''Soitellaaks?''

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

Kommentit (5)

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Joillakin se soitteleminen ei vaan luonnistu. Tiedän pari muutakin, niillä on täysin terveet ja hyvät suhteet mut ne ei koskaan soittele. Nää on kaikki "tekstailuihmisiä" eli eivät soittele tosin muutenkaan. Tiedä sitten soitteletteko te enemmän muille vai onko "kankeus" vaan teidän välissä? Mutta jos muuten toimii suhde nii ei kait siinä. Sit ette vaa soittele :)

Vierailija

Mä en muutenkaan tykkää puhua puhelimessa, kun unohdan kaiken mitä piti sanoa/kertoa ja köyhänä opiskelijana en malta edes turhia jaaritella kun tulee laskua. Olen itse seurustellu miehen kanssa kohta 5 vuotta, joten voisin veikata, että kaikille ei vaan sovi tuo soitteleminen niin hyvin kuin tekstailu:)

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

itse soittelen monille kavereille, tosin vain bestikseni kanssa puhelut ovat hyvin rentoja ja luonnollisia. muiden ihmisten kanssa voi olla hieman vaivaannuttavaa, niikuin tämän jätkäni kanssa.

Vierailija

No niin, ei siis mitään hätää! Bestiksesi olet varmaan tuntenut jo niin pitkään, että hänen kanssaan on luonnollista jutella. Olen varma, että kun olet tämän miehen kanssa tarpeeksi kauan yhdessä, niin puhuminen muuttuu luonnollisemmaksi puhelimessa:) Ei kuukaudessa vielä opi tuntemaan toista niin hyvin, että olisi luonnollista jutella puhelimessa(jos siihen ei ole synnynnäistä taipumusta).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat