Laktoosi intoleranssi?

Vierailija

Helou!!
Sellasta kyselisin että onko jollain tällasta? Oon miettiny että voikohan mulla olla tää koska nyt on ehkä kaksi viikkoa ollut jo turvotusta ja maha on ku taikinaa ja ilmavaivoja ja röyhtäilyä. Oon syöny juustoa ja muita maitotuotteita.. Voiskohan kyseessä olla laktoosi intoleranssi?
Tosin turvotusta ollut todella kauan jo mutta nyt se alkaa tosi paljon painamaan.. :( Auttakaa kiitos! :)

Kommentit (2)

Gimli
Seuraa 
Liittynyt29.8.2010

Mulla tuli samoja oireita 6 vuotta sitten. Kävin testeissä, mutta ei muka löytynyt mitään.. Aloin kuitenkin käyttää vähälaktoosisia tuotteita, mikä helpotti asiaa kummasti :) Sitten pari vuotta sitten se alkoi taas, kävin uudelleen testeissä ja kas kummaa: laktoosi intoleranssi ja vieläpä sellainen, etten kestä tippaakaan laktoosia..

Suosittelen käymään testeissä (negatiiviseen tulokseen ei aina kannata luottaa) ja kokeilemaan itse vähälaktoosista tai laktoositonta ruokavaliota, sillähän se selviää :)

Vierailija

ok, kiitos! ajattelin nytten olla ensiksi viikon ilman k.o tuotteita ja sitten käydä vielä testeissä varmistamassa asian jos olo muuttuu kummasti parempaan suuntaan ku jättää pois tai käyttää vähälaktoosittomia:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat