Juuri eronnut - tapailu

Vierailija

Eli oon juurikin eronnut n. kuukausi sit, ja nyt on tosi sekava olo kun miehiä tulis joka tuutista. Tosi hämmentävää, kun on seurustellut n.2 vuotta ja eron jälkeen miehiä ilmestyy joka paikasta. Oon miettinyt, että en haluais alkaa taas juokseen jonkun perässä vaan nyt elää vaan rauhassa ilman miehiä. Sillä tää on ollut parasta aikaa pitkään aikaan, kun oon voinu vaan olla eikä oo tarvinnut huolehtia toisen tekemisistä. Oon eroon enemmän kuin tyytyväinen sillä tää jätkä ei ollut mulle uskollinen.
Mutta siis nyt on ongelma, että mulla on kahden jätkän kanssa enemmänkin juttua. Mitä mieltä te ootte, onko väärin tapailla samaan aikaan kahta? Nyt en haluais jumittua mihinkään, vaan olla ihan rauhassa ja katsella ympärille. Ikää mulla on siis 20 vuotta.

Kommentit (4)

Vierailija

itsekin olen juuri eronnut ja mielestäni eron jälkeen kannattaa keskittyä hetkeksi vain itseensä ja pitää vain hauskaa ilman huolen häivää :D no ei se mitenkään paha ole jos tapailee kahta kun vaan et anna niiden sitten ymmärrä jotain muuta.

Vierailija

mikäli olet tehnyt selväksi molemmille miehille, ettet halua mitään vakavaa parisuhdetta tällä hetkellä, en näe pahana tapailla kahta miestä.

Vierailija

ei oo väärin, sitähän me eronneet sinkut tehdään.. ;) särjetäänhän meitäkin, miksei sitten toisiakin.. no ei.. kunhan antaa oikean kuvan (tosin niitä sydämiä särkee tahtomattaankin) pelkästään sanomalla ettei halua samaa asiaa kuin toinen.

Vierailija

Ehdottomasti keskityt itseesi ja olet yksin jonkin aikaa. Älä tee sitä virhettä, että alkaisit heti uudessa suhteessa, ainakaan jos et aiemmin ole kokenut sinkkuelämää. Sutinaahan aina pitää olla, etkä tee mitään väärin jos teet kaikille selväksi, ettet ole ihan heti asettumassa etkä tilivelvollinen kellekään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat