Feikkaan orgasmin!!

Vierailija

Olen 17v naisenalku ja seksielämän olen aloittanut jo pari vuotta sitten. En oikein tiedä olenko koskaan saanut orgasmia, luulisin niin mutta en ole varma...

Asia on nyt niin että viime suhteessa poikaystäväni oli tosi kestävää sorttia, mutta minua ei oikein innostanut tuollaiset 2-3h rynkytykset(aina samassa lähetyssaarnaaja-asennossa, ei esileikkiä jne...) ja jossain välissä aloin feikkaamaan orgasmia jotta pääsisin tilanteesta pois. Nykyään olen jo uudessa suhteessa, ja tänään jotenkin feikkasin "automaattisesti", vaikka nautin seksistä ja olisin halunnut jatkaa pidempäänkin.

En tosiaan tiedä mistä tämä johtuu ja nyt minua kaduttaa että menin niin tekemään. Onko mitään vinkkejä miten voisin yrittää saada AIDON orgasmin enkä ajattelisi tätä orgasmi-asiaa koko aktin ajan? Tämä häiritsee minua ja en tiedä uskallanko harrastaa seksiä enää poikaystäväni kanssa, en halua huijata häntä!

Kommentit (5)

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Asiaan auttaisi varmasti jos uskaltaisit tunnustaa asian miehellesi. Saisitte puhuttua asiasta. Näin myös varmasti orgasmin miettiminen voisi lakata, olet saanut omatuntosi "puhtaaksi", näin voisit vain nauttia seksistä, kyllä se orgasmi sieltä tulee kun on tullakseen :)

Vierailija

Älä keksity orgasmin saantiin, vaan nauti seksistä. Kyllä se sieltä tulee jollain kerralla. : D Ite saan asennossa, jossa olen itse päällä. (oon tyttö)

Vierailija

mmm, no mun ei tarvi ainakaa feikata orgasmia ku en ikinä oo sellasta saanu ja reilu vuoden oon seksiä harrastanu poikaystäväni kanssa. Poikaa tämä tietysti harmittaa kun ei saa minua tyydytettyä, mutta hän taas ei ole oikein kestävää sorttia, yleensä akti kestää 5-15min ja se ottaa päähän aika usein.. -.- useimmiten joudun hoitamaan itse homman. Seksi on kyllä hyvää, niin kauan ku sitä kestää

Vierailija

and then?? mies vaan kiihottuu enemmän jos nainen saa orgasmin jos nyt satut vahingossa feikkaamaan sano jätkälles kiihkeesti,, aah älä pliis lopeta viel mul tulee koht uudestaan ja sit vaa rupeet hieroo klitorista ;)

Vierailija

adrielle: Mulla on ollut samanlainen ongelma kuin sulla, mikä on hyvin yleinen naisilla. En saanut orgasmia vaikka mitä kaikkee kiva mieheni mulle teki, välillä oli pakko feikkaa orgasmia. Saatko kenties itsetyydytyksessä orkkua?

Sun pitäis kokeilla miehesi kanssa erilaisia juttuja, sitten vasta tiedät mistä tykkäät ja mikä tuntuu hyvältä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat