pelkään(kö) miehiä?

Vierailija

En ole aivan varma itsekkään, mistä ongelmassani on kysymys.. Mutta jollain tasolla mua ärsyttää suunnattomasti nämä miehen ja naisen "erot". Tarkoitan esim. sitä että yleisesti miehet ovat fyysisesti voimakkaampia kuin naiset. Voimaa vaativissa askareissa ärsyttää tämä oma kyvyttömyys vaikka tiukan suolakurkkupurkin avaamiseen, ja apua en tahtoisi pyytää etenkään mieheltä. Eli mulla on tarve todistella kaikenaikaa pystyväni samaan kuin miehet, ei pelkästään purkkien avaamisessa vaan lähes kaikissa asioissa. Se mikä tästä tekee kummallista, on se että vahvat miehet kuitenkin viehättävät mua paljon.
En osaa olla "nainen". En uskalla olla miehen seurassa oma itseni, vaan nostan itselleni kovan kuoren. Tämän takia suhteet jäävät usein kaveritasolle. Olen luonteeltani räväkkä ja puhelias, ja huumorintajuni saattaa joskus olla kovinkin karskin oloista, josta syystä en koe itseäni naisellisena. On yksi tilanne jolloin pystyn olemaan "nainen": humalassa. Tällöinkään en uskalla luoda vakavempia suhteita, vaan ne jäävät suurimmiltaosin pinnallisiksi, koska pelkään huijaavani miestä "esittämällä" jotain muuta kuin oikeasti olen..
Saattaa myös olla että pelkään miehiä tai ihastumista, tai kenties molempia.

En nyt ihan itsekkään saanut kiinni omasta tekstistäni.. En ymmärrä ajatuksiani. Huoh piti nyt kuitenkin avautua, jos joku vaikka olisi pysynyt kärryilläni.. :/

Kommentit (2)

Vierailija

Tiedän tasan tarkalleen mitä tarkoitat. Jostain syystä mua ärsyttää ihan suunnattomasti kun joku toteaa että "et sä voi kun sä olet nainen" tai jotain siihen suuntaan viittaavaa. Tuntuu että olen ihan pienestä pitäen aina koittanut todistaa että kyllä minäkin osaan/jaksan/pystyn. Mulle on suuri loukkaus jos esim. muuttohommissa en saa auttaa huonekalujen kantamisessa! :D Tiedän että kuulostaa sairaalta, mutta tosiasiahan on se että kyllä mä sitä pöytää jaksan yhtä paljon nostaa kuin esim. veljeni joka on lähes saman kokoinen kuin minä. Kuitenkin veljeni laitetaan aina nostelemaan ja mut korkeintaan pyyhkimään pölyjä.

Järjellä kun ajattelen niin tiedän että miesten ja naisten kuuluu olla erilaisia, mutta jostain syystä ärsyttää se että naisen pitäisi olla avuton prinsessa. Ja ärsyttävintä on se kun luonteeltani ja ruumiinrakenteeltani olen kuitenkin tosi tyttömäinen. Ihmisten on sen takia vaikea nähdä mut tekemässä "miesten juttuja" ja sen takia mulle yleensä sitten vain nauretaan ja tulee ihan pöllö olo. Ja tuo huumorihan on minullakin sellanen melko härski :D Monella on suut loksahtanu kun olen jotain hävyttömyyksiä möläytellyt.

Ja suhteissahan tämä todistelu on aiheuttanut vaikka mitä ongelmia. En sanoisi että pelkään miehiä mut teen aina suhteen alussa selväksi että minuahan ei sitten vähätellä. Voin vaan kuvitella kuinka ärsyttävää tämä on miehen mielestä. Monesti kanssa tuntuu että jos teen vaan naisten juttuja niin olen jotenkin tossun alla... huoh. En tiedä miten voisin sua auttaa, mut ainakin tiedät nyt että ainakin minulla on samanlaisia ajatuksia :) Ja tulipahan avauduttua.

Vierailija

Huh, tarkoitin juuri tuota!
Mukavaa kuulla etten ole ainoa joka ajattelee näin. Ja komppaan varsinkin tota "tossun alla"-kuvausta! :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat