Miten saada orgasmi nainen päällä-asennossa?

Vierailija

Itse en ole koskaan saanut ja kaipaisin neuvoja. Oletteko saaneet, kuinka usein ja miten?

Kommentit (10)

Vierailija

Itseäni kiinnostaisi sama asia, en ole ikinä missään asennossa saanut orgasmia vaikka yritetty on kyllä monessamonessa eri asennossa.. (Kihlattuni kanssa oltu yhdessä tosiaan se 5 vuotta kohta... -.-) Itsetyydytystä en oikein 'osaa' harrastaa, olen muuten sujut kroppani kanssa MUTTA en oikein osaa 'kosketella itseäni'. En tiedä mikä siinä on vaikeaa.. Vinkkejä kaivataan siis täälläkin..

Vierailija

kannattaa kokeilla itsetyydytystä vaikka se ensin tuntuisikin vaivaannuttavalta,kenenkään muunhan ei siitä tarvitse tietää ;)sitä kautta olen itse oppinut mistä pidän ja mikä kosketus tuntuu hyvältä.Silloin osaat myös antaa hyviä vinkkejä poikaystävällesikin :) itsellä myös vajaan 5 vuoden suhde ja sen aikana olen tajunnut että mitä rennompi ja vähemmän ajattelee miltä näyttää ja kuulostaa tulee orgasmi paremmin perille :)eli relatkaa sängyssä :P

Vierailija

Olen Ingelan kanssa samoissa ajatuksissa. Mulla kesti aika kauan löytää oikea kohta päällä ollessani jotta saisin orgasmin mutta nyt se tulee aika usein kun vaan rentoutuu ja nauttii hetkestä. Ja mulla auttaa myös todella paljon se, että kihlattuni näyttää ja myös kuulostaa siltä, että nauttii :)

Vierailija

Tämäkin saattaa kuulostaa tyhmältä, mutta miten edes pitäisi olla nainen päällä-asennossa..? En oo oikein päässy tässäkään jyvälle, koska kun teen pelkkää eteentaakse- toistoa , se ei kerta kaikkiaan edes tunnu missään!

Vierailija

Minä tulen melkein aina, kun käsken miehen nousta istumaan ja siinä päällä/sylissä oikeastaan. Mies ylettyy juuri sopivasti hyväilemään rintoja samalla. :) Ja siinä, jos jossain asennossa mies tulee syvälle! :)

Vierailija

Itse olen saanut ensimmäisen orgasmin 6 vuotta seksielämän aloittamisesta. Ja sen sain nykyisen mieheni kanssa. Mutta veikkaan että tähän auttoi se, kun ostin dildon (kuulostipa typerältä, mikä voisi olla mukavempi sana tuolle :D ). Sen avulla "opin" saamaan orgasmin ja nyt tiedän mitä täytyy tehdä että näen tähtiä ja olen täysin miehen armoilla. :D Eli komppaan täysin Ingelaa ja muita jotka suositteli itsetyydytystä, siinä todella opit tuntemaan itsesi ja tietämään mikä tuntuu parhaimmalta.
Ja hei, luin jostain että Sinkkuelämää-sarjan Samantha (en muista oikeaa nimeä) on saanut ensimmäisen orgasmin n. 40 vuotiaana :D Hankala jotenkin kuvitella mutta voi tietysti olla hyvinkin mahdollista. En toki tiedä pitääkö oikeasti paikkaansa mutta eipä tuo mikään suuri ihme olisi.
Tsemppiä kaikille ! ;)

Vierailija

..jos sen helpoiten selittää niin mies makaa vaaka-asennossa ja nainen istuu siinä miehen peniksen "päällä"..jalat harallaa miehen sivuilla,eli periaatteessa liike ei ole eteen-taakse vaan ylös-alas :D ja herjoittelemalla onnistuu ;)kuvittele miten ratsastetaan hevosella? :D

Vierailija

Kiitoksia tähän asti olevista vastauksista!:) Taas tulee kysymyksiä aiheeseen liittyen, eli miten ihmeessä pitäisi liikkua ku on ns. väärinpäin päällä? Eli selkä miehen kasvoihin päin?:D Tämä on kanssa yksi niistä mitä en ole ymmärtänyt ... :D

Vierailija

Mä saan sillai orgasmin, että liikun miehen päällä kahdeksikkoo.. ja vaihtelen liikerataa. keskityn enemmä omaa nautintoo ja rentoudun. seki kiihottaa jos mies jotain ähisee tai sanoo jotai tuhmaa kesken puuhien. =DD

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat