Miten saan napattua nopeammin tämän varatun miehen itselleni

Vierailija

Moikka!

Tartteisin tosiaan vinkkejä, että miten saan tämän miehen mahdollisimman nopeasti itselleni. En jaksa enää odottaa. (;
Ja hei, kyllä mä tiiän ettei ketään voi vaan "napata", mutta nyt ois tällänen tilanne:

Elikkäs olen 19v tyttö ja tää kyseinen kundi on mua neljä vuotta vanhempi.

Nähtiin ekan kerran, kun olin 14v. Kattelin häntä jo silloin salaa, mutta en lähestyny.. Meillä oli liikaa ikäeroa ihan laillisestikin. Noo, sitten kului pari vuotta eikä törmäilty ku sattumalta tyylii kylillä.

17v. meidän kaveriporukat yhdisty. Istuttii iltaa samassa seurueessa. Juteltiin paljon ja oli vähä flirttiiki mukana. Muistan, kuinka harmitti ku hän lähti baariin puolenyön aikoihi ja ite en päässy mukaa. Olin ihastunu, mutta en tehny aloitetta. Pelkäsin kai torjuntaa..

Vähä ennen mun 18v synttäreitä tää unelmajätkä muutti toiselle paikkakunnalle. Juttelu jäi ihan FBn tasolle. Kundi alko seurustelee tahollaan ja itekki aloin seurustelee ihan mukavan pojan kanssa, mutta juttu lopahti 5 kk jälkeen.

Nyt Marraskuussa törmäsin tähän ihastukseeni baarissa. Vanhat tunteet nous pintaan. Juteltiin avoimesti ja tuntu, ettei oltais oltu erossa ollenkaan. Hän tarjos mulle drinkin. Kysyin iha kiusallaa, että mitäs hänen nainen täst tykkäis. Ni se alko hirveesti dissaa tyttöystäväänsä. Naikkonen on kuulemma liian mustasukkanen. Oli huutanu siitäki, ku tää kundi lähti vanhaa kotikaupunkii bilettää poikien kaa. Vietettii iha hauska ilta ja sovittii että nähtäis kahvittelun merkeissä selvin päin.

Nähtiin kahvilla ja yks asia johti toiseen. Ei me nyt sentään sänkyyn menty. Mutta pussailtiin ja sain kuulla kehuja. Se oli kyl joteki salasta. Piti varoo keskustassa, ettei tutut törmäis ku käveltii käsi kädessä. Tää on pieni kylä. ;<

Ollaa jatkettu tätä tapailuu salassa. Ylihuomenna ois tarkotus taas nähdä. Tapaamisiiki on vaikee sopia kundin nykyisen takii. Se kyttää viestei yms. Ärsyttää tää tilanne.

Cosmottajat, sori avautuminen. Mutta heittäkää jotain, miten saisin ne eroamaan nopeammi! Kerronks suoraa tälle tytölle, mitä on menossa? Toisaalta sit tää mun unelmamies vois vetää pultit..

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Miksi mies seurustelee sitten naisensa kanssa, jos hän sitä sinulle haukkuu? Laitat miehen päättämään kumman haluaa.

Itse myös rakastuin 3v sitten varattuun mieheen, ja vähän tapailtiinkin vielä hänen seurustelun aikana, mutta laitoin hänet sitten päättämään kumman haluaa, ja minun osalta siinä kävikin sitten hyvin.

Jos jatkatte salassa tapailua, sinä olet miehelle se toinen nainen. Kannattaa myös miettiä, miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi tapailisi toista naista selkäsi takana.

Vierailija

kes,

näitä samoja asioita oon pohdiskellu. Mies sanoo, että tottumuksesta seurustelee naikkosensa kaa. Ja ku ne asuu yhdessä, niin hänen pitäis saada valmiiks kämppä jostain enne eroo. Ois ikävä exän kaa asuu saman katon alla.. Ja sen nainen on kuulemani perusteella niin omistushaluinen, että mies pelkää sanoo asiat suoraan. (lautasia lens viimeks ku sano, ettei niitten suhde toimi)

ja mua nyt jo ahdistaa tää toisena naisena olo. En kauaa pysty olee, ellei jotai radikaalii ala tapahtuu. ; )

toivottavasti mullekki käy yhtä hyvin ku sulle! (:

Vierailija

Mulle jää tosta sun kertomuksestas hieman negatiivinen kuva koko jätkästä. Nimittäin tosi reilua dissata nykyistä tyttöystävää. Jos ei kiinnosta, niin jättäköön, mutta jostain syystä ne edelleen seurustelee. Ja te joudutte tapailemaan salassa...Oletko varma, että tapailette salassa vain tyttöystävän tähden?

Vaikuttaa hieman siltä, että jätkä on kärähtänyt jo pettämisestä tai viitteitä siihen on ollut jo pitkään ilmassa, kun sen nykyinen on niin mustasukkainen, että kyttää viestejä yms. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että tohon asteeseen mennään vain, jos viitteitä pettämisestä on.

Olen itsekin ollut hetken myös se toinen nainen, mutta juttu loppui ihan sen takia, ettei minua jaksanut kiinnostaa moinen casanova, sillä vaikutti siltä, että jätkä petti tyttöystäväänsä muidenkin kanssa, eri kaupungeissa liikkuessaan. Käsittääkseni kyseinen pari seurustelee edelleen, ja jätkä pettää edelleen. Tuskin ovat sitä kipinää löytäneet, jonka jätkä väitti kadonneen, kun pettämään ryhtyi.

Suosittelen, että laitat jätkän kova kovaa vasten. Jos hän tahtoo sinut, on tyttöystävä jätettävä. Tai toisinpäin. Veikkaan kuitenkin, että tämä salatapailun jännitys on se, mitä jätkäsi etsii. Kun se loppuu, loppuu kiinnostuskin. Olen toivottavasti väärässä. Onnea tilanteen selvittelyyn. :)

Vierailija

Nyt komppaan kyllä Jiiaa ihan kaikessa. Jos saisit jätkän lopulta kokonaan itselles, niin mistä tiedät, ettei hän kohta pettäisi sinuakin?

On miehen kannalta huono asia, että hänen naisensa on mustasukkainen, mutta tässä valitettavassa tapauksessa naisella on syytäkin olla luottamatta mieheensä.

En tiedä. Hankala tilanne. Mielestäni sinun pitää olla TODELLA varma, että sinun ja tämän miehen suhde toimisi ja että olisitte onnellisia yhdessä, ennen kuin laitat miehen jättämään nykyisensä. Toisaalta jos miehen suhde on niin onneton kuin hän kertoo, niin kyllä hänen olisi pitänyt pystyä jo se naisensa jättämään ihan oma-aloitteisestikin. Jos lautaset lentelee, niin vaikka sitten puhelimessa tai julkisella paikalla.

Vierailija

Elämässä aina ei voi saada heti sitä mitä haluaa. Joskus asioita vaan joutuu odottamaan. On aika ymmärrettävää, että jos kerran toinen on varattu, niin ei se sitten yleensä sellaisissa tapauksissa kovin äkkiä järjesty. Sinun pitää hyväksyä tämä asia, jos kerran haluat tuon miehen. Uskoisin, että parhaiten toisen saa kiinnostumaan itsestä vaan olemalla oma aito itsensä. Toki voi myös yrittää korostaa omia hyviä puolia.Ehkä kuitenkin ne turhat kikkailut on syytä unohtaa, sillä parasta olla mahdollisimman aito kaikin puolin. On tietysti totta, että jos suhde alkaa niin, että toinen on varattu on olemassa sekin mahdollisuus, ettei toinen olekaan kovin luotettava. Mutta onhan se vähän siitäkin kiinni, mitä itse suhteelta haet? Ymmärrän kyllä oikeastaan sinua. Tämä mies on selvästi sinun pitkäaikainen ihastus, ja totta kai haluat tarttua tilaisuuteen, kun sellainen kerta tarjoutuu. Jos kerran itse olet vapaa, niin enemmän siinä väärin tekee tuo varattu osapuoli, mutta ilmeisesti myös hänellä on omat syynsä sille. En usko, että kukaan pettää huvikseen. Tilanteen kuitenkin kannattaa antaa mennä omalla painollaan!

Vierailija
Jiia

Mulle jää tosta sun kertomuksestas hieman negatiivinen kuva koko jätkästä. Nimittäin tosi reilua dissata nykyistä tyttöystävää. Jos ei kiinnosta, niin jättäköön, mutta jostain syystä ne edelleen seurustelee. Ja te joudutte tapailemaan salassa...Oletko varma, että tapailette salassa vain tyttöystävän tähden?

***> Tapaillaan salassa sen takia, ettei kummankaan meiän tutuista näkis ja juoruis tälle hänen tyttöystävälleen. Ja eiköhän kaikki oo joskus dissannu jotain. (; Jos aihetta on.

Vaikuttaa hieman siltä, että jätkä on kärähtänyt jo pettämisestä tai viitteitä siihen on ollut jo pitkään ilmassa, kun sen nykyinen on niin mustasukkainen, että kyttää viestejä yms. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että tohon asteeseen mennään vain, jos viitteitä pettämisestä on.

***> Ei se oo kuulemma ikinä ennen pettäny. Toi nainen on varmaan sen takia niin mustasukkanen, koska sen exä petti sitä toistuvasti. Nyt se vähän niinku kostaa nykyselleen siitä. Vahtaa kaikki menemiset! Ja jätkä sano, että ei olis pettäny naistaan ellei se oikeen ois yllyttäny sitä siihen käytöksellään. No itse olisin vaa jättäny ja sit sinkkuna alkanu tutustuu muihin.. Miehet on outoja. : DD

Suosittelen, että laitat jätkän kova kovaa vasten. Jos hän tahtoo sinut, on tyttöystävä jätettävä. Tai toisinpäin. Veikkaan kuitenkin, että tämä salatapailun jännitys on se, mitä jätkäsi etsii. Kun se loppuu, loppuu kiinnostuskin. Olen toivottavasti väärässä. Onnea tilanteen selvittelyyn. :)

***> Miten mä alottaisin ton keskustelun? Töksäytänks suoraa kesken hempeilyn, että "Jätä naises ja ota mut" Hih.

Vierailija

[quote author="jonna88"]
Nyt komppaan kyllä Jiiaa ihan kaikessa. Jos saisit jätkän lopulta kokonaan itselles, niin mistä tiedät, ettei hän kohta pettäisi sinuakin?

***> En tietenkää voi olla varma pettäiskö hän muakin. Mutta oon valmis ottaa sen riskin. Musta tuntuu, että ei hän mua pettäis. Sovittais niin hyvin yhtee. Ja ois nii kiva vihdoin saada se kenet oon aina halunnu.

On miehen kannalta huono asia, että hänen naisensa on mustasukkainen, mutta tässä valitettavassa tapauksessa naisella on syytäkin olla luottamatta mieheensä.

***> On sillä nyt syynsä, mutta ei aiemmin. Ja nainen on ollut aina mustis.

Vierailija

Hmm, jos nainen on kuulemma aina ollut mustis ja se rasittaa niin paljon tätä jätkää, niin miksi ihmeessä hän sitten edelleen on hänen kanssaan?
Eikä sen keskustelun aloittamisen pitäisi olla niin hankalaa. Jos te tosiaan sovitte hyvin yhteen ja tämä jätkä on yhtä hulluna sinuun kuin sinä häneen, ni päättämään vaatiminen ei ole mitenkään "epäsoveliasta". Mutta älä nyt ainakaan ryhdy toiseksi naiseksi. Surullisen usein sellaiseksi toiset naiset myös jää - äläkä anna miehen käyttää loputtomasti tekosyytä että nainen skitsois ja rupeaisi heittelemään lautasia. Jos hän rakastaa sinua, täytyy hänellä olla munaa erota reilusti tulevasta eksästään!

Vierailija

^ Totta! No me nähään huomenna ni pistän hänet vastaamaan näihi kaikkii kysymyksii, mitkä on tullu esille viesteissä. Tuun sit raportoimaan tänne. =)

Vierailija
Mirabelle

Elämässä aina ei voi saada heti sitä mitä haluaa. Joskus asioita vaan joutuu odottamaan. On aika ymmärrettävää, että jos kerran toinen on varattu, niin ei se sitten yleensä sellaisissa tapauksissa kovin äkkiä järjesty. Sinun pitää hyväksyä tämä asia, jos kerran haluat tuon miehen. Uskoisin, että parhaiten toisen saa kiinnostumaan itsestä vaan olemalla oma aito itsensä. Toki voi myös yrittää korostaa omia hyviä puolia.Ehkä kuitenkin ne turhat kikkailut on syytä unohtaa, sillä parasta olla mahdollisimman aito kaikin puolin. On tietysti totta, että jos suhde alkaa niin, että toinen on varattu on olemassa sekin mahdollisuus, ettei toinen olekaan kovin luotettava. Mutta onhan se vähän siitäkin kiinni, mitä itse suhteelta haet? Ymmärrän kyllä oikeastaan sinua. Tämä mies on selvästi sinun
pitkäaikainen ihastus, ja totta kai haluat tarttua tilaisuuteen, kun sellainen kerta tarjoutuu. Jos kerran itse olet vapaa, niin enemmän siinä väärin tekee tuo varattu osapuoli, mutta ilmeisesti myös hänellä on omat syynsä sille. En usko, että kukaan pettää huvikseen. Tilanteen kuitenkin kannattaa antaa mennä omalla painollaan!

Kiitos viestistä.
Mä oonki keventäny omatuntoani ajattelemalla, että enemmän tää mies tässä tekee väärin. Ja onneks en tunne henkkoht. sen tyttöystävää. Emmä muute pystyis jatkaa tätä "salasuhdetta". Voisin kyllä antaa asian mennä omalla painollaan, mutta en vaa jaksa joteki tätä kuvioo enää. Oon vähä itsekäs tässä asiassa. Kaikki mulle heti. (;

Vierailija

Okkei! Eli nähään tänää viideltä kahvittelun merkeissä taas. Heittäkää jotai hyvii kysymyksii, mil saan sen seinä selkää vasten? : D

Vierailija
Crystall

Okkei! Eli nähään tänää viideltä kahvittelun merkeissä taas. Heittäkää jotai hyvii kysymyksii, mil saan sen seinä selkää vasten? : D

Hän heitti mut just äsken kotiin.. En tiiä seuraaks kukaan tän mun jutun etenemistä?? Kerronko kaiken vai?

Vierailija

Jeei, eli mulla on pienet tukijoukot täällä. : D

Oli varsin rattoisa iltapäivä.
Nähtiin tosiaan paikallisella huoltsikalla viiden maissa. Alkuu höpöteltii iha niitä näitä. Sit tein siirron ja kysyin: "Tykkääksä joteki tästä jännityksestä, ku meiän pitää salaa tapailla?" Ensin hän kääns asian toisin päin ja kysy pidänks mä jännityksestä, mutta vaadin häntä vastaa eka ku kysyinki ensimmäiseks. Noo, sit hän vastas jotain tähä suuntaa: "Emmä tykkää yhtää. Ois kiva iha avoimesti näyttäytyy yhdessä. Tää tilanne stressaa mua tosi paljon." Helpotuin tost vastauksest, koska nyt vahvistu, että se on suht tosissaa mun kaa. Pitäis saada vaa se eräs nainen heivattuu kuvioista veks. ;]

Ku hän heitti mut kotiin, ni siin matkalla latistin tunnelmaa puhumalla lähinnä hänen tyttöystävästä. Ku alunperinki oli tarkotuksen saada sanottuu, että ei hän kahen naisen kaa voi säätää yhtä aikaa. Tää vaa myötäili ja oli sillai ehkä vähän nolona.

Ja ainiin, vähä ennen mun pihaa se käänty yhen koulun parkkikselle. Ja siin sit pussailtii noin vartti. : ) Meno meni kuumemmaks ni hän "uhkas", että tulee meille yöks. Mutta mä sanoin, että edetää suhtees pidemmälle sitte ku se on sallittuu.

Uskon hänen ymmärtäneen, että vois jo selvittää sotkunsa. =) Tajuun kyllä, että sitä vaikeuttaa niitten yhdessä asuminen.. Mutta voishan se vaikka muuttaa väliaikasesti lapsuudenkotiinsa tai jtn.

Oon kyl aika happyhappy! Äsken tuli tekstari: "Ikävä<3" aaw.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat