yksinäinen bilettäjä

Vierailija

Kerronpa asian mahd. lyhyesti.Muutin uuteen kaupunkiin noin neljä vuotta sitten. Ja sanottakoon sekin, Ouluun. Tulin suoraan lukion tokalle luokan keväälle, joten kavereita ei ehtiny tulla, ja nekin jotka oli, on nyt maailmalla. Lukion jälkeen pidin työvuoden ja nyt amiksessa, mutta tuntuu ettei bilekavereita löydy tekemälläkään. Missä kaikki bileihmiset ovat? Olen käynyt poikaystävän kanssa välillä yökerhoissa, mutta haluaisin mennä joskus likkaporukalla.

Ongelma ei siis ole siinä, että luokkakaverit ei lähtis ikinä mihinkään,vaan siinä että kaikki tietää että seurustelen ja tykkään flirttailusta sekä bilettämisestä ja kaiken kukkuraksi yleensä poikien kanssa - lopputuloksena: kaikki aina vahtii mua. Olen varmaan ainoa jolla on tällanen ongelma, mut jos ois mitää ideaa, oisin kiitollinen.

On miulla tosin kavereita koulun ulkopuolelta, tosin kaikki Tampereella. Tuolloin menen aina juhlimaan kunnolla, koska vain tuolloin voin TODELLA nauttia siitä :D Eli näin sekavaaa mulla. Kiitti jos luit :)

Kommentit (2)

Vierailija

Heh, moi vain Oulusta mäkin! :D
Minäkin seurustelen ja asun poikaystäväni kanssa yhdessä. No itellä vituttaa eniten se, kun sinne baariin lähtee niin poikaystävä jos tulee mukaan, niin hän "vahtii". Siis ei siinä mielessä että haluaisin muiden miesten huomiota, vaan kun lähes kaikki rakkaimmat ystäväni koostuvat miehistä. Ja miten tätä selittämään paremmin kun mies on mustasukkaisuuden esi-isä. Ja auta armias kun halaat jotain kun pitkästä aikaa näet ja juttelet iloisena... oivoi. :S
Itelläkin nämä baarikaverit aika vähissä, harmi kun rakastan bilettämistä ja sitä ku saa laittautua nätiksi :) kun kaverit alkanu tuleen raskaaksi tai tietyt ovat päissään sellaisia ku on :D 'u know' :)

Vierailija

Tiedän tunteen. Ja aivan sama tilanne. Poikaystävän kaa ku menee baariin, niin ei parane muille jutella. Kävipä kerran sillee, että oltii luokan kaa bilettämäs, ja poikakaveri tietty mukana. Ja tapasin poikakaverini Italiasta (Simone) ja tutustutin hänet luokkakavereihini. Vaan siitäpä poikkis veti herneet nenää. Meni ihan ohi :D

Sitten tulee joskus yksin lähdettyy baariin ja joskus saa seuraa - tosin ei mitää vakavaa tai yhden illan juttuja, vaan juttuseuraa ja välillä tanssiseuraa ku ei yksinkää huvita olla.

Tiedän siis tasan :D Toivottavasti selviämme! Way to go!
Valitettavasti oon nyt viel kaiken kukkuraksi jumissa Rovaniemellä harjoittelussa tammikuun puoleen väliin, ja tasan 1 kaveri tääl..joten JIPPII....KUOLEMA!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat