rikas rakas...

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

'ongelmani' on se että poikkikseni on minua paljon varakkaammasta perheestä. Hän tulee ensi viikolla ensim. kertaa minun kotiini ja mietin mitä hän mahtaa ajatella vaatimattomammasta ympäristöstä hänen omaansa verattuna.

Mitä luulette mitä hän mahtaa ajatella ja onko taustaeroissa jotain ongelmaa? Hän ei sinäänsä ikinä leveile rahoillaan, mutta ihmettelen miksei hän halua yhtä varakasta tyttöystävää kuin itse on..

Kommentit (5)

Vierailija

Tuntuu oudolta ajatukselta että raha olisi kriteerilistan kärjessä kun kumppania valitaan. Miksi poikaystävällesi olisi tärkeää saada varakas tyttöystävä?

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Älä turhia stressaa :) Älä turhaan häpee sitä mistä oot lähtösin, tuskin kultas siitä välittää. Ja jos sattuu välittään nii eipä oo sillon mies sun arvonen. Eträ ihan rennoin mielin olet vaan :)

Vierailija

Heippa. Tää ei oo ehkä ihan korrektia, mutta ootko huomannu, et about joka toinen keskustelu tällä foorumilla on nykyään sun alottama :D ? Ja mun mielest, kaikki noi "ongelmat" on ollut ihan (naurettavan) pieniä asioita. Haluisin vaan sanoo sulle vastaukseks kaikkiin sun vanhoihin kysymyksiin ja tuleviinkin, että älä stressaa :) ! Seurustelu ja suhteessa oleminen opitaan vähitellen hyvän kumppanin seurassa ja huomassa, ei kysymäl jokaikiseen vastaan tulevaan asiaan neuvoa foorumilt. Veikkaan, et paljon enemmän saisit irti jos keskustelisit tästäkin aiheest (poikaystävä rikkaampi) itse poikaystävän kanssa. Ja eihän sitä tartte kysyy sillei, et haluisitko rikkaan tyttöystävän vaan, et mitä ylipäänsä raha merkkaa sun rakkaalle.

Vierailija

Älä huoli ! En usko, että poikaystäväsi välittää kämppäsi ulkonäöstä kauheasti. Nimittäin itse olen rikas, ja meil on hieno kämppä. Eikä mua yhtään kiinnosta kenenkään muiden kämpät (ei kavereiden, säätöjen yms.). Mitä väliä sillä ees on? Se luonne on se joka ratkaisee.

Vierailija

Tuskin se mitään ajattelee. mun poikaystävä on rikkaasta perheestä, omatkin vanhempani kylläkin tienaavat keskivertoa paremmin. Mutta se, että jonkun porukoilla on rahaa, ei tarkoita että lapsilla on.. ainakaan kotoa muuttamisen jälkeen. kylläkai jokainen tajuaa että vaikka meillä kotona olikin sitä ja tätä ja totakin, niin ei kaikilla ole, tuskin kundisi kaikki kaveritkaan ovat uberrikkaita, joten eiköhän hän ole nähnyt ihan kaikennäköisiä asuntoja ja elämäntapoja. raha/rahattomuus on ongelma suhteessa vasta kun siitä tekee sen

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat