Mies katsoo seksin aikana televisiota

Vierailija

Tapahtuuko tätä muille?
Itse pidän yleensä seksin aikana silmiä kiinni, mutta eilen hän tuli takaapäin olkkarin lattialla ja huomasin että poikaystäväni katsoi samalla Simpsoneita pannessaan mua. En tiiä pitäisikö, mutta kyllä tämä hieman häiritsi. Varsinkin kun tämä oli toinen kerta kun huomasin asian. Teinkö nyt vain tikusta asiaa, onko se ihan ok ja normaalia?

Kommentit (6)

Vierailija

Oletko varma että hän katsoi televisiota vai pitikö vain päätä ylhäällä? Kyllähän hänen ajatukset olisivat voineet olla sinussa ja tekemisessä vaikka katse olisi mihin suuntaan vain. Mielestäni kannattaisi kysyä asiaa häneltä ihan suoraan vain, niin ainakin itse tekisin jos ajattelisin että katsoiko hän samalla televisiota. Ei ole tuosta kokemusta mutta kysy niin saat vastauksen häneltä suoraan :)

Vierailija

Se voi tosiaan olla vain että hän katsoi sinne suuntaan ajattelematta edes koko ohjelmaa. Itse nimittäin pidän myös useimmiten silmät kiinni, mutta joskus saatan "katsoa" televisiota, eli katson ruutua, mutta en kyllä mitään osaa sisäistää tai keskittyä ohjelmaan. Eli luulen, että miehesikin on voinut muka katsoa sitä, mutta miettinyt silti sinua koko ajan. Eikä se nyt mielestäni kovin suuri asia ole, vaikka olisikin katsonut samalla sitä, tuskin hän joka kerta kuitenkaan näin tekee?

Vierailija

itseä yleensä televisio häiritsee jos ollaan harrastamassa seksiä, ja sen huomaa että katse kiinnittyy melkeimpä tahattomasti siihen televisioruutuun kun sieltä tulee liikettä ja ääntä, vaikkei sitä tarkoituksella katsokkaan. ja tämä ainakin itsellä häiritsee keskittymistä siihen itse puuhaan mitä on tekemässä. siksi laitankin television kiinni. jos asia sinua epäilyttää tai häiristee että televisio (vaikka tahattomasti) vie miehesi huomion, niin ota kaukosäädin kauniiseen käteesi ja nappaa kylmänviileästi kiinni :)

Vierailija

Miksi ei voisi nauttia kahdesta viihteestä samalla kertaa? Jos asia tosiaan häiritsee sinua laita televisio kiinni tai tee jotain villiä joka vie miehesi huomion muualle kuin televisioon.
Se mikä on kenenkin seksikäyttäytmisessä normaalia on yksilöllistä. Toinen pitää normaalina huutaa keilapallojensa nimiä rakastellessaan, kun toisen normaaliuuteen kuuluu olla päästämättä pihaustakaan.

Joo, teit tikusta asiaa, älä tee tikusta asiaa.

-KHK-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat