Hetken hurmos

Vierailija

Aloin satunnaisen yhdenillanjutun jälkeen tapailla erästä inttipoikaa. Aivan oikein, inttipoikaa.
Olen melko nuori ja kokematon tapailun jne. suhteen enkä oikein tiedä miten suhtautua tähän tapaukseen.

Olemme tapailleet jo kauan aikaa erittäin harvoin (asumme eri paikkakunnilla) ja jokainen kerta tarkoittaa seksiä ellei siihen ole estettä.
Keskustelut ovat rentoutuneet ajan myötä.
Alussa minulla heräsi kuitenkin seurusteluun liittyviä tunteita häntä kohtaan. Kun sitten kysyin häneltä että miten on, hän ilmoitti ettei halua seurustella armeija aikana.

Hänen inttiaikansa loppuu pian ja minua on kannustettu jatkamaan tapailua, mutta olen erittäin turhautunut.

En viitsi ottaa asiaa puheeksi, koska keskustelusta voisi tulla kireä ja lopputuloksesta epämiellyttävä. Mutta johtaisiko se mihinkään?

Kommentteja hyvät pohdiskelijat.

Kommentit (2)

Vierailija

Ei tuossa tilanteessa kyllä voi tehdä muuta kuin nostaa kissan pöydälle ja puhua asiasta rehellisesti. Vaikka lopputulos olisi epämiellyttävä eli poika ei haluaisi seurustella kanssasi, on se silti varma tulos. Epävarma suhde on aina henkisesti raskas pidemmän päälle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat