeen kuulunutkaan mitään, joskaan en nyt kauheasti itseänikään tapahtuman johdosta kunnioita... Olisi mukavaa ymmärtää hänen motiivejaan, ennenkaikkea sitä, mistä syystä hän koko jutun laittoi alunperin alulle yli vuoden kaikenlaisen hiljaisuuden jälkeen. Arvauksia?

Ja onko moinen sitten reilua hänen nykyistäänkään kohtaan, vaikkei fyysistä kontaktia ollutkaan?

Kommentit (3)

Vierailija

Jos minun ex- mies lähettelisi minulle tuollaisia viestejä, niin en kyllä lainkaan innostuisi vaan tuntuisi pikemmin todella vastenmieliseltä! Tulisi heti sellainen tunne, että mistäs nyt tuulee? Ainakin meillä kysymys varmasti olisi vaan miehen oman edun tavoittelusta esim. lapsen elatusavun pienentämisen yrityksestä yms. Voisiko teillä kyse olla esim. siitä, että mies yrittää päästä eroon nykyisestä naisestaan sinun avullasi? Toki kurjahkoa selän takana tuollainen myös nykyiselle naiselle. Kenties mies oikein toivoo, että jäisi tästä viestittelystä kiinni! Kertomasi perusteella en ainakaan suosittele, että aloitat taas uudelleen suhteen tuon miehen kanssa. Ei siinä ole mitään järkeä, jos on noinkin ikäviä sattunut. Tai sitten mies vaan hakee sinusta seksuaalista kiihoketta, varsinkin jos nykyisen kanssa ei ole ollut viime aikoina niin hehkeää. Koeta jatkaa normaalisti omaa elämääsi, äläkä jää liikaa miettimään tuota tapahtunutta!

Vierailija

Kiitos Mirabelle asiallisesta vastauksestasi :)

Niin, sanotaanko näin, että kuvamateriaalin perusteella ei exällä ja uudella naisella ole kovin tiheää tuo intiimi läheisyys ollut... ja hyvin voisin kuvitella myös tuon, että hän hakee minusta vain seksuaalista kiihoketta sen vuoksi.
Mahdottomana en toki pidä sitäkään, että ainakin jossakin alitajunnan syövereissä toivoisi jäävänsä viesteistä kiinni, kun ei kerran tyttöystäväänsä rakastakaan. Miehillä nyt täytyy aina olla joku, johon tarpeensa tyydyttää.

Alkuviikko tapahtuman jälkeen oli minulle hämmentävä ja surullinenkin, mutta nyt viikonloppua kohden ja suurimman tunnekuohun hälvettyä voin 99,7% varmuudella sanoa, etten ottaisi exää takaisin, vaikka tilaisuus tarjoutuisikin. Tein niin helvetinmoisen duunin päästäkseni surusta yli viime syksynä ja tänä keväänä, että olisi järjetöntä palata omia jälkiään takaisin ja mahd. ottaa riski uudesta hylkäämisestä. Sitäpaitsi, ei exää ole kiinnostanut tuon tapahtuman jälkeen kommunikoida millään lailla, eli luultavasti sai huvinsa ja jatkaa elämäänsä kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Mene ja tiedä.
Ikävää kaikenkaikkiaan, ettei hän kunnioita minua, ei nyxäänsä eikä kaiketi oikein itseäänkään. Seuraavaksi etsinee seksiviritteistä seuraa jonkin tietovälineen tai peräti liven myötä jostain muualta. Seeprahan ei raidoistaan pääse, yleensä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat