En tiedä mitä tekisin yhdynnässä

Vierailija

Oon miettiny yhtä juttua. Eli siis olen harrastanut vain kerran seksiä ja se oli aika floppi. Enkä sit oikeen osannu tehdä siinä mitään, kun liikkeet ei tullu luonnostaan.. Ja nyt mulla on yhen jätkän kanssa säätöö ja uskon että varmaan pannaan lähipäivinä. Niin sitten mietin vaan, että mitä seksissä pitää tehdä :D Siis kun viimeks tein sillai lantioliikettä että aina kun se työns niin työnsin "vastaan". Niin mietin vaa et teinks "oikein" vai pitäiskö seksissä ennemmin "myöntäillä" jätkän liikkeitä?

Kommentit (5)

Vierailija

Mä voin vastata! (;
Kaikki on varmaa pähkäilly asiaa ennen seksielämän alottamista. Yritä vaa olla stressaamatta. Kyl se siit lähtee sit sujuu.. Eka kerta voi olla vähän kömpelöki uuden tuttavuuden kanssa. Mutta ei seksi ole vakavaa. Eikä virheitä voi periaatteessa tehdä. Ei tää varmaa paljoo auttanu...

Haluuksä ihan käytännön vinkkejä?

Vierailija

Jee kiitos! :)
Joo yritän olla stressaamatta. Vähän vaikee vaa välillä ku oon kohta kuitenkin 18, eikä ole pahemmin kokemusta. Kun taas kaikilla muilla tuntuu olevan paljonkin kokemusta...

Joo noita käytännön vinkkejä hainkin :)

Vierailija

Sanonpa tässä välissä että itse olen jo pitkän matkaa 18 ja menetin neitsyyteni vasta pari kuukautta sitten eikä se eka eikä toka kerta mitään hirmuisen hienoja suorituksia olleet, harjoitus tekee mestarin! Eikä se haittaa että toisella on enemmän kokemusta, jos vain selität että olet vielä alkaja niin kyllä toisen pitäisi ottaa se huomioon, seksin pitää olla rentoa ja ihanaa, ei etukäteen jännittävä asia :)

Vierailija

Meillä ainakin oli eka kerta ihan hirveetä, mut tässä pätee vaan se, et kertoja alle. Mun mielest ainaki paremmin et menis miheen liikkeitten mukana, vaan ku mies laittaa lantion alas, ni sä nostat puolestaan ylös jne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat