Mistä tunnet sä ihastuneen miehen?

Vierailija

Olen ihastunut itseni muutaman vuoden vanhempaan mieheen, joka asuu muualla kuin missä itse. Olemme tutustuneet yhteisen harrastuksen kautta. Harrastusten parissa mies tulee juttelemaan kanssani, viettää pitkiäkin hetkiä seurassani, puhuu, kyselee, nauraa, hymyilee, katsoo jne. Ystäväni toimi selkäni takana ja laitto miehelle viestiä, mies otti yhteyttä minuun ja kyseli, olenko tulossa samaan paikkaan, samaan aikaan kuin mihin hän. Näimme ja erosimme halauksin. Lähetin miehelle viestin ja kiitin illasta, sen jälkeen en ole miehestä kuullut ja tästä on aikaa jo 1,5 viikkoa. Teenkö johtopäätöksen, että miestä ei kiinnosta, onko mies vain ujo, eikö muusta syystä uskalla toimia vai mikä on?!

Kommentit (3)

Vierailija

ja sitten kun päätin kokeilla kepillä jäätä, laittaa miehelle vielä viestiä mesessä. Tämäpä päätti vastata sitten samantien ja juttelikin vielä niitä näitä siinä tunnin-puoli toista. Juuri kun olin asenteella, että kokeilempa vielä kerran ja sitten saa olla ja olin vielä ajatellut, että ei varmasti vastaa. Miehet!

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

No, mies jutteli sitten niitä ja näitä reippaan tunnin. Voihan se olla että on töissä/opiskeluissa ollut kiirettä ettei oo ehtiny miettimään mitään muuta? Joskus tulee niitä kausia. Ja voihan se olla että mies on kiinnostunu vaan ystävänä? Jos oot ite rohkee nii kysyt suoraa et mitä se susta haluu :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat