Eka kerta, peuhaaminen yms - kertokaa miten toimin?

Vierailija

Poika jota tapailen on kosketellut rintojani, mutten antanut riisua paitaa. Ei menty rintojen koskettelua ja vaatteet päällä pelehtimistä pidemmälle ja mietin että miten teen seuraavalla peuhaamiskerralla, koska en halua vielä seksiä? (jossain vaiheessa kyllä, mutta ei ihan vielä)

Rintojen koskettelu on ok, mutta jos annan riisua paidan, niin miten pitkälle voin antaa hänen mennä?? Noloa sanoa kesken, että en ole valmis vielä seksiin ja pukea sitten se juuri riisuttu paita takaisin... Seksistä puhuminenkin vähän hankalaa, kun ollaan tunnettu vain vähän aikaa. Miten neuvoisitte toimimaan?

Ällöttääkö poikia / miehiä jos ei ajele alapään karvoja kokonaan pois vaan lyhentää ja siistii vain niitä? Sänki tulee niin nopeasti ja ajelemisesta tulee myös näppyjä, joten en haluaisi kokonaan sileäksi laittaa.

Kommentit (6)

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

olen ollut itse samanlaisessa tilanteessa parikin kertaa :D (seukannu 2krt)

mutta siis mun mielestä sun ei tartte suostuu mihkään mihin et oo valmis. ite jatkoin 2-3kk sellast että vaan alusvaatteisiltaan tehtiin kaikkea, ja sit vast ku olin valmis n.3-4kk tuntemisen jlkn seksiin, ni sitte tehtiin se. kyl oikee ja kunnollinen susta tykkäävä poika odottaa.

Vierailija

Voi tuntua nololta sanoa ei ihan missä vaiheessa vaan, varsinkin jos tietää että jätkä on kokenut ja itse ei ole vielä valmis.

Kun itse olin samassa tilanteessa, vielä kokematon ja ekaa kertaa noissa tilanteissa jätkän kanssa, luulin että pystyn sanomaan ei heti kun mennään niiden rajojen yli joita en halunnut ylittää. Mutta niinhän siinä sitten kävi että kun jätkän kanssa suutelusessio päättyi siihen että hän oli ottamassa paitaani pois jne. menin ihan lukkoon! Jotenkin koko tilanne tuntui niin nololta, lopulta vaan mutisin epämääräisen "ei" ja vedin paidan päälle :D Siitä sitten vain seurasi kysymykset: miksei jne. Itse en voinut edes katsoa jätkää silmiin kun inisin olevani neitsyt xDDDDD mutta onneksi jätkä ymmärsi tilanteeni ja hetken halailun päätteeksi päädyimme kuitenkin harrastelemaan kaikenlaista muuta mukavaa ;)

Eli ihan riippuen siitä miltä itsestäsi tuntuu. Jos et halua touhuta mitään mikä menee suutelua, halailua ja tuota vaatteiden päältä hyväilyä pidemmälle, älä anna tilanteen mennä siihen pisteeseen, että hän yrittää saada vaatteitasi pois, vaan käy suosiolla, jo ennen mitään hommailua, keskustelu siitä mihin asti olet valmis etenemään ja missä raja menee.

Jos taas sinulla ei ole mitään pettinkiä tai muuta hiukan vähemmissä vaatteissa suoritettavaa puuhastelua vastaan voit antaa hänen ottaa vaatteesi pois, mutta kuiskata jo hyvissä ajoin ettet kuitenkaan halua häntä vielä sisääsi, vaikka muuta voittekin puuhastella.

tsemii! tiiän et toi voi tuntuu ihan maailman mullistavalta ongelmalta<3

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Komppaan muita.

Ja sanoakseni tähän karvojen ajelemiseen, miehet tykkää niin eri asioista. Mut ällöttääkö? En oo kyl kuullu yhestäkää, VARSINKAAN kun sä siistit ja lyhentelet niitä. (joitakin miehiä ällöttää posliini, ihan kun lapsen kanssa olis) Et älä siitä stressaa :)

Vierailija

hhah, meillä odoteltiin 7kk ennenku peuhailtiin mitään ;D jos mies rakastaa nii se kyl ootta :) ja mun mielestä tuo paitajuttu ei ole noloa, jos et halua seksiä niin sanot sen ja noukit paidan lattialta... tai missä se sitten onkaan. anna mennä vaan ja sittenku tulee stoppi niin sanot sen :) miehes kyl ymmärtää

Vierailija

Mun mielestä kannattaa jutella pojan kanssa. Vaikka ette olekkaan seurustellut vielä kauan, kannaattaa seksistä puhua, ennen kuin menee sen pidemmälle, ja varsinkin jos et tunne olevasi vielä edes valmis.

Luulisin pojan ymmärtävän ja jos hän on fiksu, hän odottaa, kunnes olet valmis.

Ja riippuu jätkästä tykkääkö karvoista vai ei.

Vierailija

Kannattaa kertoa pojalle rehellisesti ennen seuraavaa peuhaamiskertaa, että et ole valmis seksiin. Se voi tuntua nololta hetken, mutta kyllä se helpottaa ja poika todennäköisesti ymmärtää.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että puhuminen kannattaa. Täysin samanlaista ongelmaa ei ole minulla ollut, mutta ennen ensimmäistä kertaa nykyisen kundini kanssa peuhasimme ja en jostain syystä kehdannut sanoa, että oli menkat. Siinä sitten oli kiusallista molemmille, kun en antanut hänen riisua itseäni ja mutisin että "sori".
Asia tuli puheeksi jälkeenpäin ja hän kertoi, että asia oli jäänyt vaivaamaan häntä siinä missä minuakin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat