Missä asennossa saat parhaiten orgasmin?

Vierailija

Itselläni on ongelmana, että en saa missään asennossa enkä itsetyydytyksellä (en ole ikinä saanut..). Haluaisinkin kuulla vähän asentovinkkejä tai ihan mitä vaan vinkkejä jotka voisivat auttaa ongelmassani.

Kiitos!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Itsellä on sama ongelma. Itsetyydytyksessä en ole koskaan saanut orgasmia, aina on sillai, että melkeen ! Mutta ei kuitenkaan ihan (hyväilen siis klitorista). Suihkun avulla itsetyydytyksessä sen sijaan saan aina orgasmin. Eli säädän suihkua sillai, että sieltä tulee vettä niistä parista reiästä, ja suuntaan sen mun klitorikseen -> orgasmi taattu. En sitten tiiä miten voisin saada muuten orgasmin, ehkä se harjottelun myötä joskus tulee..

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

ite en oo saanu ikinä itse yhdynnässä, vaan sillä tavalla että on viel alusvaatteet päällä ja mies alla 'ratsastamalla' plus sillai että mies on päällä ja omat jalat sen harteilla.. :)

Vierailija

Kuulin vasta asennosta nimeltä Coital Alignment Technique lyh. CAT. Siinä asennossa miehen peniksen tyvi stimuloi klitorista ja orgasmi on yhdynnän aikana melkein taattu.

Ymmärtääkseni on aika samanlainen kuin lähetyssaarnaaja, mut mies vaan nousee ylöspäin niin että teillä on kasvot ihan vastakkain. Googlettamalla löytyy varmasti tarkemmat ohjeet :) Onnea kokeiluun!

Vierailija

Saan nykyisin orgasmin melkein joka asennossa. Tärkeintä mulle on se että on erittäin kiihottunut. Silloin kun aloitin seksin harrastamisen, kesti monta kuukautta ennenkuin sain ensimmäisen orgasmini. En tuntenut siinä vaiheessa miestäni vielä niin hyvin ja osannut heittäytyä siihen fiilikseen oikealla lailla. Ei kannata miettiä liikaa, vaan nauttia hyvän olon tunteesta ja pyytää miestä esileikiksi esim. suutelemaan niskasta/ kyljestä tai sisäreisistä että varmasti haluut tosi paljon :) Itse laukean parhaiten jos mies on päällä ja polvillaan tai kun olen itse päällä ja mies istuma-asennossa. Mut on kivaa vaihtaa pari kertaa ja myös olla eri huoneissa tai vaikka suihkussa...

Vierailija

Hauska sattuma, et aivan äskettäin vielä mietin samaa kunnes ei kovinkaan kauaa sitten MELKEIN sain yhdynnässä. Lusikassa. Harmi vaan ettei mies kestäny, mutta olin just saamassa myös että mikäpäs siinä...:)ainakin nyt uskoo että se on mahdollista ylipäätään, heh.
Mutta mitenhän pitäis taipua että sais ilman klitorishyväilyjä, vai saavuttaako sen vaan ajan kanssa?

Vierailija

Hauska sattuma, et aivan äskettäin vielä mietin samaa kunnes ei kovinkaan kauaa sitten MELKEIN sain yhdynnässä. Lusikassa. Harmi vaan ettei mies kestäny, mutta olin just saamassa myös että mikäpäs siinä...:)ainakin nyt uskoo että se on mahdollista ylipäätään, heh.
Mutta mitenhän pitäis taipua että sais ilman klitorishyväilyjä, vai saavuttaako sen vaan ajan kanssa?

Vierailija

mä en tajua miten nainen voi olla päällä ilman että jalkoihin sattuu..?? :D ku mies on maannu siinä sängyllä ja mä oon menny sem päälle niin että toinen jalka toisella puolella ja toinen toisella, niin jalkoihin sattuu eikä siinä pysty liikkumaan.. :D

Vierailija

Mä saan ihan perus lähetyssaarnaajassa. En saanu siinäkään varmaan ekaan vuoteen, mut sit jotain tapahtui ja nykyään ei mee ku minuutti tai pari ni tulen jo.

Fantasioilla oli tosi suuri merkitys siihen, että aloin saada orgasmeja ilman klitoriksenhyväilyä tai edes esileikkiä (en tykkää esileikistä, musta se on kamalan kyllästyttävää!) Eli kannattaa panostaa siihen, että löydät sellaiset fantasiat, jotka toimii suhun!

Vierailija

Mulla meni nykyisen poikakaverin kans tosi pitkään ennenkä ite sain.
Seksi kyllä tuntu hyvältä alusta asti, mut ei vaan koskaan tullut sitä h-hetkeä.. Aikasemmin harrastin vain yhden illan juttuja eikä niistäkään koskaan orgasmia saanu.

Rakastan sitä kun mies antaa minulle suuseksiä. Luo hyvän fiiliksen ja orgasmikin helpompi saada.. Ite tykkään olla päällä, siinä olen tainnut parhaimmat saada. :)

Vierailija

Minä en ole ikinä saanut orgasmia.. vaikka saman kumppanin kanssa jo seurusteltu ja asuttu yhdessä pitkään. Olen miettinyt onko minussa jotain vikaa, mutta ehkä se sieltä vielä joskus tulee =))

Vierailija

Kokeilepa joskus lusikkaa siten että ylempi jalkasi on koukussa jalkapohja alustalla ja taivutat selkääsi poispäin miehestäsi. Anna hänen samalla sormettaa sinua/hyväillä rintojasi. Tässä asennossa meillä ainakin onnistuu yhtäaikainen laukeaminen. Samalla olet myös siis miehellesi kuin tarjottimella. ;)
Toivottavasti onnistut vielä saamaan! :)

Vierailija

Mulle taattu asento on päällä. Eka siis asettuu istumaan miehen päälle ja sit hitaasti kumartuu makaamaan miehen päälle. Siinä voi määrätä oman tahdin ja samalla kattoo miestä silmiin :)
Toinen mikä toimii on mies päällä niin, että tulee takaapäin. Vatsan alle kannattaa laittaa tyyny.
Ja sit selällään niin, et jalat on miehen olkapäillä (tää voi tuntua epämiellyttävältä, jos ei oo hirveen notkea, mutta pitäis kyllä olla kaikille mahdollinen). Mies pääsee mukavan syvälle.
Parhaita mulle ainaki on syvät työnnöt ja sit se vastakohta eli hitaat niin, et mies käy melkein kokonaan ulkona.

Toivottavasti jollekin on apua :)

Vierailija

Itsetyydyksellä tulen istuessa, jalat salmiakki asennossa.

Seksin aikana suosikkini on perus lähetyssaarnaaja mies päällä. Lusikka on myös sairaan hyvä ja tuntuu taivaalliselta KOKO ajan!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat