Hiusten vaalentaminen ruskeasta!

Vierailija

Siskoni haluaisi jostain syystä vaaleat hiukset, hänellä on nyt noin tämänväriset:

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/2tiistai/nivea/uutuustuotteet2008...

tai ehkä aavistuksen tummemmat

http://www.scifiupdates.com/home/images/stories/newspics/Lucy_Hat.JPG

kuitenkin ilmiselvästi RUSKEAT hiukset luonnostaan, ennen ei ole värjätty kuin korkeintaan ei-kestoraitoja tietääkseni, ja hän haluaisi vaaleat. Ei kuitenkaan mitkään platinat, joten luulen että hän haluaisi suurinpiirtein tällaisen väriset:

http://www.scifiupdates.com/home/images/stories/newspics/Lucy_Hat.JPG

Kokemuksia? Onnistuuko kotona värjäämällä sillä oma budjettini ei riittäisi maksamaan parturia, ja osana hänen joululahjaansa olisin voinut värjätä itse hänen hiuksensa kun kuitenkin olen omia hiuksiani paljon värjäillyt. Omat hiukseni kuitenkin luonnostaan ovat olleet vaaleanruskeat, eivät noin tummat, joten en osaa sanoa miten värjäys kannattaisi tehdä.

Kommentit (8)

Vierailija

Itelläni oli aikasemmin tumman ruskeat hiukset suunnilleen saman väriset kuin tossa kuvassa ja oma väri on kanssa aika tumma. Kampaajalla onnistuis kaikista parhaiten tuo vaalennus mutta onnistuu myös kotona kunhan on tarpeeks kärsivällinen eikä välitä että aluksi voi tulla vähän oranssit/keltaiset hiukset. Ite ostin kaupasta värinpoisto aineen ja sillä kokeilin sit annoin olla kuukauden ja sit ostin kaikista vaaleimman vaalennus aineen ja sillä vaalensin sen jälkeen oon vaan ostanu vaaleinta väri ainetta kaupasta ja nyt on vähän vaaleemmat hiukset kuin tossa kuvassa mitä sun siskos haluais. Kannattaa myös käyttää hopea shampoota mikä poistaa sitä keltasuutta.

Vierailija

Ainahan sitä mielellään valitsisi edullisemman ja helpomman vaihtoehdon..

Ehdottomasti kampaajalle jos haluaa vaalentaa hiuksia!
Tulee sitäpaitsi halvemmaksi, jos on pitkät hiukset niin tarvis ostaa monta värinpoistopurkkia->kotona tehtynä lopputulos karmea oranssi/kusenkeltainen-> tarvii ostaa joku väri siihen päälle ettei näytä täysin monsterilta. Ja tämä luultavasti toistaen moneen kertaan.

Kampaaja lähtisi vaalentamaan raidoilla vähitellen..

Nimimerkki en enää ikinä tee värinpoistoa kotona.

Vierailija

oon kyllä ihan samaa mieltä että ehdottomasti pitää hiusten vaalennus kampaajalla tehdä ja noin tummista hiuksista noin vaaleiksi vaatii värinpoiston, josta tuloksena on yleensä joku keltaoranssi väri, mut ku ryhtyy tohon vaalentamiseen niin kannattaa oikeesti varautua siihen että niiden ensimmäisten värinpoistojen jälkeen hiukset on sellaiset keltaoranssit mitä en usko että kovin moni toivoo. mutta voi pyytää kampaajaa laittamaan hiuksiin jotain tuhkansävyä niin se sitä keltaoranssiutta taittaa pois.kuitenkin kannattaa vaan kärsivällisesti hiusten kunnosta riippuen jatkaa käyttää vaikka hopeashampoota, itellä se ainakin pitemmän päälle autto paljon sen keltasuuden/oranssiuden poistossa :) ja sitten kun väri alkaa näyttää paremmalta niin voi alkaa niihin laittaa sitä haluamaansa vaalean sävyä mutta ensin kannattaa kokeilla esim. sävyttävää hoitoainetta tai jotakin vastaavaa minkä saa kokeilun jäljeen huuhdottua kokonaan pois halutessaan. ja jos haluaa luonnollisuutta niin raitoja! kaikkea hiusta tosi paljon rasittavaa ton vaalennuksen jälkeen ei kannata tehdä ja koko homman aikana ja jälkeenkin hoitoainetta ja paljon!!

mut ite ainaki sanosin että siskosi kannattaisi ensin laittaa jotain vaaleita raitoja tai jotain vastaavaa ja toi raidoilla vaalentaminenkin kuulostaa hyvältä koska siinä ei hiukset mene niin huonoon kuntoon ja lopputuloskin on luonnollisempi. kampaajalla tottakai!

Vierailija

itse vaalensin sellasista tosi tummanruskeista,melkein mustista hiuksista vaaleiksi.Aluks kävin kampaajalla,teki jonku vaalennuspesun,hiuksista tuli about http://gossipteen.com/wp-content/uploads/2009/02/leighton-meester-photos... tollaset. Sit annoin olla hetken aikaa,kunnes raidoitin ihan kaupasta saatavalla värillä pään täyteen vaaleita raitoja,oli siis sellane raidoituspaketti,mis oli sellane huppukin mukana. Sit joku about kuukauden päästä värinpoisto hiuksiin,vaaleni huomattavasti,ja hiukset vaaleni ihan kivasti,vähän oli sellast pientä keltasuutta ehkä hiuksissa.Ja taas sai odottaa hetken kun ei ihan heti viittiny taas vaalentaa,ja menin kampaajalle joka vaalens koko päätä,ja laitto ihan vaaleita raitoja.Sit sen jälkeen taas parin kk tauko ja värjäsin juurikasvun ja sit koko pään ja nyt nä on jo tosi kivat:) tietyst hopeashampoo on myös erinomainen apuväline;)

Vierailija

Mä oon värjänny parikin kertaa tummista vaaleeks kotona. Nyt oon kyllä päättäny pitää tän vaaleen:D Mutta ehdottomasti se kannattaa tehä raidoittamalla vähitellen koska joskus tyhmänä laitoin samantien blondin värin ja ihan oranssihan siitä tuli. Lopulta hiukset oli ihan hirveessä kunnossa kun olin saanut ne haluamani värisiks. Tosta on jo paljon aikaa ja nyt on raidoittamalla vaalennetut hiukset ja hyvässä kunnossa edelleen vaikka koko pää on raitoja täynnä :)

iida:)

jos kotona värjää keskivaaleasta sellasee blondii nii meneeks jos värjää yhen kerra hiukset nii meneeks ne sit pilalle ne hiukset ku mun iskä väittää niin `? t. 12.v iida :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat